ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]08174 |
Wymiar: |
16.1x23.5cm |
Nr wydania: |
1 |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
184 |
Ocena: |
- |
Waga: |
0,34 kg |
Indeks: |
446[zasłonięte]01449KS |
Rok wydania: |
2007 |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Stan: |
Nowa |
Wydawca: |
PWE |
Opis książki
Zainteresowanie wieloaspektową problematyką funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych w Unii Europejskiej wynika z faktu, ze społeczeństwo europejskie się starzeje i jego przyszłość zależy od coraz młodszych pokoleń. Jednym z aspektów analizy funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych jest analiza rynku adresowanych do nich towarów i usług, rozwój i przeobrażenia tego rynku wraz z uwzględnieniem edukacji rynkowej młodzieży, jej coraz aktywniejszej roli na rynku włącznie z przejmowaniem funkcji decydenta przy zakupach dla siebie, rodziców i domu, a także społeczne i marketingowe konsekwencje rozwoju nowych zjawisk i trendów w tym zakresie.
Książka jest poświęcona analizie porównawczej rynków młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej z uwzględnieniem wskazanych zagadnień i tendencji rozwojowych oraz czynników sprawczych (społecznych, ekonomicznych, demograficznych i technologicznych) zachodzących przeobrażeń. Ma więc charakter analizy kompleksowej i interdyscyplinarnej, obrazującej realia oraz perspektywy rozwoju rynków młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej.