Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Samochodowe magistrale danych w praktyce Frei KRAK

26-01-2014, 14:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32.48 zł     
Użytkownik WOLUMIN_pl
numer aukcji: 3889640206
Miejscowość Kraków Wadowicka 14
Wyświetleń: 1   
Koniec: 26-01-2014 13:48:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nasze dane


ul. Wadowicka 14
30-415 Kraków
e-mail: wolumin_[zasłonięte]@o2.pl
tel. 12 [zasłonięte] 26
proszę wybrać wewn. 30
Obsługa Allegro pracuje
w godz. 8.00 do 16.00 pon-pt

gg:[zasłonięte]64145  

Odbiór osobisty możliwy
po wcześniejszym potwierdzeniu
przez nas w odpowiedzi na email
lub telefon, że zamówienie można
już odebrać

pn-pt 8:00 do 17:00
uwaga! pomiędzy 16:00 a 17:00
nie ma możliwości kontaktu
z osobami obsługującymi
konto Allegro!
Możliwy jest wyłącznie odbiór
zamówień potwierdzonych przed
godz. 16:00 danego dnia

Serdecznie zapraszamy!

Bank Spółdzielczy Rzemiosła
07 8589 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0060027 [zasłonięte] 308403

Jak nas znaleźć?

Mieścimy się na terenie Zakładów Remontowych Energetyki Kraków (obok Elbudu), patrząc od strony ul. Wadowickiej należy wejść za czerwony budynek z meblami, wykładzinami itp.
Uwaga! Wjazd wyłącznie od ul. Tischnera

Samochodowe magistrale danych w praktyce Frei KRAK

Samochodowe magistrale danych w praktyce warsztatowej
Budowa, diagnostyka, obsługa

AutorMartin Frei
TłumaczenieWaldemar Nawrocki
WydawcaWKŁ (Wydawnictwa Komunikacji i Łączności)
Wydanie1 Warszawa 2010
Stron83
Format165 x 238 mm
Oprawamiękka
ISBN978-83-[zasłonięte]-1787-0
Cena katalogowa40,60

oszczędzasz
10%

Cena dla Ciebie 32,48 zł

oszczędzasz
8,12

Praktyczny poradnik fachowy opisujący podstawy budowy, diagnozowanie i obsługę powszechnie stosowanych obecnie sieci transmisji danych wykorzystywanych w elektronicznym wyposażeniu pojazdów samochodowych. Zawiera klasyfikację sieci samochodowych, budowę i działanie magistrali CAN, diagnozowanie magistrali Low-Speed CAN, diagnozowanie magistrali High-Speed CAN, budowę i sprawdzanie sieci LIN, podstawowe informacje o sterowaniu X-by-wire oraz podstawy budowy i poszukiwania usterek w sieci FlexRay. Opisy praktyczne oparto na przykładach zaczerpniętych z samochodów VW Touran, Audi A8 oraz Mercedes-Benz klasy C typu W203 i W204. Liczne przejrzyste ilustracje ułatwiają zrozumienie treści.Odbiorcy książki: inżynierowie i technicy zaplecza technicznego motoryzacji, pracownicy warsztatów i stacji obsługi samochodów, studenci wydziałów mechanicznych wyższych uczelni o specjalności samochodowej, uczniowie średnich szkół technicznych o profilu samochodowym oraz wszyscy zainteresowani tą tematyką.

