Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

S. Krug - Nie każ mi myśleć! EDYCJA KOLOROWA wyd2

01-07-2014, 17:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 14.50 zł     
Użytkownik arianopl
numer aukcji: 4343115433
Miejscowość Kraków
Licytowało: 4    Wyświetleń: 64   
Koniec: 01-07-2014 17:37:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

W gąszczu milionów witryn WWW znajdujących się w sieci jest również i Twoja. Co należy zrobić, aby użytkownicy sieci korzystali akurat z niej, a nie z innych? Odpowiednie wypozycjonowanie strony w wyszukiwarkach jest niezwykle ważne, ale nie stanowi jedynego rozwiązania. Równie ważne, jeśli nie ważniejsze, jest takie jej zaprojektowanie i przygotowanie witryny, aby odwiedzające ją osoby nie zostały przytłoczone nadmiarem funkcji nawigacyjnych, dziesiątkami akapitów czy też mnóstwem nie do końca potrzebnych elementów graficznych. Należy zaprojektować witrynę tak, aby korzystanie z niej było intuicyjne i łatwe.

W kolejnym wydaniu doskonałej książki "Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych" znajdziesz wskazówki, dzięki którym projektowane przez Ciebie witryny WWW będą spełniały podstawowe wymaganie większości użytkowników internetu -- będą przejrzyste, czytelne i łatwe w nawigacji. Nauczysz się projektować strukturę witryny, opracowywać logiczny schemat nawigacji i przygotowywać elementy graficzne, które będą uatrakcyjniać stronę, a nie odwracać uwagę użytkownika od jej treści. Dowiesz się także, jak stosować kaskadowe arkusze stylów i radzić sobie z często absurdalnymi zachciankami szefów i klientów.

  • Specyfika przedstawiania informacji na stronach WWW
  • Dzielenie strony na elementy funkcjonalne
  • Projektowanie schematów i mechanizmów nawigacyjnych
  • Planowanie odpowiedniego układu strony głównej
  • Uwzględnianie grupy docelowej przy projektowaniu witryny
  • Testowanie funkcjonalności i działania witryny
  • Zastosowanie stylów CSS

Chcesz, aby Twoje witryny zagościły w folderze Ulubione u setek użytkowników sieci? Nic prostszego -- wykorzystaj znajdujące się w tej książce porady.