Dane teleadresowe:
APV
ul. 30 Lipca 2
17-100 Bielsk Podlaski,
NIP: 543 [zasłonięte]102-53
Regon: 050 [zasłonięte]739
Godziny otwarcia: pon-sob, 09:00-17:00
Dział sprzedaży, marketing: tel. kom.: 660 [zasłonięte] 335
Serwis, reklamacje, dostawy: tel. kom.: 728 [zasłonięte] 300
SERWISANT GŁÓWNY
Fax: 85 [zasłonięte] 99
Dział handlowy:
[zasłonięte]@mixhurt.com.pl
Serwis, logistyka:
[zasłonięte]@mixhurt.com.pl
Reklamacje:[zasłonięte]@mixhurt.com.pl
Płatność
Możliwe formy płatności
a) przelew,
b) karta płatnicza,
c) gotówka u kuriera,
d) zakup na raty
Transport
Zakupiony towar wysyłamy kurierem w ciągu 24h od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie lub też na drugi dzień w przypadku płatności gotówką u kuriera, chyba że klient życzy sobie inny termin. Nasza firma korzysta z usług największych przewoźników świadczących usługi w zakresie transportu przesyłek wielkogabarytowych pow. 100kg masy własnej. Aktualnie korzystamy z dwóch firm spedycyjnych tj. Raben oraz DB Schenker. Każda przesyłka jest ubezpieczona powyżej wartości przewożonego towaru wraz z kosztem transportu. W przypadku uszkodzenia przesyłki, wystarczy spisać protokół reklamacyjny w obecności kuriera przewoźnika.
Serwis
Posiadamy profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie całego kraju. Prowadzimy również magazyn części zamiennych dla swoich produktów. Aktualnie do dyspozycji Państwa pozostaje 16 punktów serwisowych. Dane teleadresowe punktów serwisowych znajdziecie Państwo klikając zakładki na poniżej zamieszonej mapie Polski.
Do każdego zakupionego w naszej firmie produktu każdorazowo dołączany jest Dokument Gwarancyjny wraz z pozostałą dokumentacją (dowód zakupu, instrukcja montażu i obsługi, druk reklamacyjny). Typ i okres gwarancji jest uzależniony od modelu produktu, sposobu zakupu („kup teraz”, „licytacja”) i jest szczegółowo opisany w Dokumencie Gwarancyjnym dla każdego produktu.
|
Wstęp
Na naszych aukcjach oferujemy:
- Dogodne formy płatności dla klientów w tym zakupy na raty
- 100% zgodności towaru z opisem
- Profesjonalne doradztwo
- Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie całego kraju
|
- Magazyny części zamiennych na terenie całego kraju
- Wystawiamy fakturę VAT lub paragon
- Wysyłka w ciągu 24 godzin
- Pisemna gwarancja na zakupiony towar
- Profesjonalna instrukcja obsługi w języku polskim(do pobrania na stronie allegro)
- Kupując u nas - kupujesz w rzetelnej firmie !
|
UWAGA!
Prezentowane na allegro produkty są jedynie niewielką częścią tego, co oferuje Klientom nasz sklep.
Cały asortyment jest dostępny na stronie www.mixhurt.com.pl. ZAPRASZAMY!!!
Witamy na aukcjach Mixhurt.com.pl !
Od początku swego istnienia prowadzimy interesy kierując się zasadami prawości, uczciwości, sprawiedliwości i pełnego poszanowania wszelkich obowiązujących praw. Nasza działalność zorganizowana jest w sferze produkcji, dystrybucji oraz sprzedaży marki „Aquaholm”.
Oferta obejmuje kabiny klasyczne, kabiny z hydromasażem i sauną, wanny klasyczne jak i wanny z jacuzzi oraz panele natryskowe. Cechą wspólną produktów marki „Aquaholm” jest wzorowa jakość materiałów użytych do ich produkcji, przez co uznawane są za jedne z najlepszych w swojej branży.
Marka produktu „Aquaholm” jest obietnicą dla klienta, że jest on bezpieczny i komfortowy do użycia, jest zgodny z wszelkimi normami obowiązującymi na terenie UE oraz spełnia wysokie standardy jakościowe. Nasi klienci są w centrum naszej uwagi, gdyż w marce „Aquaholm” pokładają swoje zaufanie.
Posiadamy profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie całego kraju. Prowadzimy również magazyn części zamiennych dla swoich produktów. Kabiny prysznicowe i wanny sprzedajemy zarówno odbiorcom hurtowym jak i detalicznym.
Uczestniczymy w programie Rzetelna Firma, promującym rzetelność płatniczą i transparentność w obrocie gospodarczym. Kupując u nas kupujesz w rzetelnej firmie!
Prezentowany na aukcji produkt spełnia wysokie kryteria jakości i bezpieczeństwa uwzględniające międzynarodowe normy jakości, dyrektywy i normy dotyczące jakości obowiązujące we Wspólnocie Europejskiej (EC). Produkt posiada wszystkie niezbędne certyfikaty: CE, TUV, ROHS, ISO 9001.
Przedmiotem aukcji jest słuchawka prysznicowa wielofunkcyjna z systemem ON/OFF. Produkt wykonany jest z najwyższej jakości masy plastycznej chrom silver. Wewnątrz słuchawki zainstalowano stalowe sitko 80mm. Słuchawka posiada system ON/OFF umożliwiający zatrzymanie strumienia wody jednym palcem w rączce bez potrzeby użycia przełącznika-zaworu w kabinie/wannie. W środku słuchawki zainstalowany został zawór pozwalający regulację przepływu wody.
Opis:
- duża główka, średnica 950mm
- możliwość wyboru czterech rodzajów strumienia (rain, normalny, shampoo, masujący)
- system czyszczący QuickClean
- może współpracować z przepływowymi podgrzewaczami wody
- łatwy do wypłukiwania filtr-sitko stalowe
- przepływ przy 3 bar 16L/min
- system ON/OFF
Wymiary słuchawki:
- długość 250mm
- średnica 950mm
- gwint ½” (12,7mm)
Jeżeli macie Państwo dodatkowe pytania, prosimy przejście do sekcji „FAQ”, a być może znajdą tam Państwo odpowiedzi na pozostałe pytania.
Oczywiście służymy pomocą pod bezpośrednim nr tel. do naszego handlowca 660 [zasłonięte] 335 lub email: [zasłonięte]@mixhurt.com.pllll
| |
Potrzebne informacje:
1. Regulamin aukcji. Proszę kliknąć tutaj.
2. Ustawa z dnia 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw Konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”. Proszę kliknąć tutaj.
3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Proszę kliknąć tutaj.
4. Druk reklamacji towaru. Proszę kliknąć tutaj.
5. Mapa punktów serwisowych. Proszę kliknąć tutaj.
|
Jak dokonać zakupu?
Przed dokonaniem zakupu warto skorzystać z zakładki FAQ gdzie umieszczone są najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów i odpowiedzi na pytania. Jeżeli macie Państwo jeszcze dodatkowe pytania prosimy przed dokonaniem zakupu o kontakt telefoniczny, e mailowy, faxem lub listowny.
Kiedy jesteście Państwo już zdecydowani na zakup należy kliknąć ikonę „kup teraz” lub „licytuj” w przypadku aukcji z licytacją. Po dokonaniu zakupu (wygranej licytacji) otrzymają Państwo automatycznego emaila z serwisu Allegro z danymi firmy, nr rachunku bankowego, oraz inne informacje związane z transakcją. Należy w ciągu 7 dni od momentu dokonania zakupu uiścić zapłatę za produkt, chyba, że płatność zastąpi gotówką u kuriera. Termin dostawy uzależniony jest od Państwa życzenia. Jeśli Państwo nie określą odpowiedniego terminu towar wysyłamy w ciągu 24h od daty zaksięgowania płatności za towar.
FAQ
Pytania zadawane przez naszych Klientów:
- Czy mogę samodzielnie zmontować kabinę/wannę i nie utracić przez to gwarancji?
Tak. Należy pamiętać jednak aby podłączenie wodne oraz prądowe wykonała osoba z odpowiednimi uprawnieniami. Należy zapoznać się w związku z tym z normami PN-EN 60335-1, PN-EN 60335-2-60.
- Czy kabinę należy zasilikonować po zakończeniu montażu?
Tak. Użycie silikonu zalecane jest zarówno podczas montażu (np. podczas ustawiania profili na brodziku) oraz koniecznie po zakończeniu montażu. Silikonowanie ma na celu niedopuszczenie do wycieków wody z kabiny.
- Czy po dokonaniu zakupu otrzymam instrukcję montażu?
Tak. Instrukcja montażu każdorazowo dołączana jest do dokumentacji produktu.
- Czy dysze hydromasażu mogą się zapychać?
Dysze hydromasażu zabezpieczone są przed zapchaniem ciałami stałymi (mydło, kulki kąpielowe, inne przedmioty stałe) siatką ochronną umieszczoną w dyszy zwrotnej obiegu zamkniętego. Nie oznacza to jednak, że zarówno przewody jak i dysze nie ulegają zanieczyszczeniu np. włosy, skóra itp. Należy więc stosować ogólnie dostępne na rynku środki do pielęgnacji przewodów hydromasaży.
- Jak czyścić przewody w wannach?
Należy przestrzegać ogólnych zasad higieny i czystości w urządzeniach tego typu min 1 raz w miesiącu. W tym celu należy napełnić wannę powyżej najwyżej położonej dyszy wodnej ciepłą wodą (ok. 32°C), wlać ok. 15-20ml płynu przeznaczanego do tego celu np. Aquaform, uruchomić hydromasaż na ok. 10min., wyłączyć hydromasaż, a na koniec spuścić wodę. Czynność należy powtórzyć (płukanie) już bez użycia środków chemicznych i ponownie uruchomić hydromasaż na ok. 2 min. po czym na koniec spuścić wodę.
- W jakim celu montowany jest ozonator w tego typu urządzeniach?
Ozon służy do czyszczenia wody lub powietrza z drobnoustrojów. Do produkcji ozonu w wannach i kabinach prysznicowych służy urządzenie zwane „ozonatorem”. Ozonatora nie należy wymieniać co jakiś czas ani napełniać O3. Ozon służy niszczeniu struktury rozrodczej bakterii, dlatego też należy stosować go w trakcie użytkowania produktu.
- Czy opłaca się zamówić wannę z podgrzewaczem wody? Jak działa podgrzewacz wody?
Podgrzewacz wody jest urządzeniem przepływowym. W związku z tym działa wówczas gdy włączona jest pompa wodna działająca w obiegu zamkniętym. Jeżeli wanna nie posiada zamontowanego termostatu, podgrzewacz pracuje nieustannie do momentu wyłączenia pompy wodnej. Jeżeli wanna posiada termostat, możliwe jest ustawienie temperatury wody na panelu sterowania i wówczas podgrzewacz działa, aż do osiągnięcia zadanej temperatury. W wannach używane są podgrzewacze różnych mocy 1000W – 5000W w zależności od modelu i pojemności wanny.
W przypadku długich kąpieli trwających pow. 15 min. zaleca się używanie podgrzewacza ponieważ woda wychładza się i konieczne jest ciągłe dolewanie gorącej wody z kranu celem dogrzania. Powoduje to tak czy inaczej zużycie większej energii do jej nagrzania (bojler) oraz dodatkowo większe zużycie wody (w tym ciepłej wody w budynkach wielorodzinnych). Jeżeli natomiast z wanny korzysta się rzadko lub/i wanna posiada małą pojemność (do 200 L) nie zaleca się montażu podgrzewacza.
- Czy możliwe jest rozmawianie przez telefon stacjonarny w kabinie?
W kabinach istnieje możliwość podłączenie kablem stacjonarnego telefonu. Istnieje możliwość odbierania połączeń telefonicznych. Nie ma możliwości natomiast wybierania połączeń wychodzących.
- Jak można zapłacić za towar?
Zapłata za towar może nastąpić na różne sposoby:
a) zwykły przelew bankowy
b) płatność kartą kredytową
c) płatność gotówki u kuriera dostarczającego towar
d) płatność tzw. „mieszana” tzn. część kwoty płacimy jak w a) lub b) pozostałą część u kuriera
- Kiedy następuje płatność za towar?
Za towar zgodnie z regulaminem Allegro płacimy w ciągu 7 dni od momentu dokonania zakupu z wyjątkiem płatności gotówką u kuriera dostarczającego towar.
- Jakie informacje należy umieścić w tytule przelewu?
W tytule przelewu należy umieścić tylko 2 informacje: „nick” użytkownika dokonującego zakupu z Allegro oraz nr aukcji.
