Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

RYTMIKA Kalendarz muzyczny SMOCZYŃSKA tańce LUDOWE

10-05-2015, 11:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 253.20 zł     
Użytkownik ksiegarz-pl
numer aukcji: 5255254925
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 3   
Koniec: 10-05-2015 11:25:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

RYTMIKA W PRZEDSZKOLU:

 

Rytmika dla dzieci

 

PODOLSKA BEATRIX

 

WYDAWNICTWO IMPULS

 

Spis treści

 

 

1.  Dźwięki i czary muzyczne

 

2.  Sygnał muzyczny.

 

3.  Przerwa w muzyce.

 

4.  Marsz i bieg w dwóch grupach.

 

5.  Ćwierć nuty i ósemki, formowanie koła.

 

6.  Obraz graficzny.

 

7.  Spostrzeganie zmian dynamicznych (głośności dżwięku)

 

8.  Wyrabianie wyczucia ruchu miarowych ćwierć nut.

 

9.  Słuchanie śpiewu nauczyciela; osłuchanie z piosenką.

 

10.  Reagowanie na znaną melodię.

 

11.  Rozpoznawanie ćwierć nut.

 

12.  Rysowanie nut.

 

13.  Zabawa w dwóch grupach.

 

14.  Rysowanie nut.

 

15.  Opowiadanie bajek, słuchanie muzyki.Pytania nauczyciela.

 

16.  Rejestr wysoki i niski.

 

17.  Kształtowanie wyobraźni działaniem dźwięków.

 

18.  Skojarzenia z muzyką (rejestr wysoki).

 

19.  Skojarzenia z muzyką (rejestr niski).

 

20.  Stopniowa zmiana wysokości dźwięków.

 

21.  Reagowanie na zmiany kierunku melodii.

 

22.  Wykres wysokości gestem ręki lub kreską.

 

23.  Wprowadzenie II- zwrotki piosenki „Piłka”

 

24.  Pojęcia: wyżej, niżej, w lewo, w prawo.

 

25.  Sylwetki nut, reagowanie na zmianę wysokości dźwięków.

 

26.  Liczenie ilości dźwięków, wprowadzenie do ćwiczeń metrycznych.

 

27.  Klaskanie określoną ilość razy na wywołaną cyfrę.

 

28   Ruch po promieniu koła w przód i w tył.

 

29.  Akcent.

 

30   Liczenie nut z zaznaczeniem akcentu.

 

31.  Akcentowanie. Takty 2/4, 3/4, 4/4.

 

32.  Ćwiczenia metryczne. Figury.

 

33.  Reakcja na pojawienie się ósemek.

 

34.  Ósemka pojedyncza.

 

35.  Głośno czy cicho?

 

36.  Zabawa ruchowa w dwóch grupach.

 

37.  Gra na instrumentach.

 

38.  Dyrygowanie grupami instrumentów.

 

39.  Rysowanie instrumentów.

 

40.  Zróżnicowanie dynamiczne.

 

41.  Głośno czy cicho?

 

42.  Dyrygowanie ze zmianami dynamicznymi.

 

43.  Objaśnienia znaków f, p, przyswojenie nazw włoskich.

 

44.  Koordynacja wzroku, słuchu i dotyku.

 

45.  Realizacja ruchowa muzyki głośnej i cichej

 

46.  Spostrzeganie znaków f i p w nutach drukowanych.

 

47.  Przykłady zabawy uwrażliwiającej na zmianę dynamiki.

 

48.  Wprowadzenie całej nuty; demonstracja brzmienia trójkąta( triangla).

 

49.  Reagowanie na pojawienie się całej nuty, ćwierć nuty i ósemki.

 

50.  Dyrygowanie wartościami nut.

 

51.  Realizowanie wartości nut w ruchu.

 

52.  ”Pokoiki”(takty) i „Krzesełka” ( miejsca ćwierciowe).

 

53.  Zabawa w nutki.

 

54.  Rozmieszczenie nut na miejscach ćwierć nutowych.

 

55.Wprowadzenie pauzy ćwierćnutowej. Wyklaskanie rytmu

 

56.  Cymbałki; rozwijanie wyobraźni.

 

57.  Glissando i staccato.

 

58.  Ćwiczenia metryczne.

