- Czujnik deszczu
- 4 elektrycznie sterowane szyby
- Elektrycznie sterowane lusterka
- Wyświetlacz ICM3 (kolorowy panel od wersji z nawigacją)
- Radio sterowane z kierownicy
- Odtwarzacz CD i AUX
- Tempomat
- Felgi aluminiowe oryginalne Saab 17"
- opony Uniroyal Rainsport 3 225/45R17 (przebieg poniżej 10 000 km)
- centralny zamek
- immobiliser
- i wiele innych, oczywistych rzeczy
WPROWADZONE MODYFIKACJE
Hamulce z przodu
zaciski od 2.8 V6 Turbo tarcze 314 mm Zimmermann nawiercane, klocki Black Diamond
Układ wydechowy
Wydech z wersji Aero + końcowy przelotowy. Jest to bardzo kulturalny układ, nie jest głośny, nie powoduje dyskomfortu podczas dłuższych podróży
Duży Intercooler
600 x 300 x 76 mm
Blow Off Properfekt
zamontowany szeregowo z oryginalnym zaworem DV - nie powoduje błędów
Strojenie w Coobcio Garage
230 KM I 380 NM
WYMIENIONE W OSTATNIM CZASIE
- Wahacz (sworzeń nie jest wymienialny) prawy przedni,
- tuleja lewego przedniego wahaczna
- Tuleje tylnych wahaczy wleczonych
- Końcówki drążków + drążki
- końcówki stabilizatora i gumki
- łożysko kolumny McPhersona + geometria
- Nowa sonda Lambda
- Nowa prowadnica łańcucha balansu / rozrządu + uszczelki
- olej Valvoline 5w50, wymieniany co 8000 km, ostatnia wymiana 4000 km
SKAZY
- centymetrowe przygięcie na masce i lekko pęknięty zderzak. Nie wpływa to na nic poza wyglądem ( z bliska). Jeżdżę tak od października (wstyd przyznać, ale cóż).
- pęknięta prawa kratka atrapy (widoczne na zdjęciach)
- Kilka rys parkingowych
Pali mi średnio 10,5 litra na 100 km z tym że do pracy jeżdżę trasą, w korkach stoję tylko po południu, więc nie jest to stricte cykl miejski. Skrzynia 5 biegowa, długa (3 tyś obr to ok 140km/h), koło zamachowe jednomasowe (seryjnie w tych rocznikach).
Przed sprzedażą zostanie poddane również profesjonalnemu detailingowi.
Cena 22 000 PLN – jak ktoś chce dyskutować czy to dużo czy mało za auto z przygniecioną maską to zapraszam do obejrzenia innych SSów z tych lat, pomacania, powciskania guziczków, odsłuchania audio, przejechanie się i porównanie z moim. Samochód mechanicznie spisuje się fantastycznie. Oczywiście istnieje możliwość sprawdzenia samochodu na dowolnej stacji diagnostycznej, na koszt kupującego.
Bagażnik (belki) widoczne na zdjęciach mogę dorzucić - boks i owiewka Thule nie są na sprzedaż ;)
Zapraszam do zakupu
tel. 600 [zasłonięte] 706