- Jak długo czeka się na towar od momentu uiszczenia zapłaty?
Jeżeli towar dostępny jest „od ręki” produkt wysyłany jest w ciągu 24h od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie lub wybrania opcji „płatność za pobraniem”. W innych przypadkach towar wysyłany jest na terminie wybranym przez Klienta.
- Czy towar może ulec uszkodzeniu podczas transportu?
Do przewozu naszych wybraliśmy najlepszych kurierów na rynku polskim. Towar transportowany jest na paletach lub paczkach (do 20kg), zabezpieczony folią termokurczliwą i pasami napinającymi. Dodatkowo towar jest ubezpieczony na kwotę min. wartości produktu wraz z kosztami transportu. Istnieje mały % ryzyka uszkodzenia produktu podczas transportu. Jednakże jeżeli nastąpi uszkodzenie należy spisać protokół w obecności kuriera, a w ciągu 24h wysyłany jest identyczny nowy produkt na adres klienta. Nasz Klient w takich sytuacjach nie uczestniczy w procedurze reklamacyjnej. Reklamacja jest na linii Sprzedawca – Kurier.
- Czy na zakupiony produkt udzielona jest gwarancja i co robić jak produkt zepsuje się?
Na każdy zakupiony w naszej firmie produkt udzielona jest gwarancja. Wszystkie szczegóły związane z gwarancją znajdują się na dokumencie gwarancyjnym poszczególnego modelu produktu. W momencie kiedy produkt ulegnie awarii, należy poinformować naszą firmę o zaistniałej sytuacji (emailem wypełniając odpowiedni formularz, listem poleconym pocztą, kurierem). Wówczas w ciągu max. do 14 dni zostanie wysłany do Państwa nasz wyspecjalizowany serwis, prowadzący działalność we wszystkich wojewódzkich miastach w Polsce. Należy dołączyć do zgłoszenia reklamacyjnego dowód zakupu (paragon, faktura) oraz Dokument Gwarancyjny.
- Czy po upływie okresu gwarancyjnego będę miał dostęp do części zamiennych?
Tak. Jeżeli produkt ulegnie awarii, a okaże się, że okres gwarancyjny skończył się, nie należy się martwić. Wystarczy poinformować naszą firmę o zaistniałej sytuacji, a części zamienne zostaną wysłane w ciągu 48h. Służymy również w okresie pogwarancyjnym naszym serwisem.
- Czy mogę zlecić usługę montażu serwisowi Waszej firmy i ile to kosztuje?
Tak. Nasz serwis zajmuje się również pełnym montażem naszych produktów (złożenie produktu, podłączenie do sieci wodnej, prądowej itp.). Koszt montażu uzależniony jest od produktu i waha się od 150zł netto w przypadku kabin klasycznych do 500zł netto w przypadku kabin z sauną o złożonej budowie. Jednakże koszt uzależniony jest od zakresu prac jakie zleci nam klient.
- Czy mogę zrezygnować z zakupu jeśli towar mi się jednak nie spodoba?
Tak. Powołując się na Ustawę z dnia 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw Konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (nie dotyczy „licytacji”, a opcji „kup teraz”) możecie Państwo w ciągu 10 dni od dnia zakupu towaru (wydania rzeczy) zwrócić produkt bez podania przyczyny. Należy pamiętać, że koszt transportu w tym przypadku pokrywa Kupujący.
- Czy montaż kabin jest skomplikowany?
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na tak postawione pytanie, ponieważ uzależnione to jest umiejętności technicznych osoby, która podejmie się takiego montażu.
- Dlaczego warto kupić w Państwa firmie?
Kupując w naszej firmie nabywacie Państwo gwarancję na:
a) produkt klasy „premium” o najlepszej jakości w swoim segmencie cenowym
b) możliwość skorzystania z naszego patronackiego serwisu działającego na terenie całego kraju
c) otrzymanie dokumentu zakupu (paragon lub faktura VAT)
d) otrzymanie Dokumentu Gwarancyjnego wraz z instrukcją montażu i użytkowania produktu
e) towar w 100% zgodny z opisem na stronach alle
f) możliwość odstąpienia od umowy (zwrotu produktu) w ciągu 10 dni bez podania konkretnej przyczyny
|