1) Jeżeli nie chcesz kupić, nie licytuj! 2) Wszystkie poradniki / instrukcje są nowe. W większości przypadków zafoliowane. 3) Poradniki wysyłamy w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty, lub wybrania formy płatności za pobraniem. 4) W momencie realizacji zamówienia otrzymasz potwierdzenie emailem, wraz z numerem nadawczym Twojej przesyłki. 5) Na życzenie otrzymasz fakturę Vat. 6) Kontakt telefoniczny: (22)[zasłonięte]428-11 pon. - pt. 8:00-16:00 Zapraszamy serdecznie już teraz. | | | | PRZEDMIOTEM LICYTACJI JEST NOWY PORADNIK - INSTRUKCJA NAPRAWY / OBSŁUGI.
Samochody osobowe Polski Fiat 508 i 518
- Wydawnictwo:WKŁ (Wydawnictwa Komunikacji i Łączności)
- Wymiary: 195 x 250 mm
- Ilość stron:79
- ISBN: 83-[zasłonięte]-1471-6
- Wymiary: 195 x 250 mm
| Historia rozwoju konstrukcji oraz szczegółowe opisy techniczne i dane eksploatacyjne samochodów Polski Fiat 508 i 518, początkowo montowanych, a później produkowanych seryjnie na podstawie licencji przez Fabrykę Samochodów Osobowych i Półciężarowych Państwowych Zakładów Inżynierii w Warszawie. Niegdyś samochody te tworzyły podwaliny motoryzacji II Rzeczypospolitej, dzisiaj nieliczne ocalałe egzemplarze są ozdobami muzeów i kolekcji prywatnych. Całość zilustrowano archiwalnymi fotografiami i szczegółowymi rysunkami. Na okładce - obraz Wojciecha Kossaka "Góralskie wesele". Jan Tarczyński - absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, historyk, publicysta, dziennikarz, pasjonat starych pojazdów, w szczególności motocykli. Znany i ceniony w światku motocyklistów i miłośników pojazdów militarnych, współzałożyciel Fundacji Ochrony Zabytków Militarnych Polskiego Towarzystwa Historycznego w Wielkiej Brytanii. Autor kilkunastu książek m.in. tytułów: Polskie motocykle 1[zasłonięte]918-19, Pojazdy Armii Krajowej w Powstaniu Warszawskim (książka dostępna w bibliotekach) i wielu artykułów prasowych. Tomasz Szczerbicki - autor wielu artykułów prasowych w Polsce i za granicą. | Zawarcie umowy licencyjnej z Fiatem Polski Fiat 508 Polski Fiat 518 Co pozostało z tamtych lat? |
| |