DOSTĘPNOŚĆ
I GWARANCJA
Oferowany
przez nas produkt nie jest wirtualny. Jest dostępny od ręki! Wszystkie
produkty są fabrycznie nowe. Wszystkie naprawy gwarancyjne, a także
konfiguracja zakupionego u nas sprzętu, są całkowicie bezpłatne.
Posiadamy własny wykwalifikowany serwis.
WYSYŁKA
I ODBIORY
Wszystkie
paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, dzięki czemu w
większości przypadków docierają one do Ciebie już następnego
dnia roboczego. Pamiętaj jednak, że wysyłki realizowane są tylko od
poniedziałku do piątku, w związku z czym towary wysłane w piątek będą
doręczane od poniedziałku, a przesyłki przygotowane w sobotę - od
wtorku. Zapewniamy Ci szybką i sprawną realizację
zamówienia, dlatego nie współpracujemy z Pocztą
Polską. Po prostu szanujemy czas i nerwy naszych Klientów.
Co ważne, wszystkie paczki są nieodpłatnie ubezpieczone.
Uwaga! Przed odbiorem przesyłki sprawdź, czy jej opakowanie i taśma
firmowa nie jest uszkodzona, oraz czy jej waga odpowiada temu co
znajduje się na liście przewozowym. Jeżeli obawiasz się, że zawartość
przesyłki mogła zostać okradziona lub uszkodzona podczas transportu,
pamiętaj aby przy odbiorze spisać stosowny raport w obecności osoby,
która ją doręczyła. Odpowiedni formularz posiada kurier.
Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności
kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji w postaci braku lub
uszkodzenia.
PYTANIA
I ODPOWIEDZI
Masz
wątpliwości? Szukasz porady? Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje
pytania. Czekamy na kontakt od poniedziałku do piątku pod nr 61 646 07
97 lub797 [zasłonięte] 493 (w godzinach od 9:00 do 16:00) oraz pod adresem
e-mail: [zasłonięte]@clickola.pl