Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SAGE Symfonia Handel Program Szczecin

03-09-2014, 16:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 499 zł     
Użytkownik z38r0
numer aukcji: 4484921999
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 15   
Koniec: 03-09-2014 15:14:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 2.00 [kg]
Rodzaj: BOX
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SOLID SERWIS

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe

Mateusz Żebrowski

ul.Ks.Witolda 7-9

71-063 Szczecin

tel. 91 48 40 237

tel. 534 [zasłonięte] 006

[zasłonięte]@solidserwis.pl

Nr konta bankowego

67 1940 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0767678 [zasłonięte] 000000

Odbiór osobisty po przedpłacie

SAGE Symfonia Handel Program

Program wspomaga sprzedaż i gospodarkę magazynową. Umożliwia wystawianie dokumentów: sprzedaży, zaliczek, magazynowych, zakupu i płatności. Obsługuje firmy wielooddziałowe. Współpracuje z drukarkami, kasami fiskalnymi i czytnikami kodów kreskowych. Zapewnia obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami. Współpraca z serwisem miedzyfirmami.pl zapewnia integrację procesów biznesowych w zakresie wystawiania e-faktur i wysyłania do kontrahentów. Wersja Pro wzbogacona została o funkcjonalność pozwalającą na łatwe tworzenie zestawień graficznych z wybranych danych dostępnych w aplikacji, np. sprzedaży, zakupu, stanu należności i zobowiązań.

Graficzna prezentacja danych – nowe możliwości w dostępie do informacji

  • Możliwość skorzystania z gotowego zestawu predefiniowanych wykresów, które umożliwiają szybką analizę najważniejszych danych w firmie
  • Graficzna prezentacja danych dostępnych w aplikacji, np. przychodów, sprzedaży, zakupów, obrotów, należności i zobowiązań na dany dzień, w wybranym układzie.
  • możliwość tworzenie swoich własnych zestawień graficznych dostosowanych do konkretnych potrzeb
  • eksportowanie zestawień graficznych do pliku w wybranym przez siebie formacie w zależności od środowiska w jakim się pracuje

Łatwe dostosowanie programu do potrzeb firmy

  • Możliwość elastycznego konfigurowania programu przez system parametrów i praw Użytkowników
  • Definiowanie własnych dokumentów na podstawie dokumentów wzorcowych, wbudowanych w program
  • Definiowany szablon i sposób numeracji dokumentów (roczny, miesięczny, dzienny)
  • Możliwość wyboru metody rozliczania towarów w magazynach: FIFO, LIFO oraz metodą szczegółowej identyfikacji

Pełna obsługa magazynu

  • Obsługa wielu magazynów (wspólne dane kartotekowe i systemowe dla wszystkich magazynów, rozłączne dane dla dokumentów)
  • Możliwość elektronicznego przekazywania dokumentów między oddziałami firmy
  • Pełna ewidencja stanów magazynowych (rozliczanie ilościowo-wartościowe towarów)
  • Możliwość tworzenia zestawień towarów, które przekroczyły stany minimalne lub maksymalne
  • Obsługa numerów seryjnych towarów

Pełna obsługa dokumentów handlowych, magazynowych i kasowych

  • Wystawienie dokumentów sprzedaży i zakupu: faktur VAT, paragonów, rachunków, faktur korygujących, dokumentów walutowych, faktur VAT RR, faktur VAT marża
  • Łatwe dostosowanie do nowych regulacji dotyczących zasad opisu towaru lub usługi na paragonach
  • Możliwość drukowania korekt w układzie not korygujących do wybranych dokumentów
  • Wystawianie dokumentów magazynowych: PZ i WZ, PW i RW, MM i korekt
  • Protokoły przeceny przeznaczone do aktualizacji wyceny aktywów obrotowych
  • Dokumenty kasowe: KP, KW
  • Możliwość użycia w każdym z dokumentów jednej z trzech, automatycznie przeliczanych, jednostek miary dla towaru
  • Możliwość wystawiania dokumentów na podstawie wcześniej sporządzonych dokumentów związanych (np. faktur z dokumentów magazynowych lub zamówień)
  • Możliwość wystawienia i drukowania całego zestawu dokumentów związanych w jednej operacji (np. faktura, WZ, KP)
  • Obsługa zamówień własnych i obcych (wystawianie dokumentów sprzedaży i wprowadzanie zakupu na podstawie zarejestrowanych przez program zamówień)
  • Możliwość udzielenia odrębnych rabatów do ceny lub wartości dla każdej pozycji
  • Możliwość ręcznej modyfikacji cen w momencie wystawiania dokumentu
  • Możliwość odłożenia dokumentu do bufora (poczekalni) przed jego wystawienim

Obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie

  • Tworzenie raportów kasowych
  • Umożliwia zlecanie pojedynczych i grupowych przelewów elektronicznych
  • W zakresie przelewów elektronicznych umożliwia: obsługę wielu rachunków bankowych firmy, rachunków bankowych dedykowanych dla odpowiedniego podatku, umożliwia import operacji bankowych
  • Na podstawie zarejestrowanych danych może wypełniać i podpowiadać większość atrybutów przelewów
  • Wystawianie przelewów własnych i rejestracja przelewów obcych
  • Obsługa dowolnych form płatności, m.in.: czeki, karty kredytowe, kompensaty
  • Tworzenie dowolnej liczby rejestrów pieniężnych
  • Rozliczanie należności i zobowiązań (możliwość rozliczania cząstkowego - płatność podzielona na części)
  • Obsługa rozrachunków walutowych, rozliczanie rozrachunków walutowych rozrachunkami w dowolnej walucie z uwzględnieniem zmian kursów walut

Wygodne planowanie i prowadzenie określonej polityki sprzedaży

  • Możliwość określenia warunków sprzedaży: sposobu i terminu płatności, cen sprzedaży, wysokości rabatu, wielkości kredytu w kartotece kontrahentów (dla kontrahenta, grupy kontrahentów)
  • Definiowanie czterech cen sprzedaży dla każdego towaru
  • Indywidualne ceny i upusty dla kontrahenta na dany towar
  • Możliwość określenia kwotowych i procentowych upustów ilościowych dla wybranych towarów
  • Zarządzanie promocjami okresowymi
  • Możliwość prowadzenia cenników w walutach
  • Pomoc w naliczaniu bieżących cen; wyznaczanie cen na podstawie zadanych poziomów marży lub narzutu
  • Możliwość przeprowadzania operacji grupowych, np. zmiana cen dla grupy towarów lub zmiana warunków sprzedaży w grupie wybranych kontrahentów

Szybki dostęp do wszystkich potrzebnych informacji

  • Możliwość łączenia danych z wielu oddziałów firmy (poprzez import całego zestawu dokumentów) w centralnej bazie
  • Porządkowanie informacji na wiele różnych sposobów, w zależności od potrzeb Użytkownika; różne formy organizacji kartotek: liniowa, jednopoziomowa, hierarchiczna (struktura drzewa), zdefiniowana przez Użytkownika
  • Możliwość zmiany organizacji informacji w każdym momencie pracy z programem
  • Szybkie i proste wyszukiwanie informacji w kartotekach według różnych kryteriów, np. po kodzie, nazwie, numerze, serii dokumentu
  • Możliwość tworzenia własnych raportów za pomocą narzędzi wbudowanych w program
  • Możliwość uszeregowania danych w zestawieniach według różnych kryteriów; sortowanie malejące i rosnące według dowolnej kolumny zestawienia

Zestaw raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych

  • Zestawienia handlowe (globalne, grupowe, szczegółowe) za dany okres, według dokumentów, kontrahentów i towarów
  • Kontrola rozrachunków i możliwość ich zestawienia według dowolnego kryterium; zestawienie historii rozrachunków z kontrahentem
  • Wiekowanie należności i zobowiązań można wykonać na konkretny dzień
  • Zestawienie dokumentów niezapłaconych, pomoc w pilnowaniu terminów płatności
  • Zestawienia sprzedaży za dany okres i według osób wystawiających dokumenty
  • Zestawienia towarów poniżej stanów minimalnych oraz przekraczających stany maksymalne
  • Możliwość tworzenia cennika dla wybranych towarów oraz dla określonego kontrahenta
  • Zestawienie stanów magazynowych na koniec dowolnego okresu
  • Możliwość śledzenia ruchu towarów w magazynach (w ujęciu historycznym)
  • Tworzenie formularzy i zestawień inwentaryzacyjnych
  • Możliwość zapisu zestawień i dokumentów w postaci plików w formacie PDF i wysyłania ich pocztą elektroniczną
  • Generowanie elektronicznych deklaracji Intrastat

Współpraca z programami Finanse i Księgowość oraz Mała Księgowość

  • Tworzenie wielu schematów księgowań dla dokumentów z dowolną liczbą dekretów; możliwość definiowania syntetyk i analityk oraz sposobu podziału księgowanych kwot na części
  • Automatyczna synchronizacja kartotek kontrahentów z modułami Finanse i Księgowość oraz Mała Księgowość
  • Możliwość przekazywania zadekretowanych dokumentów bezpośrednio do bufora programu Finanse i Księgowość
  • Przekazywanie danych z dokumentów wystawianych przez program Handel do programu Mała Księgowość

Współpraca z pakietem MS Office i innymi programami pracującymi w środowisku Windows

  • Przekazywanie danych do programów tworzących MS Office XP/2003/2007
  • Możliwość kopiowania zestawień do schowka Windows i wykorzystywania ich w innych programach
  • Wydruk dokumentów sprzedaży do plików w formatach RTF i HTML, wydruk dokumentów magazynowych do plików w formacie RTF