Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sam naprawiam WSK 125 175 M26 M30 Sokół

07-05-2015, 13:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 29 zł     
Użytkownik czesciwsieci_pl
numer aukcji: 5065510338
Miejscowość Rzeszów
Kupiono sztuk: 5    Licytowało: 5    Wyświetleń: 169   
Koniec: 07-05-2015 13:47:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt

Napisz do nas lub zadzwoń

pon-piąt. 8:00-16:00

17 [zasłonięte] 78

665 [zasłonięte] 008

[zasłonięte]@czesciwsieci.pl

Płatności

Nr konta:

34 1240 [zasłonięte] 4[zasłonięte]7511110 [zasłonięte] 561019

Wysyłka

Wszystkie oferowane na naszych aukcjach produkty dotępne są na naszym magazynie

Informacje

Wszystkie produkty są nowe i objęte 24 miesieczną gwarancją producenta lub rękojmią

W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości czy dana część pasuje do państwa samochodu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie O nas.

Do każdego dokonanego u nas zakupu dołączona jest faktura vat.

Opis produktu

Książka obsługi i napraw WSK

Książka obsługi i napraw  WSK

Książka jest nowa - zafoliowana

Myśl o produkcji motocykli kontynuujących tradycje przedwojennego Sokoła towarzyszyła wielu pokoleniom Polaków. W wytwórni WSK projektowano produkcję motocykla noszącego tę historyczną nazwę. Był to atrakcyjny model - WSK M30 "Sokół". Niestety, pozostał w fazie prototypu, bowiem zakończono produkcję motocykli w Polsce. Znak firmowy WSK nosiło przeszło dwa miliony jednośladów, które dla wielu były jedyną szansą na motoryzację. O motocyklu WSK marzyło wielu młodych ludzi, później, często wyszydzane, "wueski" powoli znikały z naszych dróg.
Książka ta będzie pomocna miłośnikom dawnej motoryzacji pragnącym przywrócić świetność swojej "wuesce". Zawiera opisy ostatnich prototypów WSK M26 i M30 "Sokół" , zasady eksploatacji i obsługi WSK z silnikami o pojemności 125 cm3 i 175 cm3.

Spis treści

1. Wiadomości wstępne 7
1.1 Motocykle ze Świdnika 7
1.2. Opis techniczny silników  12
1.3. Opis techniczny podwozi  24
1.4. Opis techniczny instalacji elektrycznej  31
1.5. Ostatnie konstrukcje - WSK M26 i M30  37

2. Urządzenia sterujące motocykla  45

3. Eksploatacja i obsługa motocykla  50
3.1. Mycie i czyszczenie motocykla  50
3.2. Obsługa i naprawa podwozia  51
3.2.1. Zawieszenie koła przedniego  51
3.2.2. Zawieszenie koła tylnego  58
3.2.3. Koła jezdne motocykla  60
3.2.4.Hamulcemotocykla 72
3.2.5. Łańcuch napędowy 78
3.2.6. Cięgna elastyczne  82
3.2.7. Zbiornik paliwa i filtr paliwa  89
3.2.8. Instalacja elektryczna  90
3.3. Obsługa i naprawa silnika  98
3.3.1. Układ tłokowo-korbowy  98
3.3.2. Sprzęgło i przekładnia sprzęgłowa  107
3.3.3. Skrzynka biegów 117
3.3.4. Układ zasilania 121
3.3.5. Instalacja zapłonowa  130
3.3.6. Układ ssący i wydechowy  139
3.4. Przygotowanie motocykla do długiego postoju  142
3.5. Najczęściej spotykane usterki motocykla  144
3.5.1.Usterki w podwoziu 144
3.5.2.Usterkisilnika 145
3.5.3. Usterki instalacji elektrycznej  148

4. Usprawnienia motocykla  150
4.1. Prostownik do ładowania akumulatorów  150
4.2. Zwiększenie prądu ładowania akumulatora w motocyklach
       z silnikiemS01-Z3A Lux 153
4.3. Lampka kontrolna sygnalizująca uszkodzenie bezpiecznika
       prądu ładowania akumulatora 156  
4.4. Zwiększenie mocy silnika 059 (W2B) i S01-Z3A Lux  160
4.5. Przyrząd do ustawiania zapłonu 162
4.6. Ciśnieniomierz do pomiaru ciśnienia sprężania
       w cylindrze 163
4.7. Regeneracja zespołów motocykla z użyciem klejów
       LOCTITE  165
4.8. Regeneracja łożysk wahacza  167
4.9. Regeneracja gaźnika 168
4.10. Regeneracja osadzania łożysk w silnikach 051 (S01 -Z3)
         i 060 (W2Bx)  170
4.11. Regeneracja piasty koła w motocyklach M06B1
         i M06B3  171

Załącznik - Tabela smarowania motocykla WSK 175  173

Wybrane aukcje