"Wyluzowane" Słuchawki Skullcandy HESH RASTA
CECHY PRODUKTU - Średnika głośnika 50mm - Nauszniki słuchawek wyłożone miękką skórą. DANE TECHNICZNE Typ magnesu: NdFeB Częstotliwość: 20 - 20 000Hz Impedancja: 32ohms Moc: 100mW Typ kabla: OFC Długość kabla: 1,2 m Rodzaj wtyku: 3,5mm (pokryty złotem)
Nowe słuchawki Skullcandy Hesh Rasta zadowolą nie tylko rastamanów z ich charakterystycznymi dredami na głowie, ale także miłośników dobrego dźwięku. Mocne głośniki z membranami o średnicy 50 mm sprawdzają się w każdym rodzaju muzyki i zapewniają studyjną jakość odbioru. W oczy rzuca się przekorna firmowa grafika w radosnych rastafariańskich kolorach. Sprawia ona, że nowe słuchawki amerykańskiej marki przeznaczone są dla najbardziej wyluzowanych użytkowników, którzy nie będą obawiali się setek ciekawskich spojrzeń.
Nauszniki słuchawek Hesh Rasta są wyłożone miękką skórą. Miły w dotyku jest także solidny pałąk. Kabel osłonięty jest powłoką nylonową i wyposażony w pilota do regulacji siły głosu oraz mikrofon. Długość przewodu, zakończonego pozłacaną wtyczką (3.5 mm), wynosi 1,2 metry. Nowy produkt Skullcandy, który został wyposażony w magnes neodymowy, pracuje w częstotliwości 100 - 18.000 Hz z maksymalną mocą wejściową 100 mW. Model sprzedawany jest wraz z pasującym do całości satynowym etui.
Model Hesh Rasta dowodzi, że nie bez przyczyny słuchawki Skullcandy zostały określone mianem "the world's coolest" przez magazyn "Fortune". O tym, że projektanci amerykańskiej marki wiedzą, czego oczekują młodzi odbiorcy ich produktów świadczy chociażby rampa do jazdy na deskorolkach i rolkach (tzw. half-pipe) umieszczona w budynku głównej siedziby firmy (Park City, Utah). Firma od lat współpracuje z najlepszymi muzykami studyjnymi, a jej modele firmują wybitni amerykańscy sportowcy.
Produkty Skullcandy cechują się: niecodziennym wzornictwem, dobrym brzmieniem oraz nowatorskimi rozwiązaniami konstrukcyjnymi. Wśród materiałów używanych do budowy poszczególnych serii znajdują się wysokiej klasy tworzywa, jak: drewno, tytan, metal i in. W rezultacie Skullcandy w zaledwie sześć lat od debiutu stała się drugą pod względem sprzedaży marką w swoim segmencie rynku w Stanach Zjednoczonych.
Styliści Skullcandy od początku wzorowali się na subkulturze snowboarderów, skateboarderów, surferów i innych miłośników sportów ekstremalnych. Dzięki temu w ciągu ostatnich kilku lat słuchawki tej marki stały się szczególnie popularne wśród młodzieży, do czego przyczyniła się również współpraca producenta ze znanymi wykonawcami muzyki heavy-metalowej (Metallica), alternatywnego rocka (Killola) oraz hip-hop (Snoop Dogg).
Produkt objęty jest roczną gwarancją dystrybutora.
Produkt nowy oryginalnie zapakowany.
|