SPRZEDAM SAMOLOT ULTRALEKKI
FLY SYNTHESIS STORCH CL
ROTAX 912 80 HP
Z 2010 r.
Samolot jest z 2010 roku i aktualnie ma nalatane 135 mth z aktualnym pozwoleniem na wykonywanie lotów i ubezpieczeniem. Jest mocno doinwestowany pod względem awioniki (która widać na zdjęciach) ,byl regularnie serwisowany i dopieszczony ( takie oczko w głowie ). Sprzedaję z powodów finansowych ale to nie znaczy ze oddam za darmo, cena i tak jest bardzo niska przy zalozeniu ze za nowy trzeba dac 160.000 zl a za te wyposażenie około 80.000 zł.
Wiecej opowiem przez telefon + 48 [zasłonięte] 395 000
LINKI DO FILMIKU LOTU EGZEMPLARZA NA SPRZEDAŻ a poniżej COŚ NA TEMAT SAMOLOTU
https://www.youtube.com/watch?v=ktM7kPnSWgM&list=UUPaOsVdIgJ9K3H5qjlWlnDw
LINK DO FILMIKU Z FABRYKI JAK SKLADA SIE SAMOLOT ABY WSTAWIC GO NP. DO GARAŻU OBOK SAMOCHODU
https://www.youtube.com/watch?v=WYVMJGfhXxo
STORCH
Storch jest dwu-siedzeniowym ultralekkim samolotem o trzech osiach. Posiada podwyższone parametry. Jego wysoka wydajność i aerodynamiczny kształt - umożliwia krótki start i lądowanie - przy skromnym zużyciu paliwa. Ciekawostką tej konstrukcji jest podwyższony komfort lotu, dzięki którym pilot i pasażer mogą korzystać z bardzo doskonałej widoczności przy niskim poziomie hałasu wewnątrz kokpitu. Samolot jest bardzo łatwy do pływania – z zachowaniem optymalnej kontroli nawet przy niskiej prędkości. Kadłub jest wykonany ze specjalnego szkła, wzmocniony czterema felgami, które gwarantują sztywność. Główne siły skupiają się na obręczy w całej kabinie. Rurki są wykonane ze stopu aluminium, tego samego rodzaju używanego do. Przednia strefa w kokpicie wytyczona jest przez zaporę z włókna szklanego i blachy ze stali nierdzewnej. Samolot posiada dwoje drzwi i dwa miejsca siedzące. Każde siedzenie jest regulowane, zamocowane do kadłuba poprzez pasy i wyposażone w szybki zapłon blokowania. Opierzenie jest wykonane w całości z materiałów gwarantujących lekkość i strukturalną sztywność. W dolnej części skonstruowana jest specjalna płetwa ogonowa. Podwozie jest ustalane w fazie trycyklu. Rury zostały zamocowane do kadłuba za pomocą śrub i pomalowane. W wersji CL i HS, są instalowane hamulce, które mogą działać oddzielnie przez dwie dźwignie polecenia umieszczone na centralnym kokpicie wsparcia, pomiędzy dwoma miejscami; w wersji S (opcjonalne dla CL i HS), zamiast tego, hamulce są z dysku typu hydraulicznego przy wspólnych poleceniach. Ster jest zawsze kontrolowany przez pedały. Stabilizator jest wyposażony w automatyczną anty-kartę. Ocena zbiorników paliwa jest dokonywana wizualnie poprzez specjalne otwory kontrolne w żebrze skrzydła, które pozwalają zobaczyć prawdziwy poziom paliw. Dwa światła niskiego poziomu paliwa są dostarczane do wszystkich modeli.