duuuuuuuuuużo więcej zdjęć na stronie :
www.mojalbum.com.pl/Album=VEUZLMK3
Specyfikacja
SAAB 9-3 VECTOR1,9 TiDS PF A/T
rok modelowy 2005 (zgodnie z nr.VIN)
nr VIN: YS3FF41WX5[zasłonięte]10237
Wystawiam fakturę VAT-23% (kupujący zwolniony z opłat)
Samochód nie wymaga kompletnie żadnego wkładu finansowego także w elementy eksploatacyjne ponieważ wszystko zostało nie dawno powymieniane a opony i letnie i zimowe są praktycznie nowe, nawet przegląd jest ważny do 11.2012. Samochodem można spokojnie przejechać jeszcze ok 20000km do następnej wymiany olejów czy klocków a na oponach przejechać będzie można jeszcze co najmniej 2 sezony.
WYPOSAŻENIE:
- 6-stopniowa automatyczna skrzynia biegów SENTRONIC A6 z kick down-em (-2) + tip-tronic . Jedna z najlepszych skrzyń automatycznych dostosowująca się do aktualnego sposobu jazdy kierowcy. Samochód przy większych prędkościach ma bardzo niskie obroty co mocno wpływa na ekonomiczność jazdy :
100km/h – 1500obr/min
120km/h – 2000obr/min
160km/h – 2500obr/min
200km/h – 3000obr/min
- AIR BAG x 10:
poduszki centralne kierowcy i pasażera
boczne poduszki powietrzne (przód/tył)
kurtyny powietrzne boczne (lewa/prawa)
kurtyny powietrzne na przednią szybę (lewa/prawa)
kurtyny powietrzne na tylną szybę (lewa/prawa)
- fabryczne ogrzewanie postojowe (mokre – przy niskich temperaturach podgrzewa także płyn chłodniczy silnika) z 3 zakresami programowania czasów wł/wył sterowane przez komputer pokładowy z funkcją wyłączania przy niskim poziomie paliwa. Ogrzewanie jest sterowane komputerem pokładowym i załącza się zawsze automatycznie kiedy temperatura schodzi po niżej 10st.C dzięki czemu także po odpaleniu w samochodzie bardzo szybko robi się ciepło.
- reflektory bi-ksenonowe z auto-poziomowaniem
- elektryczne wszystkie szyby z auto domykaniem i opuszczaniem z czujnikami zapobiegającymi zgnieceniu (szyba nie zatrzymuje się po wyczuciu oporu ale od razu się otwierają)
- łopatki zmiany biegów na kierownicy
- podgrzewane (3 ustawienia) sportowe fotele przednie z funkcją AUTO (podgrzewanie włącza się automatycznie jeśli temp. Na zewnątrz schodzi po niżej 9st.C
- dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
- komputer pokładowy
- nawigacja DVD, GPS
- oryginalne aluminiowe felgi 17'' SAAB 5-ramienne
- skórzana, dwukolorowa tapicerka AERO
- czujniki odległości przy parkowaniu SPA
- tempomat
- skórzana kierownica ze sterowaniem audio i komputera z regulacją we wszystkich zakresach
- elektryczne, podgrzewane i składane lusterka boczne
- czujnik deszczu wycieraczek z funkcją ustawiania czułości w komputerze
- ESP elektroniczny system stabilizacji jazdy
- TCS system kontroli trakcji
- EBD system elektronicznego rozdziału siły hamowania
- ABS system zapobiegania blokowania kół podczas hamowania
- EBA system wspomagania hamowania awaryjnego
- BLUETOTH zintegrowany z nagłośnieniem samochodu ze sterowaniem w kierownicy
- radio SAAB z CD + 7 głośników
- NIGHT PANEL inteligentny– wyłączanie wszystkich podświetleń i oświetleń w samochodzie podczas jazdy oprócz prędkościomierza (ustawianie zakresu prędkości do podświetlenia) + system priorytetu informacji w sytuacjach awaryjnych Com Sense
- w pełni regulowane fotele przednie z regulacją wysokości + regulowane podparcie lędźwiowe
- centralny zamek
- elektroniczny immobilizer PATS
- lusterko wsteczne z funkcją autoprzycieniania (fotochrom)
- wszystkie szyby fotochromowe
- aktywne zagłówki z przodu
- halogeny przeciwmgielne z regulacją poziomu
- podwójna końcówka tłumika - pakiet AERO- tylna lotka - pakiet AERO
- klimatyzowany duży schowek
- klimatyzowany schowek w podłokietniku
- elektryczno-hydrauliczny układ wspomagania kierownicy (dostosowuje się do prędkości jazdy)
- dodatkowe gniazdo 12V w podłokietniku
- ISOFIX (system mocowania fotelików dziecięcych)
- panele imitujące aluminium na środkowej konsoli, drzwiach i kierownicy
- zdalne włączanie oświetlenia z kluczyka Follow-me-hom
- otwieranie bagażnika z kluczyka
- maska otwierana na teleskopie
- podłokietnik na tylnej kanapie
- podwójny uchwyt na napoje w tylnej kanapie- podświetlane lusterka w osłonach przeciw słonecznych kierowcy i pasażera
- nakładki progów VECTOR na progi
- komplet opon zimowych i letnich (zimowe 2 sezonowe a letnie 1 sezonowe)
* samochód absolutnie bezwypadkowy
* 2 oryginalne kluczyki
* lakier metaliczny Jet Blac
* przegląd ważny do 12.2012
* ubezpieczenie ważne do 12.2012
* nowy akumulator
Bardzo oszczędny i mało awaryjny silnik TiDS w którym przy mocy 150kM osiągnięto bardzo wysoki moment obrotowy 314Nm/s dzięki czemu samochód jest naprawdę bardzo dynamiczny.
