SALOMON DIVINE RS 10 Ski
rozmiar: 24
Damskie buty o sportowym designie. Skorupa wykonana w technologii Adavance Shell gwarantującej precyzję jazdy. Szeroka wkładka sensifit ułatwia zakładanie.
DODATKOWE INFORMACJE
PRODUCENT
SALOMON
PRZEZNACZENIE
DAMSKIE
TWARDOŚĆ
80
SZEROKOŚĆ WKŁADKI
102MM
KLAMRY
4 MICRO ALU BUCKLES
TAŚMA ŚCIĄGAJĄCA
35MM
SZCZEGÓŁY
Konstrukcja skorupy:
Bi-material PP lower shell - wykonana z polipropylenu metodą podwójnego wtrysku skorupa o odpowiedniej sztywności i odporności na zarysowania.
Bi-material PP upper cuff - wzmacniająca tył buta boczna wkładka wykonana z polipropylenu metodą podwójnego wtrysku umożliwia zastosowanie w przedniej części mankietu bardziej miękkiego materiału. Dzięki takiemu rozwiązaniu mankiet lepiej okala łydkę i lepiej pracuje (progresywny flex). Wykonany z wytrzymałego i odpornego na zarysowania polipropylenu element wpływa na jakość i komfort jazdy.
Konstrukcja wkładki:
Biovent - Pierwsza wkładka w butach narciarskich wykonana z oddychającego materiału. Gwarantuje ciepło i zapobiega poceniu stóp. Dzięki zastosowaniu w konstrukcji wielu warstw materiału, pomaga regulować temperaturę ciała. Koncept, który od dawna wykorzystują producenci odzieży.
Faux Fur - Dodatek sztucznego futra w konstrukcji wkładki zapewnia dodatkowy komfort i lepszą kumulację cieła.
Klamry:
4 micro alu buckles - 4 klamry aluminiowe, bardziej wytrzymałe i estetycznie wykonane. Mikro regulacja klamer umożliwia precyzyjne dopasowanie ich długości do indywidualnych potrzeb.
Dopasowanie:
Women liner - Wkładka o odpowiedniej wysokości dopasowana do anatomicznego kształtu damskiej łydki.
Wykorzystane technologie:
Advanced Shell Technology - Specjalna konstrukcja skorupy umożliwiająca precyzyjne sterowanie butem. Skorupa buta jest cieńsza w stosunku do standardowej, aby możliwe było tzw. "lepsze czucie buta". Dzięki takiemu zabiegowi uzyskujemy lżejszą konstrukcję buta przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniej twardości. Wewnętrzna część skorupy jest wyprofilowana w taki sposób, aby noga była "trzymana" praktycznie przy odpiętych klamrach. Asymetryczna, wielowarstwowa konstrukcja tylnej części zapewnia doskonały przekaz energii i idealne "prowadzenie".