Moduł 1: O Zbrushu
1. Szybkie dopasowanie menu 4:07 2. Ekran powitalny w ZBrush 3.1, a LightBox w 3.5 2:08 3. Obszar roboczy 2:56 4. Dokument ZBrusha 10:00 5. Kolory obszaru roboczego 5:02 6. Praca z panelami 3:47 7. Piksole w ZBrush 3.1 5:51 8. Piksole w ZBrush 3.5 i pędzle 2.5D 10:41 9. Tablet 4:25 10. Pamięć RAM 2:43
|
Moduł 2: O narzędziach
1. Edycja a rysowanie 9:12 2. Narzędzia w trybie Edycja i Rysowanie 6:43 3. Zapisywanie dokumentu i narzędzi 8:46 4. Nawigacja w dokumencie 9:50 5. Właściwości pędzla rzeźbiącego 9:54 6. Względność pędzla i narzędzi 4:04 7. Pędzle, obrys, alpha 10:40 8. Lazy Mouse 5:01 9. Maskowanie 7:13 10. Izolacja Polygonów 9:05 11. Zagęszczanie geometrii 17:53 12. Symetria narzędzi 6:31 13. Importowanie obiektów geometrycznych 4:52 14. Koncepcja SubTool i import wielu obiektów 17:36 15. Tworzenie grup poligonów 11:25 16. Warstwy dokumentu 14:00
|
Moduł 3: Tworzenie i edycja obiektów geometrycznych
1. Czym są ZSpheres 5:24 2. Budowanie szkieletu z symetrią 6:07 3. Edycja ZSpheres 4:58 4. Transformacja ZSpheres 11:52 5. Budowanie sylwetki z użyciem ZSpheres 17:46 6. Budowanie ręki 18:04 7. Konwersja ZSpheres do siatki polygonowej 19:49 8. Kulki magnetyczne i żłobienia 7:59 9. Siatki 3d i ich edycja 33:00 10. Deformacje 12:16 11. Maskowanie i deformacja siatki 14:34 12. Kopiowanie wybranych fragmentów geometrii 11:02 13. Wytłaczanie polygonów 5:58 14. Definiowanie ostrych krawędzi 9:00 15. Usuwanie polygonów 2:47 16. Transpose 20:16 17. ReMeshing 13:24 18. Pozostałe operacje na Geometrii 15:09
|
Moduł 4: Rzeźbienie twardego obiektu
1. Omówienie projektu 4:24 2. Przygotowanie ostrza 16:19 3. Przygotowanie taszki 7:55 4. Przygotowanie detali 6:05 5. Przygotowanie trzonu 8:56 6. Eksportowanie obiektów z XSI 1:48 7. Importowanie z pomocą SubTool Master 3:33 8. Wyostrzanie krawędzi taszki 1 12:10 9. Wyostrzanie krawędzi taszki 2 5:24 10. Wygładzanie krawędzi ostrza 14:39 11. Przygotowanie tekstury dla powierzchni ostrza 8:44 12. Rzeźbienie powierzchni ostrza 16:00 13. Żłobienie w ostrzu z Projection Master 18:08 14. Płaskorzeźba czaszki 9:28 15. Budowanie kręgosłupa 21:40 16. Dodawanie kamieni 8:58 17. Przygotowanie Alpha z Illustratora 10:42 18. Detale ostrza 18:36 19. Rzeźbienie powierzchni taszki 19:55 20. Płaskorzeźba w taszce 14:26 21. Rzeźbienie powierzchni detali 8:23 22. Rzeźbienie powierzchni trzonu i głowicy 9:58 23. Powierzchnia wstęgi 6:00 24. Ostatnie detale i podsumowanie 13:54
|
Moduł 5: Kolory i materiały
1. Kolory 10:45 2. Rozdzielczość i kolory 1:46 3. Menu kolor 2:51 4. Kolor, alpha, obrys i tekstura 8:23 5. Polygroup i polypaint 4:29 6. Materiały 11:14 7. Lokalne zastosowanie materiałów 4:25 8. Kolory i materiały w złożonych obiektach 7:08
|
Moduł 6: Przegląd wybranych narzędzi i ustawień ZBrusha
1. Zapisywanie ustawień interfejsu 5:16 2. Predefiniowane kolory i interfejsy 2:05 3. Edycja kolorów interfejsu 14:52 4. Modyfikacja cieniowania i przezroczystości interfejsu 7:50 5. Szybkie Info 1:57 6. Modyfikacja skrótów klawiaturowych 3:43 7. Lightbox 2:45 8. Ustawienia Transpose 3:22 9. Alternatywna nawigacja 3:10 10. Ustawienia wyświetlania narzędzi i siatek 11:58 11. Menu Zoom 1:29
|