Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SAAB 9-3 1.9 TiD 150KM 6 biegów, 2007r. PRYWATNY

06-06-2014, 10:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32 900 zł     
Użytkownik mouser26
numer aukcji: 4267376312
Miejscowość RADOM
Wyświetleń: 210   
Koniec: 06-06-2014 10:00:00

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2007
Przebieg (km): 200450
Pojemność silnika (cm3): 1900
Moc silnika (KM): 150
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Szary
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Parktronic, Tempomat, Lakier metallic, Hak, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji, Nawigacja GPS, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce, Możliwa zamiana
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SAAB 9-3, 2007 rok, 1.9 TiD 150 KM, skrzynia manualna 6-biegowa, od osoby prywatnej, zadbany i doinwestowany.

   

 

Do lektury zapraszam jedynie osoby które dysponują 10 minutami wolnego czasu i podchodzą nietuzinkowo do tematu zakupu samochodu.

 

 

Przedmiotem sprzedaży jest przepiękny SAAB 9-3 z 2007 roku, w wersji SPORT SEDAN, wyposażony w silnik 1,9 TiD o mocy 150 KM oraz 6-biegową manualną skrzynię biegów. Auto pochodzi z ostatnich miesięcy produkcji tego modelu i jest już po lifcie wnętrza.  Jest to moje prywatne auto, nie jestem handlarzem ani pośrednikiem. Auto zarejestrowane w kraju od sierpnia 2012 roku i od tamtego czasu użytkowane jest na bieżąco wyłącznie przeze mnie.  Autko posiada bardzo oryginalny kolor, który zmienia się w zależności od warunków pogodowych. Kolor określony jest jako szary, ale w specyficznych warunkach mieni się od barwy „kawa z mlekiem”, przez szary / beż, aż po barwy wpadające w fiolet. SAAB`a, zakupiłem po kilku miesiącach intensywnych poszukiwań samochodu sprawnego, zadbanego i nie oszukanego. Myślę, że każdy wie o czym piszę. Bo chyba większość osób, szukających samochodu dla siebie, niejednokrotnie jechała oglądać  „bezwypadkowe igły, z małym przebiegiem od pierwszego właściciela”. A po przejechaniu kilkudziesięciu czy nawet kilkuset kilometrów okazywało się, że to kolejny przypudrowany złom.

 


Ci z Państwa, którzy znają silniki 1,9 TiD, wiedzą, że są to jedne z najlepszych silników w swojej klasie. Auto jest bardzo dynamiczne, a jak na swoje możliwości zarazem bardzo oszczędne. Przy normalnej jeździe średnie spalanie to ok. 7,2 l / 100 km. W mieście spalanie wzrasta do ok. 8,3 l / 100 km, ale za to na trasie, przy spokojnej  jeździe bez problemu schodzimy w granicę 6 l / 100 km. Przy tak dynamicznym motorze, jest to rezultat rewelacyjny. Jeśli dodamy do tego bezawaryjność tych jednostek oraz pozytywne opinie mechaników, otrzymujemy motor idealny.



 

Osobiście, szczególną uwagę przykładam do stanu technicznego oraz estetycznego każdego swojego auta, dlatego oferowany przeze mnie SAAB jest bardzo zadbany, doinwestowany i co najważniejsze w 100% sprawny. Każdym moim autem opiekuje się zaprzyjaźniony fachowiec, dzięki czemu, nie ma mowy o jakichkolwiek brakach. SAAB`ina ma przejechane 200 320 km, a na ostatnim badaniu technicznym diagnosta, zapytał gdzie znalazłem tak zadbane technicznie auto . Oczywiście jak ktoś sobie zapragnie, to w ciągu dwóch dni za niewielką dopłatą, magicznie możemy zmienić przebieg na 85 000 km, ale to chyba nie o to chodzi . Auto posiada normalne ślady użytkowania. Niestety nawet jeśli my uważamy zawsze, to nie znaczy, że inni też uważają… Są na aucie 3 czy 4 praktycznie niewidoczne mankamenty. Są to drobiazgi estetyczne, których przy bez dokładnego przyjrzenia, nawet nie dostrzegamy. Wspomniane mankamenty, były już podczas zakupu auta przeze mnie, lecz postanowiłem ich nie usuwać, z kilku względów. Po pierwsze, są praktycznie nie widoczne. Jeśli o nich nie wiemy, najprawdopodobniej ich nie zauważymy. Po drugie blacha i lakier w tych miejscach nie są naruszone, dlatego szkoda było poprawiać oryginał. A po trzecie nie chciałbym, aby przy odsprzedaży „wybitni znawcy” twierdzili, że „auto jest poszpachlowane, pomalowane i na pewno było w rowie”.