 

59.  Gra zespołowa na cymbałkach.

 

60.  Wprowadzenie III zwrotki piosenki „Piłka” J. Wasowskiego.

 

61.  Zmiany tempa

 

62.  Zabawa w pociągi

 

63.  Zmiany tempa.

 

64.  Karuzela II cz.

 

65.  Incytacje i inhibicje.

 

66.  Dzieci same dobierają do swoich grup instrumenty perkusyjne.

 

67.  Zmiany tempa,zatrzymanie się na sygnał.

 

68.  Wprowadzenie piosenki „Pociąg”.

 

69.  Zagadki słuchowe. Opowiadania dzieci.

 

70.  Crescendo i diminuendo

 

71.  Słuchanie muzyki, opowiadania, bajki

 

72.  Plastyczne wyobrażenie bajki muzycznej.

 

73.  Improwizacje na cymbałkach. Estetyka dźwięku.

 

74.  Pan Bas i Pani Wiolin

 

75.  Dzieci próbują odnaleźć głosy zwierząt.

 

76.  Plastyczne przedstawienie Pani Violin i Pana Basa.

 

77.  Zagadki słuchowe.

 

78.  Wysoko, nisko czy w środku?

 

79.  Dźwięki wysokie, średnie i niskie. Zabawa piłkami.

 

80.  Wprowadzenie pół nuty.

 

81.  Zagranie pół nuty na różnych instrumentach.

 

82.  Zabawa w cztery domki. Rozpoznanie wartości nut

 

83.  Zapamiętanie rytmu

 

84.  Dzieci poruszają się podskokami.

 

85.  W podobny sposób nauczyciel stosuje inne, coraz trudniejsze rytmy.

 

86.  Echo melodyczne i rytmiczne.

 

87.  Gra na instrumentach perkusyjnych.

 

88.  Rysowanie nut.

 

89.  Orkiestra perkusyjna. Dyrygowanie wartościami nut.

 

90.  Ćwiczenie bez instrumentów.

 

91.  Pobudzanie wyobraźni, ekspresja ruchowa

 

92.  Graficzne przedstawienie muzyki.

 

93.  Ilustracja muzyczna opowiadania. Improwizacja na instrumentach.

 

94.  Dzieci interpretują słownie opowieści muzyczne.

 

95.  Kształcenie pamięci rytmicznej, wymyślanie tekstów do rytmu.

 

96.  Rozpoznawanie znanego rytmu.

 

97.  Dyrygowanie tematami rytmicznymi.

 

98.  Wyrabianie pamięci rytmicznej i poczucia rytmu.

 

99.  Improwizowanie melodii do podanego tekstu.

 

100.  Słuchanie wiolinu lub basu. Ćwiczenie w dwóch grupach.

 

101.  Reagowanie na sygnał muzyczny.

 

102.  Granie rytmów w wiolinie i w basie

 

103.  Słuchanie dwugłosu. Realizacja ósemki i ćwierć nuty.

 

104.  Incytacje i inhibicje w takcie 4/4

 

105.  Rozmieszczanie nut w taktach.

 

106.  Ćwiczenie słuchowe: ile słychać dźwięków?

 

107.  Spostrzeganie sygnału, zmiany kierunku ruchu.

 

108.  Własne melodie do podanego tekstu.

 

109.  Wyrabianie pamięci rytmicznej.

 

110.  Korelacja wyobrażenia słuchowego z wizualnym.

 

111.  Muzyka smutna i wesoła.

 

112.  Zabawa z piłkami :„wesoło i smutno”.

 

113.  Dzieci słuchają muzyki i malują w blokach.

 

114.  Rozmieszczenie nut w taktach.

 

115.  Wprowadzenie do dwugłosowości.

 

116.  Zabawa „Kot i myszki”.

 

117.  Improwizacja rytmów.

 

118.  Dzieci klaszczą kolejno własne rytmy.

 

119.  Rozpoznanie barwy dźwięku instrumentów perkusyjnych.

 

120.  Równoczesne realizowanie wartości rytmicznych przez 4 grupy.

Proponowana pozycja wydawnicza: "RYTMIKA DLA DZIECI" stawia sobie za cel rozwinięcie naturalnej potrzeby rytmu u dziecka. Całość obejmuje 120 zabaw i ćwiczeń rytmicznych przeprowadzanych w sposób systematyczny z uwzględnieniem stopnia trudności.


