Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Saab 9-5 2.3i T SE, 170KM, 1998r.

10-08-2014, 14:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6 000 zł     
Użytkownik wuwek_eu
numer aukcji: 4461428435
Miejscowość Bujaków
Wyświetleń: 606   
Koniec: 10-08-2014 14:09:40

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1998
Przebieg (km): 228700
Pojemność silnika (cm3): 2300
Moc silnika (KM): 170
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Zielony
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Szyberdach, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Tempomat, Blokada skrzyni biegów, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam,

Sprzedam samochód Saab 9-5 2.3i T SE, rok produkcji 1998.
Silnik benzynowy 2.3T 170KM, skrzynia biegów manualna.
Zawieszenie typ kanapowy, do dalekich wygodnych podróży.
VIN: YS3EF45E4X[zasłonięte]30250

Samochód w dobrym stanie, na bieżąco użytkowany i serwisowany.

Wyposażenie i inne cechy to m.in:
- ABS
- Poduszki powietrzne z przodu (nie jestem pewien czy ma boczne)
- Radio fabryczne 7 głośnikowe
- Podgrzewane trójstopniowo siedzenia przednie
- Automatyczna klimatyzacja 2 strefowa (raz na rok wymaga uzupełnienia, aktualnie uzupełniona i odgrzybiona)
- Bagażnik otwierany z pilota niezależnie od drzwi
- Tempomat
- Szyberdach
- Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
- Przednie światła przeciwmgłowe
- Rozrząd na łańcuchu

Co z nim zrobiłem:
- wymieniona odma na najnowszą wersję
- wymienione tylne tuleje wahaczy, tuleje pływające wahaczy poprzecznych, gumy stabilizatora
- naprawiony mieszacz powietrza klimatyzacji od strony kierowcy (założony aluminiowy zestaw naprawczy)
- podwozie zakonserwowane
- nowa pompa paliwa Walbro
- nowy zawór ciśnienia doładowania
- nowe zaworki EVAP
- nowe miedziane przewody hamulcowe (zrobione przed konserwacją podwozia)
- klocki hamulcowe jeszcze trochę pojeżdżą

Mankamenty:
- małe wgniecenie blachy na dachu.
- samochód nie jest bezwypadkowy. Końcem zeszłego roku jeden miły Jegomość uszkodził
mi lewy przód samochodu. Wymieniony został zderzak, lewy błotnik i kierunkowskaz. Delikatnie
zarysował rant maski a pogięty błotnik zarysował rant drzwi (przy otwieraniu, dlatego brakuje
też listwy, odpadła zahaczając o błotnik). Jako że naprawa była na koszt ubezpieczyciela sprawcy,
także drzwi i maska zostały na nowo pomalowane, nie musiałem tutaj żałować pieniędzy.
- przy okazji (już oczywiście za swoje) pomalowany został tylny prawy błotnik (miał rysę parkingową),
klapka wlewu paliwa (rdza ją chwyciła) oraz spodnia krawędź klapy bagażnika (rdza, klapa została w
uszkodzonym miejscu zespawana i od wewnątrz zakonserwowana).
- przy okazji oględzin przez rzeczoznawcę okazało się że cała lewa strona samochodu była wcześniej
pomalowana poniżej listew. Samochód musiał zostać uderzony (zahaczony lub najechał na coś?) w
okolicy drzwi kierowcy i przerysowany aż do tylnego błotnika. Przód, tył i prawa strona miała oryginalny lakier.
- drzwi kierowcy mają wymienione elementy zamka (ostatnio się zaciął, nowe elementy troszkę dzwonią).
- uszkodzony czujnik zamknięcia drzwi kierowcy, czasem po otwarciu nie załączają się światła w kabinie.
- kostka w joysticku od regulacji lusterek do wymiany, trzeba ją dociskać żeby kręcić lusterkami.
- opony na przyszły sezon wypadałoby wymienić (lewa przednia jest uszkodzona i hałasuje, trzeba ją co dwa
lub trzy tygodnie dopompować, przez zimę w piwnicy  ogóle nie utrzymała powietrza).
- spalone żarówki podświetlenia przycisków radia i części przycisków klimatyzacji.
- na wyświetlaczu klimatyzacji zaczynają zanikać dwa segmenciki od cyferek temperatury (górne krawędzie
cyferek), szczególnie to widać jak jest zimno lub deska jest podgrzana od długiego postoju w pełnym słońcu,
będzie trzeba za jakiś czas poprawić taśmę łączącą wyświetlacz z płytą komputera klimatyzacji.

- odłączone wycieraczki i spryskiwacze reflektorów (jeden silniczek jest spalony).
- jestem którymś z kolei właścicielem więc nie ręczę za przebieg samochodu.
- mam tylko jeden oryginalny kluczyk, drugi dorobiłem ale trzeba go jeszcze zaprogramować. Na razie można
nim tylko drzwi otworzyć.


Do samochodu dołączam komplet opon zimowych na aluminiowych felgach.

Spalanie paliwa. W zależności od warunków użytkowania rzeczywiste spalanie (litrażowane)
wychodzi od 8,2 do 10,2 L/100km. Jak na stary, tak ciężki samochód, z niemałym silnikiem to nie najgorzej.
Wartość najniższą zanotowałem na autostradzie, poruszając się z prędkością 120 - 130km/h.

- przegląd do 10.2014, ubezpieczenie do 06.2015.

- jak ktoś dokładnie chce wiedzieć co działo się z tym samochodem przez okres mojego użytkowania zapraszam na profil na AutoCentrum: http://www.autocentrum.pl/awc/byrol/saab-9-5-1998/

Tam jest wszystko rozpisane. Znajduje się tam także galeria zdjęć.

W razie pytań proszę dzwonić na kom. 782 [zasłonięte] 626 /Wojtek.
Cena nie podlega negocjacji.