Saab 900 2,0t 140KM 5-drzwiowy
Przybył do nas kroko w następującej specyfikacji:
- rok produkcji 12.1987
- przebieg 365.000km udokumentowany fakturami i książką serwisową
- 5-drzwiowy
- kolor czarny
- komplet nietuzinkowych felg alu + letnie opony (bieżnik ok. 5mm)
- komplet stalowych felg + zimowe opony + kołpaki (bieżnik ok. 6mm)
- elektryczny szyberdach
- klimatyzacja
- centralny zamek
- ABS
- skórzana, beżowa tapicerka, podgrzewana
- elektryczna antena
- oryginalne radio
- wspomaganie kierownicy
- kompletna dokumentacja pojazdu od momentu zakupu
- dwa komplety kluczy
Pojazd sprowadzony w dniu 16.03.2012 z DE, do końca eksploatowany przez architekta ze Stuttgartu.
Stan techniczny bardzo dobry.
Silnik, skrzynia, turbo i zawieszenie bez zarzutu.
Widoczny wyciek na uszczelniaczu prawej półosi.
Prowadzi się doskonale, brak jakichkolwiek puków, stuków itp.
Podczas ostatniej wizyty w serwisie auto miało odświeżoną klimatyzację, wymieniony alternator.
Wszystkie podzespoły pracują prawidłowo.
Działa szyberdach, centralny zamek. Sprawne podgrzewanie foteli.
Wspomaganie i układ ABS ok. Antena elektryczna jak nowa.
Stwierdzone na miejscu usterki:
Widoczne początki korozji w miejscach strategicznych dla krokodyla.
Dach, włącznie z rantem szyberdachu bez uwag.
Podszybie, maska bez jakichkolwiek oznak rdzy.
Na przednich błotnikach delikatne początki, jedynie w okolicach chlapaczy, ranty nadkoli ok.
Drzwi przednie bardzo delikatnie na krawędziach.
Drzwi tylne - dolne krawędzie, tylne prawe - w okolicach szyby.
Tylne nadkola - korozja
Tylna ścianka grodziowa i podłoga - bez uwag.
Tylna klapa - wykwit w okolicach lewej lampy, krawędź OK.
Podusfitka i tylna półka, przednie fotele - do napraw tapicerskich.
Popękana górna część deski rozdzielczej.
Popękane plastikowe nakładki na ranty błotników.
Poza tymi usterkami nie mamy się do czego doczepić ;)
Prześwietliliśmy samochód dość dokładnie, chcąc transparentnie podejść do tematu.
Samochód wart swej ceny, zwłaszcza, że niskim nakładem prac można przywrócić krokodyla do wyśmienitego stanu.
Oferowana cena zawiera wszystkie opłaty związane z importem do PL:
- przegląd techniczny
- opłacona akcyza
- tłumaczenia dokumentów
- faktura Vat-marża, kupujący zwolniony z opłaty skarbowej
Na życzenie kupującego, możemy podjąć się naprawy blacharki i wnętrza.
Koszt napraw:
- prace blacharskie - ok. 1500PLN
- naprawa podsufitki, poszycia tylnych boczków okiennych i półki - 300PLN
- naprawa przednich fotel (wypełnienie uszkodzonych elementów nową skórą) - 300PLN
Zapraszam na wizję lokalną, gwarantujemy niesamowitą frajdę z przejażdżki :)
Więcej informacji via e-mail bądź kom. 501
[zasłonięte] 133
Szczegółowe zdjęcia pojazdu, włącznie z wszelkimi usterkami, znajdziecie w naszej
galerii.W dniu dzisiejszym samochód wrócił z napraw tapicerskich.
Oto co zostało naprawione:
- nowa podsufitka
- nowe poszycia tylnych słupków
- nowe poszycie tylnej półki i osłon głośników
- naprawione poszycia przednich foteli, wymienione uszkodzone elementy skórzane, wsz
ystkie szwy nowe
Tutaj znajdziecie szczegółowe zdjęcia naprawionych elementów.
Dla członków
Saab Klub Polska i lubiących nasz
fanpage cena za auto pozostaje bez zmian.
Dokonane naprawy FREEE!