Dlaczego u nas?
- bo jesteśmy legalnie działającą firmą (dostaniesz paragon lub FV);
- bo dbamy o książki (wysyłamy tylko w kartonie lub bąbelkach:);
- bo mamy prosty regulamin i jasne zasady realizacji;
- bo nie udajemy większych i lepszych niż jesteśmy, nie "ściemniamy" i nie okłamujemy naszych Klientów - staramy się już w ciągu 24H od zakupu informować o każdym problemie z realizacją transakcji
Ważne: prosimy pamiętać, że listy ekonomiczne i priorytetowe nie posiadają numeru nadania, wobec czego nie można ich reklamować na poczcie!
Przy wysyłce korzystamy tylko z Poczty Polskiej i Paczkomatów.
Dotyczy to także przesyłek kurierskich - EXTRA24!
Dane do przelewu:
FHU Katarzyna Krajewska
51 1910 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0486029 [zasłonięte] 490901
|
Pakiet składa się z dwóch książek „Samochody osobowe i osobowo-terenowe Wojska Polskiego 1[zasłonięte]918-19” + „Samochody pancerne i transportery opancerzone Wojska Polskiego 1[zasłonięte]918-19”.Samochody osobowe i osobowo-terenowe Wojska Polskiego 1[zasłonięte]918-19 W oparciu o blisko 200 archiwalnych fotografii przedstawiamy historię zmotoryzowania Wojska Polskiego w 4 strukturach organizacyjnych: * Samochody osobowe Armii II Rzeczpospolitej. Po raz pierwszy prezentujemy zestawienie marek samochodów osobowych, których używali nasi żołnierze podczas wojny polsko–bolszewickiej. Opisujemy również rozwój wojskowej motoryzacji do wybuch II wojny światowej. * Samochody osobowe używane przez Armię Krajowa w czasie okupacji. To temat prawie zupełnie nieznany. Armia Krajowa używała kilkuset samochodów osobowych. * Samochody osobowe Polskich Sił Zbrojnych w latach 1939 – 1947. Samochody francuskie, angielskie, amerykańskie, kanadyjskie oraz spora liczba aut zdobycznych – wszędzie tam, gdzie służyli polscy żołnierze – m.in. Francja, Wielka Brytania, Armia Polska na Wschodzie, 2 Korpus Polski. * Samochody osobowe Ludowego Wojska Polskiego w latach 1943 – 1950. Do niedawna temat zupełnie nieznany. Warto wiedzieć, że pierwszych latach po zakończeniu wojny 80% samochodów osobowych Ludowego Wojska Polskiego były to pojazdy amerykańskie. W omawianym okresie żołnierze z orzełkiem na czapce używali ponad 150 marek samochodów osobowych i osobowo-terenowych – etatowych i pozyskiwanych doraźnie, czy to przez darowizny (w czasie pokoju), czy zdobycznych (w czasie wojny). Samochody pancerne i transportery opancerzone Wojska Polskiego 1[zasłonięte]918-19 W oparciu o blisko 250 archiwalnych fotografii przedstawiamy historię ponad 50 marek samochodów pancernych i transporterów opancerzonych Wojska Polskiego z lat 1[zasłonięte]918-19 – etatowych i pozyskiwanych doraźnie, czy produkowanych we własnym zakresie (w latach 1[zasłonięte]919-19), czy zdobycznych (w czasie wojny). Prezentujemy zestawienie marek samochodów pancernych, których używali nasi żołnierze podczas wojny polsko–bolszewickiej. Przedstawiamy samochody pancerne będące w uzbrojeniu Wojska Polskiego w latach 1[zasłonięte]918-19. Piszemy o pojazdach bojowych używanych przez Armię Krajową – było to kilka samochodów pancernych i transporterów opancerzonych używanych w okresie Powstania Warszawskiego. W Polskich Siłach Zbrojnych w latach 1939 – 1947 etatowym wyposażeniem były samochody pancerne i transportery opancerzone produkcji francuskiej, angielskiej, amerykańskiej, kanadyjskie, a nawet indyjskiej. Użytkowana też pewną liczbę pojazdów zdobycznych. W Ludowym Wojsku Polskim w latach 1943 – 1950 używano stosunkowo niewiele typów samochodów pancernych i transporterów opancerzonych. Prezentujemy pojazdy używane także w okresie późniejszym.Autor | Szczerbicki Tomasz, Kamiński Andrzej Antoni | Oprawa | Twarda | Wydawca | Alma-Press | ISBN | 978[zasłonięte][zasłonięte]02047 | EAN | 978[zasłonięte][zasłonięte]02047 | Ilosć stron | 376 | Wymiary | 15.0x21.0cm | Data wydania | 2012 |
|
Ceny za wysyłkę różnią się w zależności od wagi pojedynczej książki. W przypadku zakupu większej ilości książek obowiązującym kosztem wysyłki jest ten najwyższy.
Promujemy bezpieczne zakupy: przy wyborze listu rejestrowanego nie dopłacasz do wysyłki. Dla listów nierejestrowanych wysyłka kosztuje plus 1zł za każdą kolejną książkę (dotyczy to także zamówień składanych na tej samej aukcji!)
W razie wątpliwości prosimy o kontakt!
Wszystkie przesyłki - oprócz paczkomatów InPost - nadajemy Pocztą Polską. Dotyczy to także przesyłki kurierskiej - paczka pocztowa 24express.
Stawiamy na zaufanie i za pobraniem wysyłamy bez ograniczeń do wszystkich. Prosimy jednak pamiętać, iż nie oznacza to, ze nieodebranie przesyłki pobraniowej pozostawiamy bez interwencji. W takich przypadkach stosujemy zapisy prawa polskiego gwarantujące nam możliwość egzekwowania poniesionych kosztów.
Po zakupie prosimy o wypełnienie Formularza Dostawy - tylko w ten sposób mamy natychmiastowa wiedze o wybranej przez Ciebie opcji dostawy i płatności
Odbiór osobisty jest możliwy w siedzibie firmy TYLKO po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru
O braku towaru informujemy natychmiast po jego stwierdzeniu
Z powodu ilości wystawianego towaru nie posiadamy go w całości w siedzibie firmy (chyba, ze opis przedmiotu stanowi inaczej), dlatego nie ma możliwości odbioru towaru w dniu zakupu lub jego natychmiastowej wysyłki