Savage Flux HP - Moc Flux
Savage Flux HP zaskoczy i Ciebie i Twoich przyjaciół. Napędzany silnikiem Flux Tork 220 oraz podwójnym pakietem baterii jest prawdziwym potworem. Wystarczy podłączyć dwa pasujące pakiety baterii i można ruszać w teren. Speedo Flux Blur poradzi sobie z ogromem mocy, można montować baterię NiMH do 16 cel lub LiPo (2s lub 3S). Dzięki dwóm bateriom 3S LiPo oraz oponom on-road takimi jak
#4729 lub
#4731 osiągnięcie 100km/h nie stanowi problemu. Savage Flux jest wyposażony w wiele wytrzymałych elementów, które poradzą sobie z mocą silnika Flux Tork 2200. Model wyposażono w metalowe zębatki przekładni, wytrzymałe przeguby, podwozie o grubości 2.5 mm oraz podwójne 8mm zaciski silnika.
Radio 2.4GHz z systemem zabezpieczającym
Savage X 4.6, Savage XL i Savage Flux HP posiadają teraz nowe radio HPI 2.4GHz. Oznacza to, że otrzymujecie technologię DSSS (Direct-Sequence Spread Spectrum), w której nie ma kryształów. Wystarczy włączyć radio i nie trzeba się martwić jakiego kanału używają inni kierowcy. Dzięki systemowi failsafe, możecie być spokojni o swój model zawsze kiedy wystąpi problem z baterią lub łącznością radiową. Odbiornik RF-20 ma wbudowany opisany powyżej system.
Savage Flux HP zbudowany został na podwoziu Savage X, które cechuje: nisko osadzony silnik Flux Tork 2200Kv w miejscu silnika nitro i mocne speedo Flux Blur w miejscu zbiornika paliwa. Nadaj mocy swojemu modelowi bateriami NiMH (6 do 8 celi), podwójnym pakietem LiPo (2S, 7,4V) lub (3S 11.1V). Wszystkie pozostałe elementy przeniesiono z modelu Savage X włączając, metalowe zębatki ukladu napędowego, serwo SF-5 oraz części zawieszenia i wieże amortyzatorów. Mniejsza waga modelu Savage Flux HP pozwala na użycie pojedyńczych amortyzatorów przy każdym kole. Savage Flux HP posiada wiele wspaniałych cech, o których dowiecie się poniżej.
Środek modelu stanowi sytem Flux składający się z silnika Tork 2200 i speedo Blur, które wspólnie tworzą nieograniczone źródło mocy. Silnik Flux Tork 2200 cechują żebra chłodzące w cylindrze, które sprawiają, że całość wygląda niezwykle efektownie. 5 milimetrowy wał silnika pasuje do opcjonalnych zębników, więc możecie osiągać jeszcze wyższe prędkości maksymalne lub skupić się na przyspieszeniu. Silnik Tork 2200 jest przytwierdzony do aluminiowej płyty 7075 o grubości 3mm, która posiada 8 milimetrowe zaciski zapobiegające przemieszczeniu silnika. Kontrola nad silnikiem Tork 2200 jest sprawowana przez speedo Flux Blur. 6 milimetrowe złączki typu bullet zapewniają bezstratne połączenie z kablami 12-gauge, a podłączenie do każdego pakietu baterii wtyczkami typu Dean skutkuje maksymalną efektywnością i brakiem strat mocy. W końcu, macie możliwość łatwego podłączenia do komputera w celu pełnego programowania. Z pomocą
#100573USB Programming Kit podłączenie Blur do jakiegokolwiek komputera z systemem Windows nie stanowi problemu. Istnieje nawet możliwość zapisywania róźnych ustawień w postaci profili.
Savage Flux HP posiada cechy, które sprawiają, że model ten jest świetnym wyborem dla każdego kto szuka potężnej dawki adrenaliny. Sprawdź listę częsći montowanych standardowo w Savage Flux HP!
Podwozie modelu jest bardzo podobne do tego, które znamy z modelu nitro Savage.
Extra-niski środek ciężkości
Silnik Flux Tork 2200 osadzono niezwykle nisko w celu obniżenia środka ciężkości. Dzięki takiemu rozwiązaniu model prowadzi się o wiele lepiej zwłaszcza w ciasnych łukach. Obrazek po prawej stronie pokazuje podwozie modelu Savage Flux HP z wymontowaną skrzynką na baterię aby pokazać jak nisko znajduje się silnik.
Podwójna moc baterii
Bezszczotokowe silniki takie jak Flux Tork 2200 są bardzo mocne w porównaniu z silnikami szczotkowymi zasilanymi pojedynczą baterią. Możecie sobie wyobrazić potencjał drzemiący w podwójnej baterii. Savage Flux HP może korzytać z baterii NiMH do 16 celi (rozdzielone 2x6cel, 2x7cel lub 2x8 cel) lub dwóch pakietów LiPo 2S 7,4V lub 3S 11,1V.
Silnik Flux Tork 2200 Motor
Silnik ten jest jednym z największych i najmocniejszych dostępnych silników bezszczotkowych. Może pobrać do 25 Volt mocy dostarczając przy tym ogromnej mocy, która pozwoli wam wykonywać efektowne ewolucje. Tork 2200 jest umocowany dwoma 8 milimetrowymi zaciskami wykonanymi z aluminium. Opcjonalne zębniki będą dostępne by polepszyć osiągi modelu.
Flux Blur ESC
Dzięki możliwości pomieszczenia baterii LiPo 6S oraz większej ilości cel NiMH niż w Savage Flux HP, Flux Blur Speedo poradzi sobie z najtrudniejszym powierzonym zadaniem. W pełni programowalne z
#100573USB Programming Kit, dostarcza silnikowi Tork 2200 mocy w postaci dużych zastrzyków energii podcza gdy zintegrowany system chłodzący dba o odpowiednią temperaturę.
Metalowe zębatki przekładni
Metalowe zębatki zapewniają skuteczne przeniesienie mocy z silnika na koła. Cały układ napędowy pracuje na łożyskach uszczelnionych gumą w celu optymalnej wydajności, wydłużonej trwałości i jak największych prędkości maksymalnych. Dyferencjały cechuje zestaw Super Heavy Duty Bevel Gear z bardzo dużymi łożyskami dla ponadprzeciętnej wytrzymałości