Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Saab 9-3 Sport Sedan 2.0T 230 KM

20-09-2014, 14:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22 000 zł     
Użytkownik szynkus_37
numer aukcji: 4594592908
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1751   
Koniec: 20-09-2014 13:29:03

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2002
Przebieg (km): 198000
Pojemność silnika (cm3): 1988
Moc silnika (KM): 230
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Radio+CD, Tempomat, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha








KONTAKT:
600 [zasłonięte] 706


Auto do obejrzenia w Warszawie

SAAB 9-3 SS 2.0t 230 KM



rok produkcji - 2002
przebieg - 198 000 km
rodzaj paliwa - PB
silnik - 2.0t 230 KM
skrzynia biegów - manualna
kolor - czarny
 typ - sedan


   CENA: 22 000 zł
     Do rozsądnej negocjacji




Saab 9-3 Sport Sedan




Wyprodukowany w grudniu 2002, rok modelowy 2003, pierwsza rejestracja styczeń 2003. Samochód sprowadziłem osobiście od znajomego, który mieszka w Niemczech. Auto jest zarejestrowane w Polsce, posiada ważny przegląd oraz ubezpieczenie OC.



WYPOSAŻENIE

- Klimatyzacja automatyczna Climatronic dwustrefowy
(w pełni sprawny, a nie że do nabicia)
- Czujnik deszczu
- 4 elektrycznie sterowane szyby
- Elektrycznie sterowane lusterka
- Wyświetlacz ICM3 (kolorowy panel od wersji z nawigacją)
- Radio sterowane z kierownicy
- Odtwarzacz CD i AUX
- Tempomat
- Felgi aluminiowe oryginalne Saab 17"
- opony Uniroyal Rainsport 3 225/45R17 (przebieg poniżej 10 000 km)
- centralny zamek
- immobiliser
- i wiele innych, oczywistych rzeczy



WPROWADZONE MODYFIKACJE

 Hamulce z przodu
zaciski od 2.8 V6 Turbo tarcze 314 mm Zimmermann nawiercane, klocki Black Diamond

Układ wydechowy
 Wydech z wersji Aero + końcowy przelotowy. Jest to bardzo kulturalny układ, nie jest głośny, nie powoduje dyskomfortu podczas dłuższych podróży

Duży Intercooler
600 x 300 x 76 mm

Blow Off Properfekt
zamontowany szeregowo z oryginalnym zaworem DV - nie powoduje błędów

Strojenie w Coobcio Garage
230 KM I 380 NM


WYMIENIONE W OSTATNIM CZASIE

- Wahacz (sworzeń nie jest wymienialny) prawy przedni,
- tuleja lewego przedniego wahaczna
- Tuleje tylnych wahaczy wleczonych
- Końcówki drążków + drążki
- końcówki stabilizatora i gumki
- łożysko kolumny McPhersona + geometria
- Nowa sonda Lambda
- Nowa prowadnica łańcucha balansu / rozrządu + uszczelki
- olej Valvoline 5w50, wymieniany co 8000 km, ostatnia wymiana 4000 km


SKAZY

- centymetrowe przygięcie na masce i lekko pęknięty zderzak. Nie wpływa to na nic poza wyglądem ( z bliska). Jeżdżę tak od października (wstyd przyznać, ale cóż).
- pęknięta prawa kratka atrapy (widoczne na zdjęciach)
- Kilka rys parkingowych
 
Pali mi średnio 10,5 litra na 100 km z tym że do pracy jeżdżę trasą, w korkach stoję tylko po południu, więc nie jest to stricte cykl miejski. Skrzynia 5 biegowa, długa (3 tyś obr to ok 140km/h), koło zamachowe jednomasowe (seryjnie w tych rocznikach).

Przed sprzedażą zostanie poddane również profesjonalnemu detailingowi.

Cena 22 000 PLN – jak ktoś chce dyskutować czy to dużo czy mało za auto z przygniecioną maską to zapraszam do obejrzenia innych SSów z tych lat, pomacania, powciskania guziczków, odsłuchania audio, przejechanie się i porównanie z moim. Samochód mechanicznie spisuje się fantastycznie. Oczywiście istnieje możliwość sprawdzenia samochodu na dowolnej stacji diagnostycznej, na koszt kupującego.
Bagażnik (belki) widoczne na zdjęciach mogę dorzucić - boks i owiewka Thule nie są na sprzedaż ;)

Zapraszam do zakupu
tel. 600 [zasłonięte] 706





























Tel: 500 [zasłonięte] 814