Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Samochód Caster Racing K8T RTR skala 1:8 NITRO

20-02-2014, 12:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 350 zł     
Użytkownik RcModele
numer aukcji: 3905876464
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 68   
Koniec: 20-02-2014 12:19:04

Dodatkowe informacje:
Stan złożenia: Złożony
Rodzaj napędu: spalinowy
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 4.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Tylko u nas znajdziesz wszystko czego potrzebujesz w najlepszych cenach !!!

Witamy na naszej aukcji i zapraszamy do świata modelarstwa...

Kontakt
RC MODELE
ul. Żmujdzka 5
31-426 Kraków
[zasłonięte]@rcmodele.com
tel. (12)[zasłonięte]418-04
kom. 501-[zasłonięte]-979
Płatności
Bank PKO S.A.
0612 [zasłonięte] 4[zasłonięte]0221100 [zasłonięte] 1[zasłonięte]02092

Akceptujemy płatności PayU
Wysyłka
Wszystkie zamówienia realizujemy do 24h. Towar wysyłamy firmą kurierską DPD, przesyłką priorytetową lub przesyłką priorytetową za pobraniem.
Gwarancja
Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją.

Gwarancja uwzględniana jest na podrawie paragonu lub faktury.
Regulamin
1. Wszystkie nasze produkty są nowe i w 100% sprawne.

2. Wysyłka jest realizowana po zaksięgowaniu wpłaty lub za pobraniem jeśli klient wybrał taką opcję.

3. Wysyłki są realizowane tylko w dniach roboczych.

4. Wystawiamy Faktury VAT lub Faktury imienne.

Caster Racing K8T NITRO

Silniki w montowane w modelach Caster Racing to jednostki z wyższej półki firmy GO ENGINE. Silniki te są bardzo przyjazne w procesie docierania (trzymają równe niskie obroty oraz idealną temperaturę bez konieczności robienia przerw). Są również łatwe w regulacji po dotarciu. Kilka sukcesywnych obrotów iglicą dopływu paliwa i model pokazuje swoje zdumiewające osiągi.

W modelach Caster Racing K8T RTR wykorzystano aluminium typu 6061 T6, którego używa się do budowy elementów usterzenia w samolotach wojskowych. Metodą CNC zostały wycięte takie elementy jak:

  • 3mm płyta podłogowa
  • przednie wieżyczki amortyzatorów
  • tylne wieżyczki amortyzatorów
  • element układu kierowniczego
  • przednie mocowanie przednich wahaczy
  • mocowanie tylnych wahaczy
  • płyta mocowania elektroniki
  • mocowanie przednich górnych wahaczy
  • górna płyta mocowania centralnego dyferencjału

Amortyzatory typu "Big Bore" - są to amortyzatory grubsze od standardowych, stosowane w najnowocześniejszych konstrukcjach zawodniczych modeli również takich marek jak Team Associated, Mugen Seiki. Bardzo dobrze spisują na Amerykańskich torach, z bardzo wysokimi skoczniami. W Polsce natomiast bardzo dobrze spisują się tłumiąc nierówności, które dość często pojawiają się na naszych Polskich torach już po pierwszym dniu zawodów.

Zawieszenie typu "pivot ball" czyli tzw. kule - solidne, znacznie bardziej wytrzymałe niż klasyczne zwrotnice. Mimo że zwrotnice wciąż pojawiają się w nowych, zawodniczych konstrukcjach są wykonane wtedy z bardzo mocnych, drogich materiałów. Poza tym stosowane są raczej dla zmniejszenia wagi modelu jednak dzieje się to kosztem wytrzymałości.

CVD czyli łamane kardany (półosie) - w modelach, które nie zostały zaprojektowane do startów w zawodach występuje połączenie typu kielich + dogbone. Ich wielka wada polega na tym, że tworzą opory przez co bardzo szybko się zużywają, zwłaszcza przy skręcie. Poza tym precyzja tego połączenia pozostawia wiele do życzenia.

Elementy aluminiowe wycinane techniką CNC - oznacza to, że poszczególne części są wycinane przez maszynę z większego kawałka metalu. W innych modelach, gdzie założeniem jest niski koszt produkcji części są odlewane w formach. Ten proces produkcji jest znacznie tańszy jednak ma ogromny wpływ na wytrzymałość poszczególnych elementów a poza tym na precyzję ich wykonania.

Mocne 9kg serwa Caster Racing na metalowych zębatkach. Zazwyczaj w innych zestawach RTR dostaje się słabe serwa na plastikowych zębatkach. Efekt tego jest taki, że model słabo skręca, ledwie hamuje a przy niewiele większych obciążeniach plastikowe zębatki się łamią. Niedługo po zakupie modelu z "tanimi" serwami szykuje się więc kolejny wydatek na nowe - mocniejsze.

Grzałka do świec - większość zestawów nie posiada jej w ogóle. Jeśli już producent dokłada grzałkę to jest to pusty klips na paluszek AA, który i tak słabo rozgrzewa świece i nie trzyma zbyt długo. W zestawie K8T RTR mamy oryginalną grzałkę Caster Racing z akumulatorem SUB-C 1800Mah. Dodatkowo w modelu oprócz filtra paliwa w zbiorniku znajduje się drugi -- zewnętrzny filtr na odcinku pomiędzy bakiem a gaźnikiem. W pudełku w zestawie RTR jest również butelka do tankowania.

Specyfikacja: 

  • Napęd: 4x4
  • Szerokość: 433mm
  • Waga: 4100g
  • Prześwit: 373-380mm
  • Przełożenie: 16.27:1
  • Silnik .25 (4cm3)
  • Zbiornik paliwa z filtrem w środku, o pojemności 150ml
  • Amortyzatory Big Bore
  • Łożyska kulkowe, zabezpieczone przed dostaniem się brudu.
  • Aluminiowy układ wydechowy
  • 3 mechanizmy różnicowe.
  • Nylonowe skrzydło tylne.
  • Koła w zestawie
  • Przyklejone opony.
  • Półośki CVD z przodu.
  • Karbonizowane klocki sprzęgła (3szt.)
  • Pomalowana karoseria
  • Tylni stabilizator w komplecie.
  • Koło zamachowe o średnicy 34mm
  • 2 tarcze hamulcowe.
  • Serwomechanizm z metalowymi trybami o mocy 9kg.
  • Funkcjonalna aparatura 2,4GHz
  • Filtr paliwa.
  • Sprężyna trzymająca tłumik.
  • Osłonki na amortyzatory.

W zestawie znajdują się: model RTR z silnikiem,  elektroniką (bez pakietu zasilającego) z pomalowaną karoserią, aparatura 2.4GHz, grzałka do świecy, butelka do tankowania.

 


Dziękujemy i zapraszamy ponownie na tą lub inne nasze aukcje...