ZMNIEJSZENIE TARCIA – ZMNIEJSZENIE ZUŻYCIA
Więcej kilometrów za mniej pieniędzy. Dzięki zmniejszeniu tarcia między częściami silnika, zużycie paliwa się zmniejsza od 8 do 12%.Tak więc już po kilkukrotnym tankowaniu zwraca się koszt Modyfikatora Plus.
Cena Modyfikatora Plus wynosi 169 złotych
Koszty bez wliczonej usługi mechanika:
Od 2.000 do 5.000 zł
Wybór należy do Ciebie!
50 km BEZ KROPLI OLEJU
W odróżnieniu od wszystkich innych podobnych produktów, Modyfikator Plus jest jedynym przetestowanym na rynku światowym produktem, który zapewnia zupełną ochronę silnika, do tego stopnia, że w sytuacji, gdy silnik zostanie bez kropli oleju, można bez żadnych uszkodzeń silnika przejechać jeszcze przynajmniej 50 km!
Ostrzeżenie: zobaczcie, co może się stać z silnikiem po zastosowaniu niezbadanych preparatów od nieznanych producentów.
Poniżej przedstawiono prace silnika z modyfikatorem:
Oczywiste jest, że nie poleca się jazdy bez oleju. Testy te przeprowadziliśmy by pokazać, że nawet w tak ekstremalnych warunkach jak jazda bez kropli oleju, Modyfikator w 100% chroni silnik! Modyfikator Plus daje najlepsze rezultaty wtedy, gdy wlewa się go do silnika, który zawiera olej.
ZWIĘKSZENIE MOCY I WYRÓWNANIE KOMPRESJI
Logicznym następstwem zmniejszenia tarcia pomiędzy poszczególnymi częściami jest zwiększenie mocy silnika, gdyż w tym przypadku parę znaczących kilowatów nie jest zużywane na pokonanie oporu w samym silniku. Ponadto dochodzi do zwiększenia i wyrównania kompresji we wszystkich cylindrach. W wyniku tego, Twój samochód znowu zyska moc i przyśpieszenie, które posiadał, gdy był nowy.
POWSTRZYMANIE „SUCHEGO STARTU”
W każdym silniku, cały olej przed startem znajduje się w kraterze, toteż tłok i cylinder są całkiem suche. Podczas startowania silnika kilka pierwszych obrotów jest niemal na sucho, co w konsekwencji prowadzi do uszkodzenia silnika. Podczas stosowania Modyfikatora Plus to zjawisko nigdy nie zachodzi. Ukształtowana warstwa Modyfikatora Plus zawsze zatrzymuje na sobie cienką warstwę oleju i nie pozwala by spłynął do krateru. Tym samym , zawsze gwarantuje smarowanie i nie dochodzi do uszkodzeń. W wyniku tego znacznie ułatwiony jest także start silnika , gdyż tłok i cylinder już przy pierwszych obrotach są naoliwione, a nie suche. Także, jeśli w trakcie pracy silnika spadnie poziom oleju, Modyfikator Plus chroni silnik od zatarcia.
Modyfikator Plus był testowany w emisji Gadżet w TVN Turbo (12.02.2008).
JAK UŻYWAĆ?
Bardzo prosto - do silnika należy wlać zawartość buteleczki i włączyć silnik. Po 30 minutach pracy silnik został w zupełności poddany zabiegowi. Efektywne działanie Modyfikatora Plus widoczne będzie w trakcie kolejnych 50.000 kilometrów. W tym czasie, należy normalnie dokonywać wymiany oleju , gdyż warstwa Modyfikatora Plus jest związana do części silnika.
W odróżnieniu od innych powierzchniowo-aktywnych środków, właściwości eksploatacyjne Modyfikatora Plus zwiększają się podczas dłuższego użytkowania , przy czym całkowity efekt osiągnięty zostaje już po przejechaniu 1.000 km. Stosuje się go do wszystkich rodzajów silników (diesel, benzyna), sprzęgieł, dyferencjałów , we wszystkich mechanizmach, w których dochodzi do tarcia. Można dodawać do wszystkich rodzajów olejów.
Zawartość buteleczki jest wystarczająca na 5 litrów oleju silnikowego lub 2,5 litra oleju do skrzyni biegów, co znaczy, że przy mniejszych silnikach jedna buteleczka wystarczy do silnika i do sprzęgła.
