Księgarnia Sabedoria jest
własnością firmy:
SabeArt Anna Beśka
91-050 Łódź
ul. Wróbla 1 lok. 4
NIP: 726-[zasłonięte]230-67
REGON: 101[zasłonięte]982
e-mail: [zasłonięte]@sabedoria.pl
kom: +485[zasłonięte]37627 (w godz. 10-17)
+485[zasłonięte]95050 (w godz. 10-17)
851[zasłonięte]146110[zasłonięte]09100[zasłonięte]041
Wszystkie przedmioty są nowe
i pochodzą z legalnego źródła.
Podane ceny są cenami brutto.
Na życzenie klienta wystawiamy
faktury VAT, a standardowo paragon.
Przedmioty pakowane są w
opakowania powietrzne, co redukuje
możliwość uszkodzenia podczas
transportu do minimum.
Przedmioty wysyłamy zazwyczaj tego
samego lub następnego dnia
roboczego od zaksięgowania wpłaty
na naszym koncie bądź za
pośrednictwem systemu PayU,
zastrzegamy sobie możliwość
opóźnienia realizacji do 5 dni
roboczych.
Jeśli adres do wysyłki jest inny niż
podany w Allegro, to prosimy
niezwłocznie nas o tym
poinformować poprzez formularz.
Kupując na kilku aukcjach płacisz
tylko raz za wysyłkę.
Koszt wysyłki uwzględniony
jest na paragonie lub fakturze.
Koszt wysyłki obowiązuje na
terenie Polski
Paczkomaty InPost
Odbiór osobisty - bez dopłat
Rysuj z nami
Jadwiga Kozieł
Oprawa: broszura
Rok wydania:
Wydawnictwo: Olimp
ISBN: 978-83-[zasłonięte]650-6-7
Wymiary: 24,0x21,0
Liczba stron: 64
Rysuj z nami to zeszty ćwiczeń grafomotorycznych przeznaczonych dla dzieci w wieku przedszkolnym. Zanim dziecko rozpocznie naukę pisania należy rozwinąć u niego sprawności psychomotoryczne, gdzie podstawową rolę odgrywają: - orientacja w przestrzeni ( góra, dół, lewo, prawo, nad, pod, itp.) - pomaga to dziecku w rozpoznawaniu i odtwarzaniu kierunku pisania, - pamięć ruchowa, czyli umiejętność przetwarzania obrazu graficznego na obraz ruchu.  Istotną rolę w procesie przygotowania do nauki pisania odgrywa nabywanie przez dzieci zręczności (sprawności w posługiwaniu się rękami), oraz koordynacji wzrokowo- ruchowej i słuchowo- wzrokowej. Ćwiczenia zawarte w zeszycie mają na celu wyćwiczenie u dziecka prawidłowego kierunku kreślenia linii o różnym kształcie. Dziecko kreśli linie po śladzie wzdłuż linii przerywanej, a rysunki mająna celu powiązanie kształtu linii z konkretnym ruchem lub przedmiotem. Strzałka na początku linii wskazuje kierunek kreślenia. Zaleca się kilkakrotne odtworzenie linii na folii,a gdy dziecko potrafi już poprawnie narysować , dopiero poprawianie pisakiem lub kredką w zeszycie. Zawarte w zeszycie rysunki mogą także posłużyć do ćwiczeń w mówieniu (opowiadanie obrazków), nazywaniu kierunków, wielkości, kształtów itp.  W zeszycie nie ma poleceń, gdyż każdy nauczyciel lub rodzic potrafi najlepiej dobrać polecenie dla swoich dzieci zgodnie z ich aktualnymi umiejętnościami.