Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sam Shaw: A Personal Point of View

04-03-2012, 1:43
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 199 zł     
Użytkownik www_bookoff_pl
numer aukcji: 2110717537
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 17   
Koniec: 10-03-2012 14:51:33
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KSIĘGARNIA ARTYSTYCZNA BOOKOFF | UL. ŁUCKA 14 | 00-845 WARSZAWA | TEL. (22)[zasłonięte]253 62 | KOM. 503 [zasłonięte] 126

Sam Shaw: A Personal Point of View


Dane książki
ISBN 978-[zasłonięte][zasłonięte]57269
Oprawa Oprawa twarda
Ilość stron 240
Wydawnictwo Hatje Cantz
Język Angielski

Cena: 199.00 PLN (wystawiamy faktury vat)

W celu obejrzenia książek zapraszamy do naszych księgarni w Warszawie:

Księgarnia Bookoff przy ul. Łuckiej 14 specjalizuje się w książkach i albumach fotograficznych.
Tel. (22)[zasłonięte]253 62 lub 503 [zasłonięte] 126

Księgarnia czynna jest w godzinach:
Pon-Pt, godz. 11-19
Sob, godz. 12-16

Księgarnia Muzeum Bookoff przy ul. Pańskiej 3 w Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Specjalizuje się w dziedzinach którym poświęcona jest działalność Muzeum, czyli sztuce, projektowaniu graficznemu, architekturze oraz urbanistyce.
Tel. 512 [zasłonięte] 208

A new publication celebrating the unusual work of Piotr Uklanski, a jack-of-all-artistic-trades.

The Joy of Photography, a new series by Piotr Uklanski (*1968 in Warsaw) is named after a Kodak handbook for amateur photographers, which equipped generations of enthusiasts with the techniques necessary for capturing that perfect shot. Today, in this age of the digital camera, the little extravagances recommended in the manual are rarely pursued. “The guy who buys a special filter in order to better photograph the sunset has disappeared,” laments Uklanski.

For this series, and taking this dying breed’s viewpoint into account, Uklan ski set out on a hunt for beauty. Exceptionally colorful and coolly artistic, the forty-one photographs are strangely vacant. They flirt with abstraction, often eluding definition and comprehension, yet despite—or perhaps because of—this, they remain fascinating. This volume is the first to present Uklanski’ snostalgic homage in full.