Spis treści

Przedmowa
O autorze
1. Klasyfikacja magistral danych
2. Magistrala CAN
2.1. Budowa magistrali CAN
2.2. Komunikaty CAN
2.3. Arbitraż
2.4. Transmisja danych
2.5. Szybkość transmisji danych
2.6. Sygnały w magistrali CAN
2.7. Odczytywanie komunikatów danych
3. Przetwarzanie informacji o błędach
3.1. Błąd potwierdzenia komunikatu
3.2. Błąd sumy kontrolnej CRC
3.3. Błąd wartości bitu
3.4. Błąd formatu
3.5. Błąd bitów odstępowych
3.6. Sygnały różnicowe
3.7. Topologia magistrali danych
3.8. Brama
3.9. Uszkodzenie przewodów transmisyjnych
4. Diagnostyka uszkodzeń magistrali Low-Speed CAN
4.1. Wiadomości wstępne
4.2. Przerwanie przewodu magistrali CAN na przykładzie samochodu Volkswagen Touran
4.3. Wykrywanie uszkodzenia za pomocą multimetru
4.4. Wykrywanie uszkodzenia za pomocą oscyloskopu
4.5. Lokalizacja uszkodzenia
4.6. Usuwanie uszkodzenia
4.7. Kasowanie zawartości rejestru błędów
4.8. Zwarcie przewodu magistrali CAN z masą na przykładzie samochodu Audi A8
4.9. Zwarcie przewodu magistrali CAN z plusem zasilania na przykładzie samochodu Audi A8
4.10. Zwarcie między przewodami CAN-H i CAN-L na przykładzie samochodu Mercedes-Benz klasy C (W203)
4.11. Zwarcie między przewodami CAN-H i CAN-L na przykładzie samochodu Volkswagen Touran
4.12. Zamiana przewodów magistrali CAN
5. Diagnostyka uszkodzeń magistrali High-Speed CAN
5.1. Wiadomości wstępne
5.2. Uszkodzenie opornika dopasowującego
5.3. Przerwanie przewodu magistrali CAN
5.4. Zwarcie przewodu magistrali CAN z masą
5.5. Zwarcie przewodu magistrali CAN do szyny plus zasilania na przykładzie samochodu Mercedes-Benz klasy C (W4)
5.6. Zwarcie między przewodami CAN-H i CAN-L
5.7. Uszkodzenie lub brak opornika dopasowującego
6. Podsystem LIN
6.1. Wiadomości wstępne
6.2. Charakterystyka magistrali LIN
6.3. Transmisja danych
6.4. Przebieg sygnału
6.5. Konfiguracja sieci magistrali
6.6. Uszkodzenia magistrali LIN
7. System X-by-wire - sterowanie elektryczne
8. Magistrala FlexRay
8.1. Wiadomości wstępne
8.2. Cykl komunikacyjny
8.3. Protokół komunikacyjny
8.4. Topologia magistrali
8.5. Budowa sterownika współpracującego z magistralą
8.6. Poziomy napięcia sygnałów
8.7. Szybkość transmisji danych
8.8. Wykrywanie uszkodzeń
8.9. Pierwsze zastosowania
9. Kształcenie zawodowe w zakresie samochodowych systemów komunikacyjnych
Dodatek
Obsługa oscyloskopu
Przeliczenia wzajemne liczb dziesiętnych, binarnych i heksadecymalnych
Literatura
Skorowidz
Rodzaj towaru:Książka

Nie wiesz ile zapłacisz za wysyłkę kilku produktów z różnych aukcji?

Ważne informacje

Chcąc dowiedzieć się więcej o danych warunkach kliknij na podpunkt...

Uwaga!

Zarówno w kierowanej do nas korespondencji, jak i przy wpłacie na konto zawsze podpisuj się swoją nazwą użytkownika Allegro
 
Pamiętaj!
Jeśli chcesz otrzymać zamówienie za pobraniem wypełnij formularz opcji dostawy!

Prosimy o wypełnienie danych do FV w formularzu opcji dostawy lub przesłanie e-mail z danymi niezwłoczne po dokonaniu zakupu.

Jeśli adres wysyłki odbiega od przekazanego nam przez Allegro prosimy o wypełnienie po zakupie formularza opcji dostawy lub przesłanie e-mail niezwłoczne po dokonaniu zakupu.

Wysyłka następuje zazwyczaj w tym samym lub w następnym dniu roboczym od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub przesłania prośby o realizację za pobraniem, lecz zastrzegamy sobie możliwość opóźnienia realizacji do 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub przesłania prośby o realizację za pobraniem.

Uwaga! Przed złożeniem zamówienia: Jeśli zależy Ci na czasie, zawsze możesz zapytać telefonicznie, poprzez gg lub skype o najszybszy możliwy termin realizacji zamówienia.