Krótka historia mojego. SAAB`a. Gdy go kupowałem miał uszkodzone koło dwumasowe. Niestety jednak, całokształt tego auta, jego urok i nietuzinkowość  oraz chęć posiadania właśnie tego konkretnego modelu spowodowały, że pomimo uszkodzonej dwumasy zdecydowałem się na jego zakup. Także zaraz po zakupie, zostało wymienione koło dwumasowe razem ze sprzęgłem. Zabieg ten miał miejsce w okolicy 190 000 km przebiegu. Doskonale wiemy, że prędzej czy później, w każdym dieslu nowej generacji pada koło dwumasowe. Koszt takiej naprawy to znaczący wydatek, rzędu 2000 zł. Także kolejny nabywca ma już tą przypadłość z głowy . Razem z wymianą dwumasy i sprzęgła, wymieniony został kompletny rozrząd, łącznie z pompą wody (to kolejny wydatek, rzędu 1500zł). Oczywiście poza grubszymi zabiegami, zostały wymienione wszystkie filtry (oleju, paliwa, powietrza oraz kabinowy) oraz płyny i olej (5W30 – dedykowany do tych konkretnych silników). Ostatnia wymiana oleju, filtrów i płynów miała miejsce w marcu 2014. Latem 2013 roku, podczas uzupełniania klimatyzacji, okazało się, że chłodnica klimatyzacji jest dziurawa. Zatem kolejna inwestycja. Została zainstalowana fabrycznie nowa, oryginalna chłodnica Valeo, układ został odgrzybiony i na nowo napełniony, także w aucie jest zimno jak w lodówce  (koszt niespełna 1000 zł). Ze względu na i tak długi opis, nie będę wymieniał pozostałych drobniejszych nakładów. Łącznie w ciągu dwóch lat użytkowania w auto zainwestowałem ok 7000 zł. Zatem na dzień dzisiejszy SAAB jest doinwestowany i nie wymaga absolutnie, żadnych nakładów finansowych. Tylko wsiadać i cieszyć się jazdą.

 


Poniżej bardzo długa lista wyposażenia, w której zapewne i tak o wielu pozycjach zapomnę. Generalnie model ten posiada największą możliwą opcję wyposażenia:

 

- panel multimedialny: duża kolorowa nawigacja GPS (SAAB Navigation System)

- Radio/CD/NAVI/Ustawienia - całość na dotyk

- czytnik CD/DVD

- fabryczny system nagłośnienia BOSE z 8 głośnikami

- komputer pokładowy

- dwustrefowy climatronic

- parktronic tył

- ABS, ESP, ASR, itd., etc….

- tempomat

- dwupoziomowa regulacja kolumny kierowniczej

- elektryczny fotel kierowcy (w trzech płaszczyznach)

- regulacja strefy lędźwiowej foteli przednich

- podgrzewane fotele przednie

- pół-skórzana tapicerka

- oryginalne 16” felgi SAAB + śruby zabezpieczające

- skrzynia biegów manualna, 6-biegowa

- pakiet bezpieczeństwa: 10 poduszek powietrznych (dwie kurtyny)

- elektryczna regulacja lustrek

- skórzana kierownica wielofunkcyjna

- system głośnomówiący bluetooth kompatybilny z telefonem komórkowym

- sensor deszczu

- kontrola trakcji

- 4 x elektryczne szyby (z blokowaniem przez kierowcę)

- lusterko wsteczne fotochromatyczne

- klimatyzowany schowek

- centralny zamek (2 piloty)

- blokada wewnętrzna drzwi

- immobiliser

- fabryczny autoalarm

- dzielona oraz składana tylna kanapa  2/3 na 1/3

- system ISOFIX do montażu fotelików dziecięcyh

- podłokietniki (przód/tył)

- wspomaganie kierownicy

- podgrzewana szyba tylna

- zderzaki, klamki i lusterka w kolorze nadwozia

- reflektory soczewkowe

- halogeny

- hak (montowany / zdejmowany na kluczyk w kilkadziesiąt sekund)

- uchwyty na napoje (przód / tył)

- oraz pewnie wiele innych o których zapomniałem...

 

 

Kończąc mój długi wywód… Posiadam oczywiście wszystkie dokumenty auta, książkę serwisową która prowadzona była w ASO przez pierwszego właściciela do przebiegu: 170,000 km, instrukcje oraz do wglądu wszystkie rachunki, potwierdzające wykonane przeze mnie naprawy, czy wymiany części. Dodatkowo oczywiście 2 oryginalne kluczyki oraz kartę pojazdu. Badanie techniczne oraz ubezpieczenia OC/AC ważne do 13.08.2014. Osobiście zrobiłem SAAB`em jedynie ok. 10 000 km, gdyż posiadam stacjonarny charakter pracy.

 

 

Jeśli ktoś szuka „tańszego” auta, to od razu sugeruję pojeździć po komisach, lub rozejrzeć się po okolicznych przydrożach - tam stoi mnóstwo „tanich igiełek”, do wyboru, do koloru.

 

 

Oczywiście zgadzam się na sprawdzenie auta na dowolnej stacji diagnostycznej na koszt zainteresowanego.

 

 

Jedyny powód sprzedaży samochodu, to chęć przesiadki na benzynę. Dlatego rozważę też ewentualność zamiany. W grę wchodzą tylko i wyłącznie auta jak moje. Sprawne, zadbane i doinwestowane. Poszukuję auta o mocy powyżej 200KM, jedynie z napędem 4x4, może być z gazem (lub silniki z możliwością zagazowania). W grę wchodzi wersja kombi, z ewentualną zamianą na samochód droższy z dopłatą. Poszukuję SAAB 9-3 2,8 V6, Audi A4, BMW E91 od 325xi wzwyż lub inne ciekawe 4x4 > 200 KM.

 

 

Ewentualne propozycje kupna / zamiany proszę kierować:
na e-mail: [zasłonięte]@gmail.com lub kom.: 507-[zasłonięte]-991

 

 

W przypadku Państwa zainteresowania konieczny kontakt przed kliknięciem w „KUP TERAZ”.

 

 

Dodam, że nie spieszy mi się ze sprzedażą i cena nie podlega negocjacji.
Pozdrawiam,
Michał.