Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SAMOREALIZACJA szkolenie zarabiać przez internet

04-10-2014, 13:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 139.60 zł     
Użytkownik ksiegarz-pl
numer aukcji: 4576743381
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 8   
Koniec: 04-10-2014 12:50:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

 

Kto zabił zmianę? (Audiobook)
(CD-MP3)

Stań się skutecznym Agentem Zmiany w twojej organizacji

 

Każdego dnia organizacje na całym świecie podejmują decyzje o wprowadzeniu – bywa, że dużych i kosztownych – zmian, w celu poprawienia istniejącego status quo. Jednak 50 do 70 procent tych prób jest nieudanych. Niektóre zmiany giną nagle, ale wiele umiera w cierpieniu przedłużającej się agonii rujnującej zasoby organizacji oraz morale i energię jej członków.
Kto zabija zmianę lub co przyczynia się do jej śmierci? W tym pasjonującym kryminale znajdziesz odpowiedź na to pytanie. Głównym bohaterem jest agent Mike McNally – detektyw o stylu działania inspektora Colombo – który prowadzi śledztwo w sprawie śmierci kolejnej zmiany. Agent McNally po kolei przesłuchuje trzynastu głównych podejrzanych, między innymi krótkowzroczną menadżerkę Wiktorię Wizję, stale opieszałego kierownika Piotra Prioryteta, dyrektorkę Klarę Komunikację, której zapalenie krtani uniemożliwia porozumiewanie się oraz kilka innych szemranych postaci.
Podejrzani zapewne wydają ci się znajomi i niewątpliwie znajdziesz podobne osoby w swojej firmie. Metoda rozwiązania zagadki przez McNally’ego zainspiruje cię do stania się skutecznym Agentem Zmiany w twojej organizacji.
W przewodniku na końcu książki znajdują się wskazania, jak krok po kroku wcielić w życie nauki płynące z tej historii. Kluczowe pytania pomogą ci ocenić jakość zmian wprowadzanych w twojej organizacji. Dowiesz się również jakie najlepsze działania możesz podjąć, by umożliwić dokonanie pożądanej zmiany i utrzymać jej rezultaty.

 

 

Autor/autorzy: Blanchard Ken , John Britt, Judd Hoekstra, Pat Zigarmi
Czas trwania: 2 godz. 49 min. 54 sek.
Oprawa: Plastikowa
Format: 13.5x19.0cm
Ilość stron: 1
Wydanie: 1
Rok wydania: 2013
ISBN:[zasłonięte]978-8346-429-8


Strateg (Audiobook)
(CD-MP3)

Bądź takim liderem, jakiego potrzebuje twoja firma

 

 

Książka Strateg, oparta na kursie strategii, prowadzonym przez Panią Profesor w Harvard Business School i okrzykniętym mianem „legendarnego”, oferuje zupełnie nową perspektywę spojrzenia na najistotniejszą rolę przywódcy.
„Czy jesteś strategiem? To pierwsze pytanie, jakie Cynthia Montgomery zadaje pochodzącym ze wszystkich zakątków świata właścicielom firm i zarządzającym najwyższego szczebla, uczestniczącym w jej cieszącym się ogromnym uznaniem kursie dla kadry kierowniczej. Nie jest to pytanie, którego się spodziewają lub nad którym głębiej zastanawialiby się w pierwszym dniu szkolenia. Jednak, gdy kurs dobiega już końca, nie potrafią sobie wyobrazić, jak mogliby prowadzić swoje firmy do sukcesu, nie będąc strategami i nie pełniąc tej roli w swoim codziennym życiu.
Przez kolejne tygodnie i miesiące Montgomery poddaje próbie tych cieszących się już pewnymi osiągnięciami menedżerów. Wykorzystując dyskusje przypadków, rozmowy po godzinach i własne dylematy strategiczne uczestników, wyjaśnia, czym jest strategia, dlaczego jest ważna i co to znaczy być przywódcą. Równocześnie przygotowuje ich na zmierzenie się z najistotniejszym pytaniem, jakie stawia sobie każdy lider w biznesie: Czy ta firma jest naprawdę ważna? Pokazuje w ten sposób, że strategia nie jest jedynie narzędziem do prześcigania konkurencji, ale jest najpotężniejszym orężem do kształtowania samej firmy, jakie posiada przywódca.
Książka Strateg dotyczy wszystkich przywódców w biznesie – nieważne, czy prowadzą globalne przedsiębiorstwa, czy małe firmy. Montgomery dzieli się swoimi bezcennymi spostrzeżeniami i przemyśleniami ze wszystkimi tymi uprzywilejowanymi członkami kadry kierowniczej. Wydobywając istotę doświadczeń, spostrzeżeń i przemyśleń zebranych w sali wykładowej, Montgomery pomaga przywódcom w rozwijaniu ich umiejętności i wrażliwości potrzebnej, by sami stali się strategami. To trudna rola, ale wydaje się, że nie ma chyba ról, które byłyby ważniejsze dla lidera.

