Opis: W książce przedstawiano analizę struktury rynku turystycznego. W kolejnych rozdziałach omówiono zagadnienia:- turystyki jako elementu struktury gospodarki,- funkcjonowania rynku turystycznego,- struktury podmiotowej rynku turystycznego, z wyodrębnieniem oferentów rynku turystycznego, konsumentów oraz podmiotów polityki turystycznej,- struktury przedmiotowej rynku turystycznego (podaż turystyczna, popyt turystyczny, cena i jakość jakości produktu turystycznego),- procesów strukturalnych na rynku turystycznym (oferta turystyczna, metody i instrumenty polityki turystycznej, marketing przedsiębiorstw i destynacji turystycznych, strategie rozwoju rynku turystycznego),- współczesnych aspektów funkcjonowania rynku turystycznego (globalizacja, asymetria informacji, nowoczesne technologie informacyjne, procesy innowacyjne, funkcjonowanie rynków substytucyjnych, kształtowanie polityki turystycznej wobec zmian strukturalnych rynku turystycznego).
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ
|
|
- Autorzy: Panasiuk Aleksander
- Podtytuł: Studium strukturalne
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 20629
- Rok wydania: 2014
- Objętość: 284
- Format: 16.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.442
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]93016
- Miejscowość: Warszawa
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]93016
- Wysokość: 15
- PKWiU: 58.11.1
|