Jeżeli szukasz Saaba 9000 CSE:
w pełnej opcji, którym długo pojeździsz i nie musisz wymienić połowy samochodu
lub jeżeli szukasz
dużego, bezpiecznego, wygodnego, dynamicznego i mimo wszystko oszczędnego -LPG sekwencja- auta - poczytaj dalej.
Kupiłem to auto 30.10.2013
Od (chyba 2 w kraju właściciela) - sku@#$%na, który doprowadził auto do absolutnie żałosnego stanu i połatał tylko co się dało pod sprzedaż.
Znawcą nie jestem (nie byłem, teraz jest inaczej...) naciąłem się.
Wydech na watę szklaną, ominięty czujnik ciśnienia oleju, odłączone kontrolki, cieknący silnik i takie klimaty...
Generalnie gościa zapamiętałem i czekam aż los nas kiedyś znowu połączy.
Ale to inna historia.
W ostatnie pół roku w auto włożyłem 15.000PLN.
Zaczęło się od remontu silnika (2h po zakupie)- wał, podpory, panewki, korby + wymiana wszystkich uszczelek, simmeringów, oczywiście pod głowicą również.
Głowica i "góra" nie była ruszana, bo jak jest dobrze to się nie ulepsza na siłę.
Rozrząd: łańcuch+rolki(koła) wymienione na oryginał.
Potem przyszła kolej na wydech, nie było nawet czego do czego spawać - wymieniony cały na nowy.
Następnie pierdoły typu pompa wspomagania, czujniki ABS, filtry, oleje, przewody ciśnieniowe, sworznie wahaczy, tuleje i inne elementy zawieszenia - nie pamiętam co jeszcze - w pewnym momencie przestałem liczyć.
Tarcze przód też (używane), bo stare były krzywe.
Prac drobnych typu żaróweczki, przełączniki, czujniki itd nie liczę nawet.
Pas wieloklinowy itd - wszystko było sprawdzone i wymienione.
Filtry komplet.
Potem przyszła kolej na skrzynię (akurat silnik zdążył się dotrzeć).
Padła, nie wnikałem.
Założona jest od modelu B234L, oczywiście filtr, olej, uszczelka - wszystko wymienione, skrzynia działa PERFEKCYJNIE.
Potem była stłuczka (ostanie zdjęcie - zrobiona naprawdę dobrze - nie widać).
W aucie jakby ktoś chciał mieć IGŁĘ trzeba wymienić prawy przegub zewnętrzny (stuka przy skręcie) i zrobić poprawki blacharskie: pod lusterkiem kierowcy oraz na prawym słupku przy szybie.
Auto 100% sprawne, jeżdżone na co dzień, środek zadbany. LPG + benzyna bez zastrzeżeń.
Klimatronik, nawiewy, lampeczki, radio (MP3USB), głośniki z tyłu BOSE, szyby i lusterka elektryczne, podgrzewanie itd - DZIAŁA!
Tempomat itd - WSZYSTKO SPRAWNE!
W pewnym momencie już musiałem brnąć w naprawy, w sumie włożyłem ponad 20tyś w auto (z zakupem).
Przegląd do kwietnia 2015
OC do lutego 2015
Cena za auto ma być odpowiednia do tego co kupujesz, ale rozważę każdą opcję
- prowadzę w tej chwili firmę i chcę kupić auto w leasingu żeby odliczać podatki, tylko dlatego sprzedaję.
Do obejrzenia w Warszawie - po umówieniu się. Centrum lub Wilanów.
Jazda próbna (jako kierowca) po wpłaceniu kaucji w gotówce (miałem nieprzyjemną sytuację kiedyś).
Jeżdżę nim codziennie do pracy - parkuje przy komendzie głównej policji przy ulicy wilczej. Można sobie pooglądać mdz. 9-17, pn-pt.
Poza tym czasem raczej Sadyba/Wilanów.
Czasami bywam w Sochaczewie.
Możemy oczywiście jechać gdzieś i "prześwietlać auto".
Ale poszukiwaczy sensacji odsyłam do "okazyjnych sprowadzonych od niemca co nie jeździł i trzymał w stodole". Ukryte wady to nie ten adres.
Ja nazwiska i numeru telefonu nie zamierzam zmieniać, więc ręczę za to co sprzedaję.
Poza tym nikomu nie sprawiłbym takiej kurwicy jaką sprawił mi poprzedni właściciel, dlatego jest uczciwie napisane.
Kontakt: 698 [zasłonięte] 122 Robert