Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Saab 9-5 Aero 2.3T 250 KM LPG Warszawa Full Opcja

28-11-2014, 1:23
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 16 999 zł     
Użytkownik rzekotka1982
numer aukcji: 4798379665
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1843   
Koniec: 28-11-2014 01:23:36

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2005
Przebieg (km): 125000
Pojemność silnika (cm3): 2300
Moc silnika (KM): 250
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dyskrecja i oryginalność - Saab, samochód nie dla każdego !!! Saaby zawsze były jedyne w swoim rodzaju, plasując się na rynku gdzieś obok Volvo, BMW, Audi i Mercedesa, zdobywając najwięcej punktów za dyskrecję, dobry gust, pozorną skromność, oraz oryginalny styl. Na czele wszystkich seryjnie produkowanych Saabów stały zawsze wersje oznaczone czterema literkami AERO. Podobnie jest z modelem 9-5.


Saab 9-5 Aero jest dla Saaba tym samym, czym dla BMW model M5 dla Audi RS6 czy AMG dla Mercedesa. Jednak Szwedzi od początku nie celowali w tor wyścigowy, a w środowisko miejsko - autostradowe, gdzie najlepiej można docenić komfortowe fotele, ilość miejsca we wnętrzu oraz panujący spokój przy prędkościach powyżej 200 kilometrów na godzinę.


Taka prędkość przelotowa to dla Saaba żaden problem, bowiem pod maską wersji Aero pracuje turbodoładowana jednostka benzynowa o pojemności 2,3 litra. Brzmi naprawdę niegroźnie, jednak generuje aż 250 koni mechanicznych i 350 Nm momentu obrotowego. W rezultacie auto osiąga pierwszą setkę w 6,9 sekundy. Prędkość maksymalna Saaba 9-5 Aero wynosi natomiast 250 km/h.


Wnętrze modelu 9-5 jest wyjątkowe. Charakterystycznej deski rozdzielczej zwróconej w stronę kierowcy nie da się pomylić z żadnym innym autem. To właśnie tutaj najwięcej jest odwołań do samolotów, które inspirowały twórców wielu Saabów. Jednym z nich jest kontrolka niezapiętych pasów umiejscowiona w podsufitce. Night Panel to z kolei przycisk, którym wyłączymy podświetlenie całej deski rozdzielczej oprócz prędkościomierza. To z kolei nawiązanie do myśliwców bojowych.
Funkcja ta sprawdza się w praktyce podczas nocnej jazdy na nieoświetlonych fragmentach autostrady. Kierowcy nie rozprasza wtedy absolutnie nic. Ciekawostką może być jeszcze umiejscowienie kluczyka. W Saabie 9-5 wkłada się go w konsolę pomiędzy fotelami. Ten patent to dzieło inżynierów Saaba, którzy w trosce o bezpieczeństwo kolan kierowcy podczas wypadku przenieśli stacyjkę obok skrzyni biegów.


Saab 95 z 2005r w wersji Aero z silnikiem b235r z poprawionym system odpowietrzania skrzyni korbowej (poprawa od 2004r.) Samochód od 4 lat posiada sekwencyjną instalacje gazową firmy Stag. Instalacja działa bez żadnych zastrzeżeń. Auto jeździ na benzynie jak i na gazie bez żadnej różnicy. Silnik pracuje płynnie bez żadnych stuków i innych odgłosów, nie był myty. Geometria kół idealna, samochód po puszczeniu kierownicy jedzie prosto, również przy mocnym hamowaniu, nic nie ściąga, tor jazdy jest prosty. Nie jestem pierwszym właścicielem, ale z oględzin auta wynika, iż Saab nie uczestniczył nigdy w poważnej kolizji drogowej. Płyta podłogowa absolutnie prosta, nigdzie nie spawana, ani wstawiana. Podłoga w bagażniku, fabryczna, bez zastrzeżeń. Dach oryginalny. Samochód nie posiada żadnej korozji. Saab jest seryjny, nigdy nie był poddany jakimkolwiek modyfikacją zwiększającym moc itp. Wersja Aero oprócz osiągów charakteryzuje się bardzo bogatym wyposażeniem oraz innym pakietem stylistycznym (zderzaki oraz progi) .Auto prowadzi się bardzo komfortowo, świetnie przyspiesza i trzyma się drogi, zawieszenie pracuje bardzo dobrze. Skórzana tapicerka bez żadnych zastrzeżeń, fotele nie mają żadnych przetarć ani pęknięć, charakterystycznych dla aut o dużym przebiegu. Działa elektryczne sterowanie oraz podgrzewanie.Po podłączeniu komputera diagnostycznego Tech2 sterowniki auta nie generują jakichkolwiek błędów, typowych dla tej marki, jak: wypadanie zapłonnów, problem z przepustnicą, problem z doładowaniem, poziomowaniem xenonów itp. Samochód absolutnie nadaje się aby zatankować go do pełna i jechać na drugi koniec Polski czy Europy. Auto zadbane, eksploatowane przez świadomego zwolennika marki. Sprzedaje za cenę bardzo rozsądną, (a nie jak niektóre ogłoszenie podobnych aut w cenie 25-30 tys), ponieważ chce sprzedać auto, a nie sprzedawać miesiącami. Atrakcyjna cena wcale nie jest wyznacznikiem, iż auto jest zaniedbane, nie warte kupienia, jak myślą niektórzy zwolennicy Saabów.



WYPOSAŻENIE:
silnik 2.3 Turbo Aero 250 KM
automatyczna skrzynia biegów
podgrzewane i elektrycznie sterowane lusterka
podgrzewane przednie fotele
podgrzewana tylna kanapa
klimatyzacja 2-strefowa
klimatyzowany schowek
czarna tapicerka skórzana
ISOFIX
szyberdach
samościemniające lusterka
RADIO z NAWIGACJĄ + Zmieniarka
kierownica wielofunkcyjna
fotele sterowane elektrycznie
fotel kierowcy z 3x pamięcią ustawienia
alufelgi oryginalne wersji Aero
światła przeciwmgłowe przednie i tylne
przycisk "S" SPOR
manetki zmiany biegów w kierownicy
czujniki parkowania
reflektory Xenonowe
spryskiwacze reflektorów
ABS
ESP
system nagłośnienia Harman Kardon
komputer pokładowy SID i klima bez martwych pikseli
bagażnik otwierany pilotem


Ostatnio wymieniane części:
Olej Valvoline vr1 5W50 + filtry
Tarcze hamulcowe Bosch+ klocki Bosch, oś przednia i tylna
Świece zapłonowe NGK platynowe
Olej w skrzyni biegów General Motors
Tuleje tylnych wahaczy 6 sztuk
Tuleje sanek 6 sztuk


Samochód zadbany, serwisowany wyłącznie w serwisie specjalizującym się w marce Saab (inspekcja miski olejowej i panewek), posiada normalne ślady eksploatacyjne związane z użytkowaniem. Auto posiada 2 komplety kół: zestaw letni i zimowy + belki bagażnika dachowego Thule. Saab do obejrzenia w Warszawie na pradze południe. Kontakt pod numerem 692 [zasłonięte] 665.

Nie zajmuje się zawodowo sprzedawaniem aut, nie posiadam innych aut na sprzedaż.