Saab 9-5, 2.3t 136KW (185KM), 2001 rok produkcji, przebieg 243000km, automat. Jestem drugim włascicielem, auto sprowadziłem w 2009r z Belgii od pierwszego własciciela (mojego byłego juz szefa) i miało przejechane wówczas 194500km, który z kolei kupił je w salonie Saab-a w w Holandii. Auto jest bezwypadkowe, wszystkie szyby orginalne. W 2010r wymieniony silnik (peknieta uszczelka pod głowicą). Wymieniony silnik pochodzi z modelu po liftingu z 2002r i został wyjety z przebiegiem 165000km. Wymiana silnika nastapiła przy 216000km prezentowanego egzemlarza. Przy okazji wymieniłem również odme na nową. Autko miało wymieniany olej co ok. 10000km (fullsyntetic), turbina po regeneracji ok 3 lat temu, kilkukrotnie wymieniany olej w skrzyni biegów , miska olejowa wyczyszczona zeszłego roku (po raz drugi odkąd jestem włascicielem). Zeszłego roku wymieniane były również zuzyte elementy zawieszenia przedniego i tylniego, płyn hamulcowy, płyn chłodzący, nabita "klima", oraz oczywiscie wymieniony olej(w tej chwili jezdzi na oleju Castrol)
A teraz o tym co jest do zrobienia i o wadach - auto nie było intensywnie uzytkowane (jak łatwo policzyc przejechalem nim przez okres 6 lat ok 45000km), i były okresy, ze po prostu stało nie uzywane tygodniami (miałem blisko do pracy, wiec uzywałem drugiego - mniejszego autka, a Saab-ina uzywana była na dalsze trasy). W tej chwili nie działa otwieranie bagaznika "z kluczyka", trzeba to zrobic tradycyjnie(manualnie), zawiesza sie również lewa strona climatronic (strona kierowcy) i zamiast chłodzić - grzeje (nie zawsze sie tak dzieje), nie wszystkie pixele działaja na wyswietlaczach (co jest typowe dla tego modelu). Poza tym, auto kupilem z dziura w osłonie prawego lusterka (zaklejone tasmą, widoczne na zdjeciu, i lekko wgietymi prawymi tylnimi drzwiami).Nie naprawiałem tego z osobistych przekonań, a nie wpływało to na komfort jazdy ani na prace silnika.
Wyposazenie - dwustrefowy climatronic, 4 el.szyby. el.regulowane i podgrzewane lusterka, tempomat, wielofunkcyjna kierownica regulowana w 2 płaszczyznach, klimatyzowany schowek, komputer pokładowy, 5 ustawien fotela dla kierowcy i pasazera, dzielona i składana tylna kanapa wraz z otworem na narty, otwieranie bagaznika z kluczyka, 4 poduszki powietrzne, ABS,TCS, podłokietnik ze schowkiem, automatyczna skrzynia biegów z trybami sport i winter(zima), swiatła przeciwmgłowe, czujniki parkowania z tyłu(orginalne), dodatkowe gniazdo zasilania 12v np. na chłodziarke lub laptopa, tylni podlokietnik z uchwytem na napoje. Posiadam równięż orginalną"teczke"z instrukcją obsugi i róznymi innymi ksiazeczkami i papierami jakie normalnie dostaje sie w salonie kupując nowe auto. Auto sprzedaje na widocznych felgach firmy Momo 17" z oponami Nokian Xline 235/45 w bardzo dobrym stanie, dodaje również zapasową listwe zapłonowa (kasete zaplonową) i komplet opon zimowych Michelin Pilot Alpin 205/55 na orginalnych aluminiowych felgach 16" takze w bardzo dobrym stanie. Cena 8900zł, lub 6900zł na orginalnych felgach, bez listwy zapłonowej - do negocjacji.
tel.790 [zasłonięte] 663