Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Rynek usług logistycznych Ciesielski Marek

20-01-2014, 19:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 50 zł     
Użytkownik Sanarksiegarnia
numer aukcji: 3812511901
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 4   
Koniec: 18-01-2014 06:13:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 

e-mail: [zasłonięte]@gmail.com
tel: 510 [zasłonięte] 753








Stron: 198
Format: 15.5x23.0cm
Rok wydania: 2005
Oprawa: Kartonowa Foliowana



Rynek usług logistycznych

Ciesielski Marek (red.)

Książka prezentuje podstawowe systemy obsługi logistycznej, strategie przedsiębiorstw logistycznych, problemy rynku i branży usług logistycznych. Dużo miejsca poświecono zagadnieniom kosztów i cen usług logistycznych, opisano działanie giełd elektronicznych. Zagadnienia ilustrowane są sześcioma studiami przypadków firm globalnych uznanych za światowych liderów na rynku usług logistycznych.


Spis treści:

Wstęp

1. Usługi logistyczne w łańcuchu dostaw
   1.1. Pojęcie usługi logistycznej
   1.2. Determinanty rozwoju branży usług logistycznych
   1.3. Infrastruktura w obsłudze sieci dostaw
   1.4. Technologie informacyjne podstawą rozwoju firm logistycznych i ich usług

2. Usługi i systemy obsługi
   2.1. Rodzaje usług logistycznych
   2.2. Obsługa ładunków
   2.3. Organizacja przewozów przesyłek drobnych

3. Branża usług logistycznych
   3.1. Model i struktura branży
   3.2. Konkurencja, typy rynków i ich regulacja
   3.3. Strategie przedsiębiorstw

4. Koszty i ceny usług logistycznych
   4.1. Koszty i ceny usług transportowych w ruchu krajowym
   4.2. Koszty i ceny usług transportowych w ruchu międzynarodowym
   4.3. Ceny usług i powierzchni magazynowych
   4.4. Koszty i ceny usług spedycyjnych oraz innych usług logistycznych

5. Giełdy elektroniczne
   5.1. Rodzaje giełd elektronicznych
   5.2. Giełdy w technologii agentowej
   5.3. Giełdy ofert transportowych

6. Studia przypadków
   6.1. Koncepcja one-stop shopping na przykładzie DHL
   6.2. Przywództwo w wybranych sektorach na przykładzie TNT
   6.3. Strategia zorientowana na klienta na przykładzie firmy Schenker
   6.4. Operator i centrum logistyczne w branży motoryzacyjnej
   6.5. Współpraca firmy produkcyjnej z operatorem logistycznym w zakresie obsługi magazynowej na przykładzie Gilette i DHL Logistics

Bibliografia

 






© PanelReklamowy