Wystartuj nowym wodoodpornym Bullet’em!
Przedstawiamy odświeżony model HPI Bullet MT 3.0, fabrycznie złożony model idealny dla entuzjastów ciężkiego off-roadu! Nowa wodoodporna przegroda baterii, wodoodporne serwo oraz zabezpieczony przed deszczem filtr powietrza, Bullet'em MT 3.0 można jeździć dosłownie wszędzie! Ten model monster trucka w skali 1:10 wyposażono w napęd 4WD oraz potężny silnik HPI Nitro Star G3.0 o mocy 2.2 koni mechanicznych, aby mógł przedrzeć się przez najdzikszy teren oraz przeskakiwać przeszkody! Teraz wyposażony w wszechstronna i wygodną aparaturę HPI 2.4GHz gwarantuje ci pełną kontrolę nad Bullete’em! Bullet MT 3.0 z rodziny modeli HPI których podstawą jest wytrzymały napęd 4WD, 2 amortyzatory na każdym kole, orazdwu pokładowe aluminiowe podwozie. Modele Bullet są dostępne zarówno z silnikiem Nitro Star 3.0 jak i z cichym bezszczotkowym silnikiem elektrycznym Flux, oraz w różnych wersjach off-road.
Samochody Bullet MT 3.0 teraz wyposażyliśmy w wodoodporną przegrodę na odbiornik i baterie, szczelny przełącznik, 2 wodoodporne serwa 4,5 kg oraz odporny na działanie wody filtr powietrza który pozwala ci jeździć twoim Bullet’em w ekstremalnych warunkach które unieruchomiłby każdy inny silnik nitro Chcesz zmierzyć się z błotem ? Przejechać przez strumyk! Czy też ma lekko padać ? Nowy Bullet 3.0 zniesie to wszystko! Uwaga: Ten pojazd HPI ma na celu zapewnienie ochrony przed wody, więc można nim jeździć na mokrej nawierzchni (np. deszcz, śnieg, kałuże). Nie można go zanurzać. Silniki Nitro są chronione przed wpadającą wodą ale wymagają szczególnej ostrożności podczas jazdy na mokrej nawierzchni. Zobacz w instrukcji obsługi.
|
|
Wszystkie aktualne modele HPI są wyposażone w wygodne radio 2.4GHz zapewniające pełna kontrolę i umożliwiające korzystanie w pełni z walorów modelu. Radio posiada koło odpowiedzialne za skręcanie oraz spust, którym hamujemy i przyspieszamy modelem, 3 kanały, wygodne w użytkowaniu, składana antena, możliwość regulacji punktów końcowych, bieg wsteczny oraz opcja sterowania dual rate. Aparatura jest bardzo lekka zasilana tylko 4 bateriami AA. Nie musisz sie juz martwić o zmianę kryształów czy na którym kanale jeździ inny kierowca dzięki technologii 2.4GHz, radio automatycznie przeciwdziała konfliktom częstotliwości i zmienia kanał za Ciebie jeśli występuje zakłócenie! Jeśli samochód straci sygnał lub bateria moc, elektroniczny system pozwoli w sposób bezpieczny i kontrolowany zatrzymać samochód.
|
SILNIK NITRO START G3.0
Silnik Nitro Star G3.0 dostarcza potrzebna dawkę mocy do Bulleta 3.0- jest głośny, silny i wytrzymały zapewni ci niesamowite przyspieszenie jak i prędkość maksymalną! Silnik odpalany dzięki szarpance jest chroniony przed wpadającą wodą za pomocą specjalnej osłony oraz dwustopniowego filtru powietrza a nowy dwu-iglowy gaźnik suwakowy pozwoli ci dostosować ustawienia do pogody i rodzaju paliwa. Pojemność skokowa: 3.01cc Średnica cylindra: 16.8mm Skok : 13.6mm Moc: 2.2hp @ 31,000 RPM Maksimum RPM: 32,000 RPM Gaźnik: F2-6.5 (kompozyt 6.5mm)
-Rozmiar 18 -gaźnik suwakowy -Komponenty ABC: aluminiowy tłok z chromowanego mosiądzu -2 częściowe sprzęgło -75cc pojemnik na paliwo -Aluminiowy radiator -podwójny filtr powietrza zabezpieczony przed deszczem.
