Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SAAB 9-5 Aero 2.3 turbo Benzyna + LPG Automat

06-05-2015, 22:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 12 400 zł     
Użytkownik stachu-cz
numer aukcji: 5292189583
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 640   
Koniec: 06-05-2015 22:02:02

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2000
Przebieg (km): 166000
Pojemność silnika (cm3): 2290
Moc silnika (KM): 230
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Witam wszystkich miłośników motoryzacji

 

Do sprzedania mam saaba 9-5 aero z 2000 r. z silnikiem benzynowym o pojemności 2.3l turbo, wydajną instalacją gazową oraz z automatyczną skrzynią biegów.

 

Samochodu używam kilkanaście razy w miesiącu. Jest właściwie w takim stanie, w jakim go kupiłem. Nie zamierzałem go sprzedawać, ale trafiła się tzw. oferta nie do odrzucenia. Nie potrzebuję dwóch pojazdów, dlatego z żalem zdecydowałem się na sprzedaż saabolotu.

 

Drobna uwaga: nie jestem zainteresowany wstawieniem auta do komisu, ani oddaniem do pośrednika, chyba że za cenę widoczną w ogłoszeniu, opłaconą z góry.

 

Na tej stronie wypisałem wszystko co wiem o tym samochodzie, ale na wszelkie ew. wątpliwości chętnie odpowiem. 

Tel. kom. 512 [zasłonięte] 004

 

VIN: YS3EH48G613[zasłonięte]220

 

Jest to auto z najmocniejszym oferowanym wówczas silnikiem benzynowym o mocy 230 KM/169kW, w topowej wersji wyposażenia, a więc na pokładzie mamy m.in.:

- ABS

- ASR

- ESP

- oryginalne felgi aluminiowe (17 cali)

- alarm

- centralny zamek

- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka

- elektryczne szyby

- kierownica wielofunkcyjna 

- dwustrefowa klimatyzacja automatyczna

- komputer pokładowy

- fotochromatyczne lusterko wsteczne

- sprzęt audio Harman/Kardon (9 głośników, w tym 2 niskotonowe)

- podgrzewane i wentylowane fotele przednie

- 4x poduszki powietrzne

- skórzana tapicerka

- światła przeciwmgielne

- tempomat

- czujniki parkowania z tyłu

- wspomaganie kierownicy

- otwierany podłokietnik obszyty skórą

- elektryczna regulacja fotela kierowcy z pamięcią 3 ustawień

- elektryczna regulacja fotela pasażera

- skórzana kierownica z regulacją w dwóch płaszczyznach

- trzecie światło stop

- pakiet chromowanych dodatków

 

Auto zostało zarejestrowane w grudniu 2000 r. w Austrii i sprowadzone w 2006 r. po stłuczce. Wymieniono wówczas maskę i sklejono zaczepy reflektorów (oba reflektory już wymieniłem). Kupiłem go w sierpniu 2011 r. z licznikiem wskazującym 127.600 km od członka Saab Klub Polska i jestem drugim właścicielem w Polsce. Któryś z poprzednich właścicieli lakierował prawe tylne nadkole, a ja musiałem wymienić lewy przedni błotnik.

 

Instalacja gazowa KME z reduktorem Gold została założona w 2007 r. Dwa lata temu zmieniłem wtryski na wydajniejsze, wymieniłem filtry, reduktor i założyłem nowe przewody.

 

Poprzedni właściciel dodał charakterystyczny odblask na tylnej klapie, dźwignię przełożeń skrzyni biegów marki HIRSCH i wykończenie wnętrza imitujące włókno węglowe – wszystkie dodatki są oryginalne.

 

Wszystkie elementy wyposażenia działają prawidłowo, skrzynia nie szarpie (pełna diagnostyka skrzyni i wymiana oleju przeprowadzona w 2012 r.), turbo nie świszczy, silnik pracuje równo, spaliny spełniają normy.

 

Tankowany zawsze benzyną 98, zawsze na stacjach dużych koncernów. Skrzynia zawsze rozgrzewana przed ruszeniem z miejsca, turbo zawsze chłodzone po zakończeniu jazdy, regularnie jeżdżony na benzynie, a na gazie nigdy z pustym bakiem. Skóry były regularnie konserwowane.

 

Rzeczy, które należałoby w aucie poprawić, mają znaczenie wyłącznie estetyczne: parciejącą antenę GSM na dachu, uchwyt na kubek i znaczek na tylnej klapie można wymienić, silniczek wycieraczki lewego reflektora wyczyścić/wymienić, poprawić luty w wyświetlaczu panelu klimatyzacji. Poza tym już przy zakupie auta serwis sygnalizował  możliwość rychłej wymiany tłumika, ale po czterech latach nadal działa.

 

Silnik, jak to w saabie, lekko się poci i weźmie czasem trochę oleju, ale nic co odstawałoby od normy dla tego modelu.

 

Założone są opony zimowe w dobrym stanie, dorzucam jeszcze dobry komplet opon letnich, w oryginalnych pokrowcach saaba. Pełna konserwacja układu klimatyzacji przeprowadzona wiosną ub. roku. Przegląd jest ważny do stycznia 2016, zawieszenie zostało zrobione w październiku ub. roku, świece i akumulator wymienione niecały rok temu, klocki i tarcze jeszcze spokojnie posłużą, odma została zrobiona, kaseta zapłonowa wymieniona (poprzednią dorzucam).

 

Zapraszam do oglądania auta w Warszawie na Włochach lub Targówku, bywam też w Bydgoszczy. Nie mam oczywiście nic przeciwko sprawdzeniu pojazdu na stacji diagnostycznej.