    Wprowadzenie wartości rytmicznych poprzez zabawy, grę na dziecięcych instrumentach perkusyjnych, rysowanie, ekspresję ruchu czyni zajęcia atrakcyjne, przyjemne i pożyteczne. Dokładny opis ćwiczeń, rysunki i szereg praktycznych wskazówek umożliwi łatwe prowadzenie zajęć. Schematyczne rysunki ilustrujące ćwiczenia i zabawy ułatwią nauczycielowi przeprowadzenie zabaw i ćwiczeń.



 Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli przedszkoli, ognisk, szkół muzycznych i studentów kierunków pedagogicznych.


 

Format B5, Objętość 102 strony, Oprawa miękka WYDAWNICTWO IMPULS

 


 

KALENDARZ MUZYCZNY W PRZEDSZKOLU

URSZULA SMOCZYŃSKA

 

 

93 PIOSENKI -

ŚPIEWNIK (TEKSTY, NUTY) + PORADNIK METODYCZNY - WSKAZÓWKI DLA PROWADZĄCYCH ZAJĘCIA Z RYTMIKI

 

 

Kalendarz muzyczny w przedszkolu  Urszuli Smoczyńskiej, której nie trzeba przedstawiać; jest Ona bowiem najbardziej znaną Autorką dziesiątków publikacji  metodycznych i repertuarowych dla przedszkoli. A ta publikacja należy do „elementarza” przedszkolaków i ich nauczycielek muzyki. Czytelnik – zwłaszcza  studentki pragnące  pracować w przyszłości z dziećmi – znajdzie tu ogromny repertuar, opisy zabaw, rozkład materiału i podstawowe sugestie, jak pracować z dziećmi muzycznie, aby je rzeczywiście umuzykalnić.

Elementarz muzyczny od kilkunastu lat przestał być wydawany. Obecnie proponujemy tę publikację w nowej szacie graficznej, w odświeżonym repertuarze i z wieloma nowymi zabawami dla dzieci. Mamy nadzieję, że dalej przez kolejne pokolenia będzie spełniał swoją  edukacyjną i muzyczną  rolę.

Proponujemy Państwu płyty do Kalendarza muzycznego. Wraz ze scenariuszami zabaw zawartych w Kalendarzu będą one pomocne w pracy nauczycieli przedszkoli.
Znajdują się na nich piosenki do poszczególnych części Kalendarza i akompaniamenty.

 

STRON 184 format B5 OPRAWA MIĘKKA

WYDAWNICTWO PANI TWARDOWSKA

 

Proponujemy Państwu płyty do Kalendarza muzycznego. Wraz ze scenariuszami zabaw zawartych w Kalendarzu będą one pomocne w pracy nauczycieli przedszkoli.
Znajdują się na nich piosenki do poszczególnych części Kalendarza i akompaniamenty:

 

KALENDARZ MUZYCZNY W PRZEDSZKOLU

URSZULA SMOCZYŃSKA

 

PŁYTA CD  - MALUCHY

 

PIOSENKI I AKOMPANIAMENTY

 

32 PIOSENKI  W TYM W TYM 28 Z NICH MA DODATKOWO ZAPIS SAMEGO PODKŁADU MUZYCZNEGO AKOMPANIAMENTU RAZEM NA PŁYCIE ZNAJDZIESZ 60 UTWORÓW

 

CZAS NAGRANIA  75:02

 

PANI TWARDOWSKA

 

KALENDARZ MUZYCZNY W PRZEDSZKOLU

URSZULA SMOCZYŃSKA

 

PŁYTA CD  - średniaki

 

PIOSENKI I AKOMPANIAMENTY

 

29 PIOSENEK  W TYM W TYM 27 Z NICH MA DODATKOWO ZAPIS SAMEGO PODKŁADU MUZYCZNEGO AKOMPANIAMENTU RAZEM NA PŁYCIE ZNAJDZIESZ 56 UTWORÓW

 

CZAS NAGRANIA  77:09

 

PANI TWARDOWSKA

 

 

KALENDARZ MUZYCZNY W PRZEDSZKOLU

URSZULA SMOCZYŃSKA

 

PŁYTA CD  - STARSZAKI

 

PIOSENKI I AKOMPANIAMENTY

 

 

Narodowe tańce polskie + PŁYTA CD

Poradnik skierowany jest do wszystkich miłośników tańca, którzy pracują z dziećmi i młodzieżą, ale nie posiadają wykształcenia zawodowego – baletowego i nie są instruktorami tańca. Może pomóc w organizowaniu zajęć w przedszkolu, szkole (świetlicy szkolnej), ośrodkach i domach kultury, na obozach i koloniach, Zielonych Szkołach, zbiórkach zuchowych i harcerskich itp. Może być też uzupełnieniem programów dydaktycznych w klasach I – III szkoły podstawowej. Krok po kroku opisane są tańce narodowe. Materiał instruktażowy wzbogacają zdjęcia i płyta CD, na której znajdują się utwory, przy których można ćwiczyć poszczególne kroki i figury oraz zatańczyć opracowany układ.