UKŁAD PODWOZIA
PŁYTA PODŁOGOWA
Zrobiona ze stopu aluminium 6061 dla zmniejszenia wagi i utrzymania wytrzymałości , płyta podłogowa Bullet 3.0 jest wytrzymała, wygląda świetnie i gwarantuje wytrzymałość.
NAPĘD
Napęd w Bullet 3.0 to stały napęd 4WD przekazywany przez wał napędowy taki sam jak zastosowany w modelach Buggie 1:8 jak zwycięzca Mistrzostw Świata D8 buggy. Wal napędowy jest najlepsza opcja dla modelu, od którego wymaga się aby spisywał doskonale w każdych warunkach bez względu na teren i nawierzchnie więc nieważne czy przedzierasz się przez błoto, wodę kurz , trawę, śnieg lub żwir ! Wytrzymała zębatka napędzająca z 54 zębami, przekazuje Moc z silnika na przednie i tylne kola przez regulowane sprzęgło uślizgowe. Sprzęgło zapewni ci ochronę na najwyższym poziomie . Centralne wały napędowe napędzają przednie i tylne przez zebatki stozkowe dyferencjałów które używaja 4 biegów wewnętrznych dla zwiększenia wytrzymałości.
Dyferencjały przekazują moc na metalowe osie kół zaopatrzonych w 14 mm hex’y i stylowe koła wyposażone w opony z off roadowym bieżnikiem Pojedyncze wentylowane tarcze hamulcowe zastosowano by zapewnić siłę hamowania. Klocki hamulcowe z podbiciem stosowanym w pełnowymiarowych autach zapewnia szybkie i kontrolowane hamowanie! Hamulce są w pełni regulowane możesz zmieniać ich ustawienia w zależności od nawierzchni ale możesz też jeździć używając ustawień fabrycznych. Dla zwiększenia wydajności wszystkie elementy układu napędowego obracają się na uszczelnianych łożyskach kulkowych wysokiej jakości. Z tymi łożyskami zwiększysz żywotność silnika.
ZAWIESZENIE I UKŁAD STEROWANIA
W modelu Bullet MT 3.0 zastosowano zawieszenie używane w większych modelach wyścigowych, z kilkoma ulepszeniami dla większej wytrzymałości. Długie wahacze wyposażono w podwójne amortyzatory , natomiast wytrzymałe zderzaki z przodu i z tyłu oraz osłona chronią wszystkie elementy podczas kolizji. .
Długie wahacze zapewnia stabilność a grube piny zawieszenia są wytrzymałe podczas kolizji. Zarówno amortyzatory jak i wahacze sa przymocowane z dwóch stron amortyzatora by zwiększyć wytrzymałość w ekstremalnych warunkach. Zastosowane wahacze o solidnej konstrukcji i wyjątkowej wytrzymałości które możesz zamontować w otworach wieżyczki tak by dopasować zawieszenie do stylu jazdy i nawierzchni.. Śruby rzymskie daj możliwość szybkiej regulacji, linki sterowania tez używają śrub rzymskich tak więc możesz zimnic zbieżność przednich kół!
|
|
Amortyzatory podobnie jak wszystkie inne części w Bullet MT 3.0 są fabrycznie złożone, wyregulowane i napełnione olejem by zapewnić dobra trakcje jak i amortyzacje podczas lądowań. Amortyzatory wyposażone w duża sprężynę pasują idealnie do długich wahaczy! Opcjonalne otwory montażowe pod amortyzatory pozwolą obniżyć i usztywnić zawieszenie bez konieczności używania części opcjonalnych jeśli planujesz jeździć w On-Roadzie.
|
|
Piasty, zwrotnice, i tylne słupki, wykonane są z wytrzymałego nylonu na trwałe jakiejkolwiek uszkodzenia. Piaty kół wyposażono w osłonę przeciw kamieniom aby trzymać kamienie i żwir dala od .
|
|
Zobacz na filmie co potrafi ten model!