Niesamowity 6-biegowy automat z bardzo niskim zakresem obrotów przy wyższych prędkościach dzięki czemu autko ma naprawdę niskie spalanie także przy szybkiej jeździe. Skrzynia jest na sztywno sprzężona z układem napędowym dzięki czemu można hamować silnikiem przełączając skrzynię w tryb sekwencyjny w na automacie sama hamuje dohamowywuje przy zmniejszaniu prędkości samochodu np. przed zakrętem.
Rzeczywiste spalanie w samochodzie :
miasto (WROCŁAW) 9L
trasa przy prędkości od 100km/h do 120km/h – 6,2L
trasa przy prędkości od 120km/h do 140km/h – 6,5L
trasa przy prędkości od 140km/h do 160km/h – 7,2L
Samochód 2 lata temu został kupiony w Austrii. Poprzedni właściciel także był miłośnikiem SAAB i bardzo mocno dbał o komfort, prestiż i wygląd samochodu dla tego doposażył samochód w większość dostępnych wtedy w salonach pakietów związanych z komfortem jazdy (Comfort, Driving, InfoPlus, Prestige 300) a także ze stylistyką nadwozia (podwójna, chromowana końcówka wydechu, listwy VECTOR na progach, lotka AERO) a także fabryczne ogrzewanie postojowe, zapłacił nawet za opcję NO NAME czyli zdjęcie opisów modelu i opisu silnika z klapy bagażnika.
Jest to mój kolejny SAAB (wcześniej była 900) i sprzedaję go z wielkim żalem ale niestety skończył mi się na nim leasing i muszę wziąć następny - oczywiście także będzie to SAAB 9-3 i jeśli tylko będzie to możliwe już na zawsze zostanę wierny tej marce ponieważ jeszcze żaden inny samochód nie dał mi tyle przyjemności z jazdy i tylu możliwości za naprawdę nie wielkie pieniądze. Biorąc pod uwagę komfort i prestiż tego samochodu można powiedzieć że części są bardzo tanie bo w tej samej cenie co opel czy fiat (np.: komplet filtrów i olejów 360zł, kompletny rozrząd 900zł, komplet klocków (4szt) BOSCH 280zł . Przy zakupie każdej części we wszystkich hurtowniach miałem do wyboru nawet kilka różnych zamienników najlepszych marek a także oryginały i zawsze mogłem sobie powybierać. Przez te 2 lata użytkowania i 56000km które nim zrobiłem wykonałem wiele napraw tak więc autko oddaję w bardzo dobrym stanie nie wymagające kompletnie żadnych napraw. Wymienione zostały wszystkie elementy zawieszenia oraz przekładnia kierownicza na którą jest jeszcze gwarancja. Oprócz wymiany rozrządu przy 138000km (następna wymiana po 80000km) w silniku ani całym osprzęcie i elektronice nie robiłem kompletnie nic i spokojnie mogę z praktyki potwierdzić że rzeczywiście jest to bardzo mało awaryjna jednostka. Klocki i wszystkie płyny i filtry wymieniałem w listopadzie czyli przy przebiegu 174000km.
W razie jakichkolwiek pytań proszę dzwonić lub SMS-ować na nr 667-[zasłonięte]-053 , mailować na [zasłonięte]@o2.pl - codziennie odpowiem także na wszystkie pytania przesłane przez allegro.
GRZEGORZ SIKORA (Wrocław, Bukowice)
ZASTRZEGAM SOBIE PRAWO DO WCZEŚNIEJSZEGO ZAMKNIĘCIA AUKCJI