SAAB 93 1.9TTID Bi-Turbo 180KM TURBO-X LOOK
WYPOSAŻENIE
- wersja wyposażenia VECTOR
- automatyczna skrzynia biegów
- łopatki zmiany biegów w kierownicy
- kierownica Aero z dodatkami aluminium
- sterowanie głosowe + Bluetooth kompatybilny I'phone 5
- NAVI dotykowa + mapa PL
- system audio BOSE + subwoofer
- skórzana tapicerka RECARO
- reflektory Bi Xenon + LED
- czujniki parkowania tył
- alufelgi 19'' od wersji Turbo-X
- opony lato Continental 8mm + drugi komplet zima Dunlop 8mm
- oryginalnie przyciemnione szyby
- tylny dyfuzor + tłumiki Hirsch Performance
- atrapy + blenda tylnej klapy w kolorze tytan Turbo-X
- pakiet uchwytów na napoje
- listwy ozdobne z ciemnego drzewa
- nowe oryginalne dywaniki welurowe + gumowe na sezon zimowy
- elektrycznie składane lusterka boczne
- 4 x elektryczne szyby
- sensor deszczu i zmierzchu
- tempomat
i inne...
INFO
auto posiadam i użytkuję od X/2011, jestem pierwszym właścicielem w PL, auto było sprowadzone całe i bezwypadkowe z Francji z przebiegiem 90tys km, posiadam fotki zakupu z komisu, autem jeździ głównie moja żona, posiadam komplet dokumentacji, książkę serwisową, 2 oryginalne kluczyki, cały czas jest garażowane, atrapy przednie oraz tylna blenda są w kolorze tytanowym, tylny zderzak ma zamontowany dyfuzor Hirsch Performace, przedni zderzak posiada dokładkę Turbo X, całość bardzo ładnie się prezentuje.
STAN TECHNICZNY
posiadam wszystkie faktury na serwis (ponad 10.000 PLN) w ASO, przy przebiegu 115 tys km wymieniłem na nowe obie turbiny (koszt 3.700 PLN) oraz nowy zawór EGR, filtr cząstek stałych ma obecnie 80% żywotności, przy przebiegu 110 tys wymieniony kompletny rozrząd z pompą, oczywiście faktura do wglądu, olej Long Life regularnie zmieniany co 15 tys km, tarcze przednie i tylne grube bez rantu, klocki też b.grube, przednie tarcze założone są nawiercane i nacinane, huczą przy mocnym hamowaniu, w zawieszeniu nic nie puka, jest cisza, przez cały okres użytkowania wymieniłem przegub zewnętrzny i końcówkę drążka, założone są od 15 tys km nowe żarówki Xenonowe Philips
Eksploatacyjnie do wymiany przy przebiegu 155 tys olej i filtry oraz zmieniłbym również przednie tarcze jeżeli ktoś szybko jeździ z uwagi na powyższe huczenie przy mocnym hamowaniu ale nie ma oczywiście takiej konieczności. Opony lato i zima spokojnie starczą na 2 sezony. Środek auta jest bardzo ładnie utrzymany, wnętrze jest czyste i nie ma uszkodzeń. W aucie od nowości nie było palone, auto przez cały okres w PL jest garażowane. Zewnątrz lakier obecnie jest po delikatnym polerowaniu, jest jedna boila parkingowa na tylnych lewych drzwiach, rant drzwi kierowcy jest zarysowany od parkowania, auto miało przerysowane w trakcie użytkowania obie strony drzwi i tylny prawy błotnik, zostały one polakierowane, pomalowany również był fragment tylnej klapy z uwagi na rdzę pod blendą, dach, słupki i wnęki są oczywiście oryginalne, posiadam oczywiście wszystkie fotki do wglądu. Auto jest bezwypadkowe, układ jezdny jest oryginalny i nie było napraw karoserii.
W przypadku pytań proszę o kontakt mailowy bądź tel. 505 [zasłonięte] 145
Mogę przesłać więcej szczegółowych foto, auto do obejrzenia w Warszawie.
Wystawiam Fakturę VAT zw, kupujący nie płaci wówczas 2% podatku PCC.