Samochód Spalinowy GT2 Factory Team KIT Team Associated
Prezentujemy jeden z najlepiej sprzedających się modeli amerykańskiego producenta najwyższej jakości modeli samochodów zdalnie sterowanych GT2 w ekskluzywnej wersji Factory Team , przeznaczonej dla tych modelarzy, którzy nie tylko wymagają od swojego modelu absolutnego maksimum wydajności... ale i lubią być mile zaskakiwani.
Oparte na schemacie podwozia GT2RS, GT2 FT zostało kompletnie przeprojektowane na potrzeby osiągania jeszcze lepszych wyników. Zastosowano też mnóstwo nowych, ciekawych rozwiązań z których najciekawszym jest bez wątpienia nowatorski system szybkiej zmiany tylnych opon "Posi-Lock". Uchwyt mocujący posiada 5-punktowy, samodopasowujący się do koła układ przytrzymujący koło na zasadzie ułożonych po okręgu bolców, połączony ze specjalnym zatrzaskiem mocującym koło w czasie pracy. Zamian koła odbywa się więc nawet bez konieczności użycia jakichkolwiek narzędzi czy kluczy, bez odkręcania/przykręcania, bez "ustawiania" koła na śrubie sześciokątnej itp. Koło po prostu "wskakuje" na swoje miejsce i od razu jest gotowe do ostrej jazdy. Taki układ nie tylko usprawnia system przenoszenia napędu, ale i skraca czas w pit-stopie na zmianę opon do absolutnie niezbędnego minimum.
Factory Team GT2 oferuje jeszcze więcej mocy i prędkości dzięki zupełnie nowej transmisji napędu 4,09:1. Moc przekazywana jest na przekładnię przez jeszcze wydajniejsze, podwójnie dyskowe regulowane opcjonalną sprężyną sprzęgło, które nie tylko dzięki dużemu momentowi i dobremu wyważeniu dobrze przyciska tylną oś do podłoża, ale i przez unikalną konstrukcję chroni oś napędową przed twardszymi lądowaniami. Dodatkowo, w porównaniu do "standardowej" wersji GT2 - większe gabarytowe sprzęgło zostało zaopatrzone w większe i wytrzymalsze łożysko kulkowe. W pełni regulowany, stabilny dysk hamulcowy na górnej osi zapewnia płynne i nieblokujące silnika hamowanie podczas pokonywania długich, łukowatych zakrętów.
Podwozie GT2 FT jest skonstruowane z twardej, anodyzowanej płyty aluminiowej z wymodelowaniem pod instalację osprzętu oraz drugą, górną płytę ułatwiającą montaż elektroniki. Takie rozwiązanie gwarantuje najlepszą sztywność zawieszenia gwarantującą prawdziwie rajdowe osiągi. Łatwo zdejmowalna puszka na elektronikę, standardowo na wyposażeniu zestawu, chroni przed zabrudzeniem i zawilgoceniem newralgiczne elementy układu RC - stanowiąc dodatkowo dobre zabezpieczenie przed uszkodzeniami fizycznymi. Przeprojektowany zbiornik paliwa posiada nowy, duży zawór ułatwiający szybkie i precyzyjne tankowanie. Dodatkowo, zamocowany jest na anty-wstrząsowej instalacji redukującej efekt "gotowania" się paliwa wewnątrz zbiornika oraz zabezpieczający przed uszkodzeniem podczas twardszych lądowań. Projektanci modelu zadbali również o specjalną ochronną puszkę na baterię zasilającą odbiornik.
Nowa, dodatkowo ulepszona w stos do GT2RS geometria podwozia sprawiła, że GT2 uważany jest za najlepiej prowadzącego się modelu spalinowego typu Truggy w historii. Nowe komponenty zawieszenia zoptymalizowane są w ten sposób, aby zapewnić możliwie największą wytrzymałość i trwałość konstrukcji, przeznaczonej bądź co bądź do jazdy w najtrudniejszym terenie. Zestaw wzbogacają dodatkowo kompletnie "rozbieralne" amortyzatory, aluminiowe półosie, pełne ołożyskowanie kulowe, przednie i tylne specjalnie uformowane shock-towery czy w pełni regulowany servo-saver. GT2 FT jest po prostu najlepszy w swojej klasie.
Zestaw zawiera :
- Podwozie modelu GT2 w wersji Factory Team w formie rozłożonej
- Przezroczysta, polikarbonatowa buda leksanowa typu "Truggy"
- Anodyzowany na niebiesko tuningowy tłumik wraz z kolankiem
- Felgi do modeli typu "Truggy" 1:10
- Aluminiowe, utwardzane podwozie - rama
- Zbiornik paliwa
- Puszka na elektronikę oraz baterię
- Zestaw kluczy niezbędnych do złożenia i obsługi modelu
- Zestaw naklejek "GT2 Factory Team"
- Obrazkową instrukcję złożenia modelu
|
|
|
|
Charakterystyka :
- Skala : 1:10
- Napęd : Spalinowy, 2WD
- Off Road
- Długość : 420 mm
- Szerokość : 330 mm
- Rozstaw osi : 285 mm
- Masa : 1850 g
- (Fabryczne) przełożenie obrotów : 4.09:1