Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Słucham i uczę się mówić Odmiana rzeczownika cz1-2

27-01-2014, 21:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 45 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 45 zł     
Użytkownik eduhit
numer aukcji: 3904567649
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 2    Licytowało: 2    Wyświetleń: 16   
Koniec: 27-01-2014 20:58:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Produkt nowy.

 

Odmiana rzeczownika (Fleksja) części 1-2

z serii: Słucham i uczę się mówić


a

Autor: Elżbieta Wianecka


Zestaw zawiera:

2 płyty CD z nagranymi samogłoskami, sylabami i wyrazami

2 książeczki

Program językowych ćwiczeń słuchowych przeznaczony jest szczególnie (ale nie tylko) dla dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej m.in:

  • autyzmem
  • afazją
  • alalią
  • dysleksji spowodowanej brakiem wykształcenia słuchu fonetycznego
  • niezakończonym rozwojem mowy

Zadaniem serii jest:

* Umożliwienie dziecku dokładnego wysłuchania końcówki odmienionego wyrazu

* Zapoznanie się z różnymi formami odmiany wyrazów

* Ćwiczenie artykulacji (wymowy) wyrazów i końcówek

* Ćwiczenie uwagi słuchowej

* Ćwiczenie rozumienia wypowiedzi językowych

* Przygotowanie do samodzielnego budowania zdań poprawnych pod względem gramatycznym

 

 

Nagrania przygotowane w profesjonalnym studio zostały, tak przetworzone elektronicznie, by długość trwania spółgłosek była równa długości samogłosek. Pozwoli to Waszym dzieciom usłyszeć dźwięki mowy, które do tej pory były dla nich w percepcji niedostępne.

 

Sposób korzystania z książeczek


Dziecko powinno słuchać nagrań codziennie przez 15 minut (sesje można podzielić na trzy pięciominutowe odcinki). Ważne, by słuchanie nie było zakłócone, dlatego nie należy pozwolić dziecku na percepcję z „wolnego pola” czyli przez głośniki. Aby wyłączyć wszystkie inne dźwięki dziecko słucha bezpośrednio ze słuchawek. Nie powinno w tym czasie bawić się, ani odbierać innych bodźców (wzrokowych, dotykowych czy smakowych).

Dobrym pomysłem jest położenie się wieczorem obok dziecka i podczas słuchania wspólne pokazywanie ilustracji w książeczce.

Lektorka pyta kto? lub co? pokazujemy palcem wskazującym obrazek.

Kiedy pada pytanie kogo nie ma? lub czego nie ma? zasłaniamy ręką ilustrację, tak jak jest to przedstawione w książeczce.

Staramy się powtarzać wszystkie słowa i zwroty za lektorką, jednocześnie zwracając się do dziecka, tak aby zrozumiało ono, ze oczekujemy także na jego powtórzenia.

Dzieci mogą takze słuchać same, bez uczestnictwa rodziców.

Ważne by okazać za każdym razem radość gdy dziecko powtórzy słowa i zwroty za lektorką, chodzi bowiem o to, by dziecko próbowało wyprzedzać nagranie i samodzielnie odszukać końcówkę.


 

Zobacz jak wygląda przykładowa karta książeczki

 


 

 

 

 

 

Wystawiamy paragony/rachunki

 

Odbiór osobisty w Warszawie na Gocławiu w godz. 7:00-18:00.

Jest możliwy odbiór w innych godzinach, także w soboty (po umówieniu się telefonicznym).

 

Prosimy o wcześniejsze umówienie się telefoniczna.

Tel. 790 [zasłonięte] 5432

 

Szukasz innych książek lub gier dla dzieci. Napisz lub zadzwoń do nas a sprawdzimy dostępność i wycenimy je dla Ciebie.

 

Zapraszam na moje pozostałe aukcje.


Poszukujesz innej pozycji z serii: Słucham i uczę się mówić

lub pomocy logopedycznej?

Napisz do nas.