Spis treści:
Dla kogo ten poradnik – wprowadzenie

• Polonez
• Kujawiak
• Krakowiak
• Mazur
• Oberek
KOREPETYTOR
Alina Wróblewska, opracowanie muzyczne; Andrzej Zagrodzki
A5 STRON 50
Regina Przyborowska-Wynimko

NOWE RYTMY + PŁYTA CD

GIMNASTYKA I MUZYKA
W publikacji została zaprezentowana metoda i formy pracy, dzięki którym dzieci będą miały okazję zaspokoić głód ruchu i odkryć własne możliwości ekspresji ruchowej. W książce tej materiał metodyczny ujęto w taki sposób, aby nauczyciele mogli w twórczy sposób korzystać z przedstawionych tu propozycji ćwiczeń i dostosowywać je do potrzeb dzieci.

FORMAT A5 STRON 96 OPRAWA MIĘKKA HARMONIA

 

STROJE LUDOWE / BUDOWNICTWO LUDOWE

 

- LAMINOWANA PLANSZA DWUSTRONNA



• format 61 cm x 86 cm

• dwustronnie zalaminowane
• wieloletnia trwałość

Plansza pokazuje na jednej stronie wybrane chaty, a na drugiej stroje ludowe. Dzieci mogą zapoznać się z budownictwem kaszubskim, kurpiowskim, łowickim, krakowskim, góralskim i zalipskim. Obejrzą także dokładnie ubiory ludowe: kaszubski, kujawski, kurpiowski, wielkopolski, łowicki, śląski, krakowski, lubelski, góralski i rzeszowski.

 

Dzięki temu zobaczą, jak różnorodna jest polska kultura i jak bogata jest polska tradycja.

 

Planszę można wykorzystać na każdym etapie nauki: zarówno w przedszkolu, klasach 1–3, jak i na lekcjach historii czy geografii.

 

LUDOWE STROJE EUROPY / LUDOWE STROJE ŚWIATA

- LAMINOWANA PLANSZA DWUSTRONNA



• format 61 cm x 86 cm

• dwustronnie zalaminowane
• wieloletnia trwałość

 

Plansza ta prezentuje, jak różnorodne są stroje noszone przez ludzi na świecie. Na jednej stronie dziecko zobaczy ubiory z najbardziej egzotycznych zakątków Ziemi, na drugiej obejrzy stroje Europejczyków.

 

Jest to niezwykle barwna i ciekawa plansza pokazująca, jak duże są różnice kulturowe. Pozwala ona zauważyć dzieciom, jak różnią się stroje w zależności od miejsca zamieszkania czy wiary.

 

Planszę można wykorzystać na każdym etapie nauki: zarówno w przedszkolu, klasach 1–3, jak i na lekcjach historii czy geografii.

 

 

 

 

NA INNYCH NASZYCH AUKCJACH ZNAJDZIESZ RÓWNIEŻ POZOSTAŁE KSIĄŻKI I PŁYTY Z WYDAWNICTWA PANI TWARDOWSKA W ZESTAWACH I I OSOBNO


 

masz pytanie zadzwoń:

32 [zasłonięte] 93 lub 32 [zasłonięte] 72

 

 

 

wysyłka :

1 aukcja lub 1 przedmiot - poczta polska

kilka aukcji lub sztuk wysyłka kurierem


WYSYŁKA ZA GRANICĘ po uprzednim uzgodnieniu kosztów wysyłki wg cennika POCZTY POLSKIEJ dla danego kraju:

http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html

- forma płatności przelew


 

REGULAMIN SKLEPU NA STRONIE O MNIE

kupujesz wypełnij - formularz płacę niezależnie od formy płatności


DANE DO PRZELEWU:

P.P.H.U Najbar Mirosław

ul.Batorego 24

43-100 Tychy

ING BANK ŚLĄSKI 92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368