SAAB 900 SE
DATA PRODUKCJI: GRUDZIEŃ 1996
DATA PIERWSZEJ REJESTRACJI: STYCZEŃ 1997
POJEMNOŚĆ: 2.3
MOC: 150KM
WYPOSAŻENIE:
ABS
CENTRALNY ZAMEK
2 ORYGINALNE KLUCZYKI Z PILOTAMI
BLOKADA SKRZYNI BIEGÓW
AUTOALARM
IMMOBILIZER
WSPOMAGANIE KIEROWNICY
ELEKTRYCZNE SZYBY
ELEKTRYCZNE PODGRZEWANE LUSTERKA
2 X AIRBAG
NAPINACZE PASÓW BEZPIECZEŃSTWA
WELUROWE PODGZEWANE FOTELE
KLIMATYZACJA - CLIMATRONIC
KOMPUTER POKŁADOWY
TEMPOMAT
HALOGENY
ALUMINIOWE FELGI
2 KOMPLETY OPON W DOSKONAŁYM STANIE:
- LETNIE 195/60/15 - MICHELIN ENERGY SAVER 2009 (POSIADAM FAKTURĘ)
- ZIMOWE 195/60/15 - DĘBICA FRIGO 2007
HISTORIA:
AUTO KUPIONE W SALONIE SAAB WEBER W BERLINIE W 1997 ROKU I W TYM TEŻ SALONIE SERWISOWANE. PRZEZ 85% SWEGO ŻYWOTA JEŹDZIŁO PO NIEMIECKICH DROGACH A NASTĘPNIE Z POWODU WYJAZDU WŁAŚCICIELKI DO AZJI AUTO ZOSTAŁO PRZYWIEZIONE DO POLSKI DO JEJ OJCA W POLSCE, KTÓRY MIAŁ ZADANIE JE SPRZEDAĆ. W DNIU 24.03.2009 ROKU PO PODPISANIU UMOWY Z MIŁYM STARSZYM PANEM I PRZEKAZANIU GOTÓWKI - SZCZĘŚLIWYM NOWYM WŁAŚCICIELEM OKAZAŁEM SIĘ JA. NIESTETY SYTUACJA OSOBISTA SPOWODOWAŁA, ŻE MUSZE SPRZEDAĆ AUTO A JAKO, ŻE FANEM MARKI SAAB BYLEM OD NAJMŁODSZYCH LAT I JESTEM CZŁONKIEM MIEJSCOWEGO SAAB KLUB POLSKA, CHCIAŁBYM, ŻEBY AUTO TRAFIŁO W DOBRE RĘCE.
SAAB NIE PSUJE SIĘ I DAJE DUŻĄ FRAJDĘ ORAZ ZAPEWNIA WYSOKI KOMFORT JAZDY. JEDYNE CO EWENTUALNIE MÓŻNA MU ZARZUCIĆ TO CHWILOWY BRAK ORYGINALNEJ GAŁKI ZMIANY BIEGÓW (ZAMÓWIŁEM NOWĄ) ORAZ KILKA ZARYSOWAŃ CZY ODPRYSKÓW NA LAKIERZE, ALE SĄ TO RACZEJ KOSMETYCZNE SPRAWY, KTÓRYCH NIE DA SIĘ UNIKNĄĆ PARKUJĄC AUTO NP. PRZED CENTRUM HANDLOWYM. ROZWAŻAŁEM ZROBIENIE TEGO WSZYSTKIEGO ŁĄCZNIE Z POLEROWANIEM, ALE OBECNIE WIĄZAŁOBY SIĘ TO Z PODNIESIENIEM CENY AUTA, WIĘC WOLAŁBYM, ABY ZROBIŁ TO EWENTUALNIE PRZYSZŁY WŁAŚCICIEL WEDŁUG WŁASNEGO UZNANIA. ZA MOJEJ KADENCJI BYŁY ROBIONE TYLKO I WYŁĄCZNIE NIEZBĘDNE DLA JAK NAJLEPSZEJ KONDYCJI MECHANICZNEJ AUTA ZABIEGI SERWISOWE.
OD 2009 ROKU AUTO BYŁO SERWISOWANE W FIRMIE SZYBKI SERWIS NA UL. MRĄGOWSKIEJ W POZNANIU. http://www.szybkiserwis.com.pl/
WYMIANA OLEJU I FILTRÓW BYLA DOKONYWANA CO 10TYS KM:
- OLEJ GM 5W30 - W PEŁNI SYNTETYCZNY CO PRZY BRAKU SPALANIA OLEJU ŚWIADCZY NAJLEPIEJ O DOSKONAŁEJ KONDYCJI ŚILNIKA
(TAKI OLEJ JEST TEŻ ORYGINALNIE LANY W FABRYCE)
- POWIETRZA - MANN
- OLEJU - MANN
- KABINOWY - MANN
PONADTO:
W 2010 ROKU
WYMIANA AKUMULATORA - BOSCH (GWARANCJA + FAKTURA)
W 2011 ROKU
WYMIANA KLOCKÓW HAMULCOWYCH:
- VALEO - PRZÓD
- BOSCH - TYŁ
WYMIANA SPRZĘGŁA - NOWE SACHS (GWARANCJA)
WYMIANA LINKI SPRZĘGŁA - NOWA ORYGINAŁ
WYMIANA LINEK HAMULCA RĘCZNEGO - NOWE ORYGINAŁ
WYMIANA ELEMENTÓW ELASTYCZNYCH I SIATEK NA WYDECHU - NOWE
WYMIANA PASKA ALTERNATORA I ROLKI ZWROTNEJ - BOSCH
CENA OCZYWIŚCIE DO NEGOCJACJI
KONTAKT
TEL: 504 [zasłonięte] 99 23
MAIL: [zasłonięte]@GMAIL.COM