Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Rynek Uczelni Niepublicznych W Polsce

16-08-2014, 4:05
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 15.99 zł     
Użytkownik naszamuza_com
numer aukcji: 4430944764
Miejscowość Piaseczno
Wyświetleń: 5   
Koniec: 16-08-2014 04:12:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 Geryk, Marcin  Rynek Uczelni Niepublicznych W Polsce

Marcin Geryk  
Rynek Uczelni Niepublicznych W Polsce 
   Książka 
 
 > >
 > > >
 > >
Pełny opis produktu
Transformacja systemowa, zachodząca w Polsce od 1989 roku, stała się początkiem przemian strukturalnych i instytucjonalnych we wszystkich sferach życia społeczno-gospodarczego. Następstwem tego procesu były między innymi reformy w sferze nauki i edukacji, a zwłaszcza szkolnictwa wyższego. Główny wyznacznik tych przemian to uchwalenie w 1990 roku ustawy o szkolnictwie wyższym, która
stała się podstawą powstania niepublicznego szkolnictwa wyższego, a w konsekwencji . rozwoju rynku usług edukacyjnych w Polsce.
Pierwsze uczelnie niepubliczne powstały już w 1990 roku. Początkowo zakładano je przede wszystkim w dużych ośrodkach miejskich, będących centrami rozwoju nauki i życia akademickiego, w których uczelnie publiczne stanowiły naturalne zaplecze pozyskiwania kadry naukowo-dydaktycznej. Uczelnie niepubliczne były tworzone w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie społeczeństwa. Dynamiczny ich rozwój został w sposób widoczny przyspieszony przez ustawę z 1997 roku o wyższych szkołach zawodowych.
Obecnie w Polsce istnieje ponad trzysta uczelni niepublicznych. Proponują one coraz bogatszą ofertę kierunków studiów oraz specjalności. Kształcą przeszło pół miliona studentów w ramach wszystkich form nauczania, co stanowi ponadtrzydziestoprocentowy udział w rynku polskiego szkolnictwa wyższego.
 Tytuł:Rynek uczelni niepublicznych w Polsce
 Oprawa:miękka
 Wymiary:14 [cm]
 Liczba stron:210
 Rok wydania:2007
 Miejsce:Warszawa
 Numer wydania:1
 Szczegóły
Wydawnictwo:Szkoła Główna Handlowa w Warszawie Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Nr katalogowy (ISBN):[zasłonięte]978-8378-313-3 978[zasłonięte][zasłonięte]37831
 Waga produktu:420 g.