Przedmiotem aukcji jest nowa instrukcja obsługi do :
Saab 93
2008 - 2012
Opisywane silniki w tej instrukcji to
1.8i silnik wolnossący
Moc, ECC przy 5800 obr./min. ________ 90 kW (122 KM)
Maksymalny moment obrotowy,
ECC przy 3800 obr./min. ____________ 167 Nm (16,9 kgf m)
1.8t Ecopower
Moc, ECC przy 5500 obr./min. ________ 110 kW (150 KM)
Maksymalny moment obrotowy,
ECC przy 2000–3500 obr./min. _______ 240 Nm (24,5 kgf m)
2.0t Ecopower
Moc, ECC przy 5500 obr./min. ________ 129 kW (175 KM)
Maksymalny moment obrotowy,
ECC przy 2500–4000 obr./min. _______ 265 Nm (26,9 kgf m)
2.0 Turbo Ecopower
Moc, ECC przy 5300 obr./min. ________ 154 kW (210 KM)
Maksymalny moment obrotowy,
ECC przy 2500–4000 obr./min. _______ 300 Nm (30,5 kgf m)
2.8 V6 Ecopower
Moc, ECC przy 5500 obr./min. ________ 184 kW (250 KM)
Maksymalny moment obrotowy,
ECC przy 1800–4500 obr./min. _______ 350 Nm (35,7 kgf m)
1.9 TiD 8v
Moc, ECC przy 4000 obr./min. ________ 88 kW (120 KM)
Maksymalny moment obrotowy,
ECC przy 2000–2750 obr./min.________ 280 Nm (28,5 kgf m)
1.9 TiD 16v
Moc, ECC przy 4000 obr./min. ________ 110 kW (150 KM)
Maksymalny moment obrotowy,
ECC przy 2000–2750 obr./min.________ 320 Nm (32,5 kgf m)
1.9 TTiD Twin-stage Turbo 16v
Moc, ECC przy 4000 obr./min. ________ 132 kW (180 KM)
Maksymalny moment obrotowy dla
samochodów z manualną skrzynią
biegów, ECC przy 2000–2500 obr./min. _ 400 Nm (40,6 kgf m)
Maksymalny moment obrotowy dla
samochodów z automatyczną skrzynią
biegów, ECC przy 2000–2500 obr./min. _ 370 Nm (37,6 kgf m)
1.8t BioPower
Moc, ECC przy 5500 obr./min. ________ 129 kW (175 KM)
Maksymalny moment obrotowy,
ECC 2[zasłonięte]500-40 obr./min. ____________ 265 Nm (27,0 kgf m)
2.0t BioPower
Moc, ECC przy 5500 obr./min. ________ 147 kW (200 KM)
Maksymalny moment obrotowy, ECC
2[zasłonięte]500-40 obr./min. ________________ 300 Nm (30,5 kgf m)
Stan - nowy
Strony - 304
Język - polski
Edycja - 2008
Okładka - kolor
Środek - czarno biały
Papier - kreda mat A5 210x148
Realizujemy wysyłki za pobraniem czyli płatność przy odbiorze.
Kontakt telefoniczny cały tydzień 9 - 22
571 [zasłonięte] 670
W 2007 roku podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie zaprezentowano wersję Turbo X, która nawiązuje do tradycji modelu 900 Turbo. Auto wyprodukowano w liczbie 2 tysięcy egzemplarzy. W połowie 2008 roku z okazji 30-lecia Saaba 900 Turbo wprowadzono na rynek limitowaną edycjeBlack In Black, która obejmuje tylko 2000 egzemplarzy powstałych w nadwoziu sedan i kombi. Jedynym dostępnym kolorem nadwozia jest metaliczna czerń. Jako motor napędowy posłużył silnik 2.8 T o mocy 280 KM i momencie obrotowym 400 Nm. Auta te są wyposażono w napęd XWD (AWD) do wyboru z 6-biegową manualną lub automatyczną skrzynią biegów. W marcu 2009 roku podczas targów motoryzacyjnych wGenewie zaprezentowano uterenowioną odmianę 9-3X, która różni się od podstawowego modelu m.in. dodatkowymi osłonami zderzaków oraz większym prześwitem.
W 2011 roku auto poddano delikatnemu liftingowi. Zmieniono m.in. światła przednie w które wkomponowano światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, grill, przedni zderzak, z tyłu pojazdu usunięto napis Saab, a wersję sedan standardowo wyposażono w spojler. Oprócz zmian wprowadzono dwa nowe wzory 17 i 18-calowych alufelg. Pod maskę pojazdu wprowadzono nowy benzynowy motor o pojemności 2 l w dwóch wariantach mocy: 163 KM oraz 220 KM. Silnik wyposażono w bezpośredni wtrysk, zmienne fazy rozrządu oraz doładowanie typu Twin Scroll[11].
Pod koniec 2011 roku zaprzestano produkcji pojazdu z powodu bankructwa marki..