Główne okno programu:
Po lewej stronie znajduje się pole do wpisywania liter lub słów które chcemy sprawdzić czy istnieją w słowniku. Można w nim używać znaku ? jako tzw. wildcarda, oznaczający dowolną literę alfabetu. Nie ma odgórnego limitu ilości wildcardów użytych równocześnie. Więc wpisując np. "???" otrzymujemy wszystkie trójliterówki jakie istnieją w bazie danych.
Gdy jest włączony antymigacz można po prostu pisać w oknie gry w czacie (bez wciskania ENTER-a!) a wszystko co wpiszemy zostanie automatycznie przekopiowane do okna Słownika Literaków.
Wciśnięcie SPACE-a w czacie spowoduje wykasowanie całości słowa.
Wciśnięcie BACKSPACE-a w czacie spowoduje wykasowanie pojedynczej litery.
Przycisk Kombinacje słów służy do włączenia/wyłączenia tzw. anagramatora, który z podanych liter próbuje ułożyć jak najlepszą kombinację słów istniejących w słowniku.
Gdy jest włączony antymigacz wciśnięcie ` w czacie powoduje włączenie/wyłączenie Kombinacji słów (przycisk na lewo od klawisza 1, powyżej TAB-a).
Po prawej stronie znajdują się słowa które system analizy planszy gry zakwalifikował jako nieistniejące w bazie danych słówek. Jeśli lista jest pusta to znaczy, że wszystkie słowa na planszy są prawdziwe i istnieją w bazie danych. W przeciwnym razie, trzeba niezwłocznie wcisnąć Sprawdzam w oknie gry, a przeciwnik zostanie ukarany utratą punktów i zmarnowaniem rundy za użycie nieistniejącego bądź niedozwolonego słowa.
Okno gry nie może być w żaden sposób zakryte!
Okno gry nie może mieć zmienionej wielkości (w przeciwnym wypadku musisz ręcznie skonfigurować nowe kody detekcji liter w opcjach).
Konfiguracja licencji użytkownika:
Konfiguracja detekcji planszy gier:
Konfiguracja opcji dodatkowych: