Wraz z popularyzacją na całym świecie technologii 3D w fotografii, filmach i grach komputerowych, BenQ postanowił stworzyć centrum domowej rozrywki dzięki połączeniu technologii Liderów branży 3D - DLP ® Link ™ i NVIDIA ® 3D Vision ™
|
Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej szczegółów na temat 3D - Wsparcia i Kompatybilności.
|
|
BenQ W700 obsługuje ponad 400 filmów 3D oraz gier komputerowych z DLP ® Link ™ i NVIDIA ® 3D Vision ™!
|
|
10W Głośnik
W700 ma wbudowany 10W mocy głośnik, który może idealnie uzupełniać zakres domowej rozrywki! Wszystko co musisz zrobić, to podłączyć W700 do odtwarzacza DVD, konsoli do gier lub komputera.
|
|
|
Złącze HDMI
Ciesz się nieskończonymi możliwościami rozrywki z W700! Ten wspaniały projektor wyposażony jest w wygodny interfejs HDMI, który zapewni płynny przepływ cyfrowego sygnału HD i dźwięku poprzez tylko jeden przewód! To doskonały wybór dla oglądania filmu czy gry komputerowej!
|
|
|
6,000-Żywotność Lampy
Projektory BenQ do projekcji domowej, posiadają specjalną technologię chłodzenia, tak aby zapobiec przegrzaniu lampy - znacznie obniża to koszty wymiany lampy. Podczas pracy w trybie Eco *, żywotność lampy jest przedłużona do maksymalnie 6000 godzin*. * Rzeczywista żywotność lampy może się różnić w różnych warunkach środowiska i użytkowania.
|
|
Wolny od serwisu filtra i jego wymiany Z technologią DLP® filter-free, zaoszczędzisz na kosztach i kłopotach konserwacji i wymiany filtra - dodatkowo uzyskasz lepszą jakość projekcji. |
|
|
Niezawodne działanie kolorów Praktycznie odporny na zniekształcenia kolorów. Projektory BenQ do użytku domowego posiadają przedłużony okres eksploatacji niezawodnego działania bez odcienia koloru żółto-zielonego, który pojawia się na niektórych obrazach projektorów. Taki odcień może sie rozwijać na projektorach po dłuższym okresie użytkowania. |
|
Złoty Laur Klienta 2011
W edycji plebiscytu 2011, w kategorii projektory multimedialne BenQ zajął pierwsze miejsce zdobywając tytuł „Złoty Laur Klienta 2011”. W głosowaniu konsumentów projektory uzyskały 36% wszystkich głosów, dystansując konkurencję – kolejna marka uzyskała 22% głosów, a kolejne odpowiednio 12, 9 i 8% głosów.
|