Modyfikator Plus daje doskonałe rezultaty zarówno przy ochronie silników nowych, jak i regeneracji silników starych i zniszczonych. Modyfikator Plus posiada patenty i certyfikaty w Europie, Rosji, USA. Otrzymał wiele międzynarodowych Dyplomów Uznania.
To produkt jedyny w swoim rodzaju, wielokrotnie testowany w ekstremalnych warunkach na oczach publiczności międzynarodowej: „PRACA SILNIKA BEZ KROPLI OLEJU”.
MODYFIKATOR PLUS – JEDYNY DODATEK DO SILNIKÓW „KLASY PREMIUM”
1. Dlaczego jedyny i najlepszy środek do silników?
Dlatego, że produkt ten powstał dzięki długoletnim badaniom całej ekipy rosyjskich naukowców i stworzono go jedynie dla potrzeb pojazdów Armii Rosyjskiej, a nie dla celów komercyjnych, bądź potrzeb cywilnych. Przy okazji rozpadu byłego Związku Radzieckiego produkcja Modyfikatora Plus została sprywatyzowana i od 1994 r. produkuje i sprzedaje się go jako komercyjny produkt w wolnym handlu. Produkcja samego preparatu jest skomplikowana i droga, a najważniejsze jest to, że Modyfikator Plus naprawdę robi to, do czego jest stworzony – doskonale regeneruje i długotrwale chroni silnik – 50 tys. km.
2. Czym Modyfikator Plus różni się od „podobnych” środków? Produkcja Modyfikatora Plus to olbrzymia machina nakręcana pracą wielu skomplikowanych maszyn i urządzeń. Sam proces produkcji jest pod 24-godzinną kontrolą. Na terytorium fabryki znajdują się laboratoria, które każdego dnia szczegółowo sprawdzają dzienną partię specyfiku.
Druga ważna różnica polega na tym, że nasz podukt Modyfikator Plus sprzedawany jest w sieciach LUKOIL, SHELL, OMV, SLOVNAFT (w całej Europie), a w Polsce w sieci sklepów renomowanej firmy FOTA S.A. (właściciel 105 dużych sklepów w Polsce). Od 01.07.2009 Modyfikator Plus będzie również dostępny na stacjach sieci ORLEN S.A.
Po trzecie Modyfikator Plus w swoim składzie nie zawiera ceramiki, teflonu ani żadnych cząstek metalu, które mogą uszkodzić silnik podczas eksploatacji.
Modyfikator Plus posiada wszelkie możliwe certyfikaty i patenty, które produkt tego typu musi mieć, włącznie z najważniejszym – TÜV – Niemieckim Certyfikatem Jakości i Bezpieczeństwa.
UŁATWIENIE ROZRUCHU I PRACY SILNIKA … nawet przy najniższych temperaturach W wyniku niskich temperatur zewnętrznych dochodzi do gęstnienia oleju, a tym samym do utrudnionego rozruchu silnika. Ale nawet w warunkach ostrej zimy rosyjskiej, gdzie temperatura spada nawet poniżej
-40Cº , silniki w których zastosowano
Modyfikator Plus osiągnęły nieprawdopodobne rezultaty. Ułatwiony rozruch i lepsza praca silnika zarówno w niskich, jak i wysokich temperaturach,
przedłużają także żywotność osprzętu , jak rozrusznik czy akumulator.
MODYFIKATOR + AUTO MOTO SPORT: Z Modyfikatorem Plus do zwycięstwa!!!
Tomek Porębski – to właśnie on w tym sezonie zdobył Mistrzostwo Polski, będąc w challengingu Citroëna C2R2 zdecydowanie najlepszy.
"Najlepsze rezultaty z Modyfikatorem Plus – polecam każdemu kierowcy" – Tomasz Porębski
Tomasz Porębski Mistrz Polski Citroën Racing Trophy
Team Modyfikatora Plus był wiele razy uczestnikiem różnych imprez, takich jak wyścigi samochodowe, pokazy w salonach samochodowych i prezentacje w licznych krajach Europy. Wielu renomowanych i znanych zawodników z Czech, Polski, Słowacji, Węgier i Austrii testowało Modyfikator Plus w swoich samochodach wyścigowych. Okazało się, że Modyfikator Plus daje dobre rezultaty także w silnikach samochodów rajdowych.