 

Czas trwania: 6 godz. 45 min. 25 sek.
Oprawa: Plastikowa
Format: 13.5x19.0cm
Wydanie: 1
Rok wydania: 2012
ISBN:[zasłonięte]978-8346-472-4

Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet (Audiobook)
(CD-MP3)

 

Jesteś telesprzedawcą zawodowcem: działasz na pierwszej linii frontu, w boju o dominację twojej firmy, płynąc na fali zmian jakie niesie Sprzedaż 2.0 i walcząc o uwagę dzisiejszych zapracowanych i wycofanych klientów. Musisz znaleźć głównych graczy, zyskać ich uwagę w trakcie rozmowy telefonicznej i wymiany e-maili oraz sfinalizować transakcje – i to szybko. Treściwy i wszechstronny program inteligentnej i skutecznej telesprzedaży autorstwa Josiane Feigon (TeleSmart 10 System for Power Selling) pomoże ci osiągnąć to wszystko, a nawet więcej.
Program bazuje na dziesięciu łatwych do nauczenia się, niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży. Proste procesy, przedstawione krok po kroku w poradniku Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet, pomogą ci:
Pokonać „paraliż w zakresie sprzedaży” – i to na dobre! Poznać i stosować szybkie „zajawki dźwiękowe”, które przykuwają uwagę potencjalnych klientów! Zadawać pytania, które odkrywają prawdziwe potrzeby klientów! Nawigować wokół przeszkód i „stróży dostępu”, aby dotrzeć do decydentów i osób z kompetencjami zakupu! Poświęcać więcej czasu na to, co potrafisz najlepiej – sprzedawanie – i wyeliminować żmudne, nie przynoszące zysków czynności! Przekształcić frustrację w sukces – i sprzedaż Czy jesteś gotów, by stać się prawdziwym wojownikiem telesprzedaży? Przeczytaj Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet – i podbij świat Sprzedaży 2.0! Jeśli telesprzedaż jest elementem twojego modelu sprzedaży, lub jeśli chcesz, żeby się nim stała, potrzebujesz tej książki. Josiane Feigon prezentuje strategie i techniki prosto z życia, wprost z okopów pola walki o klienta, które pomogą ci odnieść więcej zwycięstw przez telefon.

 

Czyta: Milena Lisiecka

Czas trwania: 10 godz. 44 min. 42 sek.
Oprawa: Plastikowa
Format: 13.5x19.0cm
Wydanie: 1
Rok wydania: 2012
ISBN:[zasłonięte]978-8346-414-4

Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie (Audiobook)
(CD-MP3)

 

Harvey Mackay to żywa legenda. Jego bestsellerowe książki Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć oraz Beware the Naked Man Who Offers You His Shirt zostały zaliczone przez „New York Timesa” do najbardziej inspirujących książek biznesowych wszech czasów.
Teraz Mackay powraca z podsumowaniem dziesięcioleci sprzedażowego know-how – dzięki którym ludzie czynu mogą zdobyć umiejętność finalizacji transakcji i osiągania celów sprzedażowych w swojej codziennej pracy. Jego rady odwołują się do sprawdzonych metod i praktycznych doświadczeń. Dotyczą internetu, LinkedIn i Facebooka. Jak zauważa Mackay, każdy, „począwszy od pięcioletniego właściciela stoiska z lemoniadą… aż po sprzedażowego eksperta GE, który szuka nabywcy dla turbiny o mocy 250 megawatów”, może się z tej książki czegoś nauczyć. Czy pisze o poszukiwaniu odpowiedniego mentora, zaskarbianiu lojalności klienta, czy pokonywaniu oporu, autor wyraża swoją pasję i wiedzę we właściwym sobie lekkim i energicznym stylu.
Jako że przez całe życie doskonalił się w grze sprzedaży, przez kolejne dziesięciolecia Mackay zdołał zgromadzić spory zasób tajników, mądrości i anegdot. Każdy kolejny rozdział kończy się zapadającym w pamięć Morałem Mackaya. Oto kilka przykładów:
• Porażką nie jest upadek, lecz trwanie na dnie.
• Grube ryby to tak naprawdę małe rybki, które nigdy się nie poddają.
• Sprzedawca mówi, dobry sprzedawca wyjaśnia… a świetny sprzedawca pokazuje.
• Skupiaj uwagę na obwarzanku, a nie na dziurze w środku.
• Dźwięk niesie się dalej, gdy to inni dują w twój róg.
• Ludzie zaczynają odnosić sukcesy w momencie, gdy postanowią to robić.
Pierwiastek ludzki nadal stanowi najważniejsze narzędzie sprzedawcy, nawet w naszym pędzącym do przodu i opanowanym przez technologie świecie. Nikt inny tak skutecznie jak Harvey Mackay nie pokaże ci, jak stać się tryskającym energią, zdeterminowanym i kreatywnym wulkanem sprzedaży.


Autor/autorzy: Mackay Harvey
Oprawa: Plastikowa
Format: 13.5x19.0cm
Wydanie: 1
Rok wydania: 2013
ISBN:[zasłonięte]978-8346-476-2

  Na pozostałych aukcjach znajdziesz inne książki,

jeśli nie znalazłeś tego czego szukasz zadzwoń a wystawimy dla ciebie aukcję.

 


 

masz pytanie zadzwoń:

32 [zasłonięte] 93 lub 32 [zasłonięte] 72

 

poniedziałek- piątek 8:00-20:00

sobota 8:00-14:00

 

 

 

wysyłka :

1 aukcja lub 1 przedmiot - poczta polska

kilka aukcji lub sztuk wysyłka kurierem


WYSYŁKA ZA GRANICĘ po uprzednim uzgodnieniu kosztów wysyłki wg cennika POCZTY POLSKIEJ dla danego kraju:

http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html

- forma płatności przelew


 

REGULAMIN SKLEPU NA STRONIE O MNIE

kupujesz wypełnij - formularz płacę niezależnie od formy płatności


DANE DO PRZELEWU:

P.P.H.U Najbar Mirosław

ul.Batorego 24

43-100 Tychy

ING BANK ŚLĄSKI 92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368