Dokonując zakupu naszych produktów masz pewność, że nabywasz obuwie nowe, najwyższej jakości, starannie i solidnie zapakowane, które zostanie ci dostarczone w jak najkrótszym czasie. Natychmiast po otrzymaniu akceptacji zamówienia przystępujemy do jego realizacji. Po zaksięgowaniu wpłaty lub wybraniu opcji płatności za pobraniem, wysyłamy towar. GWARANTOWANA WYSYŁKA W 24h! Warunkiem jest złożenie zamówienia drogą elektroniczną lub telefonicznie do godz. 12 w przypadku Poczty Polskiej oraz przesyłki kurierskiej.
WAŻNE!!!
( w tytule przelewu prosimy konieczne podać NICK )
Przy zamówieniach powyżej 1 szt. prosimy o wcześniejszy kontakt: nr tel.[zasłonięte]534-86-56 (od poniedziałku do piątku od 9 do 15), e-mail [zasłonięte]@eurobuty.com.pl w celu uzgodnienia kosztów przesyłki.
Zamówiony produkt przesyłamy wraz z
paragonem fiskalnym, lub fakturą VAT, w przypadku firm lub na życzenie klienta, będącymi podstawą do ewentualnej reklamacji.
Prawo do reklamacji, zwrotu i wymiany zakupionego towaru!
Jeśli zakupiony produkt okaże się nieodpowiednio dopasowany co do rozmiaru klient ma prawo skorzystania z możliwości jego wymiany. Może go bezproblemowo wymienić lub zwrócić bez podawania żadnej przyczyny, w ciągu 14 dni od daty wysłania przesyłki. Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności dostawcy. W razie stwierdzenia niezgodności, należy poprosić dostawcę o sporządzenie protokołu rozbieżności. Protokół wraz z ze zgłoszeniem reklamacyjnym należy przesłać drogą mailową lub pocztową (C.H. PLAZA; EURO MODA OBUWIE; Rejtana 65; 35-326 Rzeszów).
W przypadku zwrotu, reklamacji, wymiany towaru służymy pomocą pod telefonem infolinii[zasłonięte]534-86-56 lub adresem mailowym [zasłonięte]@eurobuty.com.pl