Opis
Wydawnictwo Fraszka Edukacyjna
ISBN 978-83-6 1309-13-0
Warszawa 2009, wydanie 1, format 210 x 297, objętość 40 str., oprawa miękka
Rymowanki do ćwiczeń stymulujących językowy rozwój dzieci są pomocne podczas realizowania z dziećmi przedszkolnymi ćwiczeń morfologicznych, ćwiczeń syntaktycznych oraz ćwiczeń pragmatycznych. Polecamy je szczególnie nauczycielom przedszkoli, nauczania zintegrowanego oraz rodzicom do pracy z dziećmi od 5 roku życia.
Ćwiczenia morfologiczne mają uświadamiać dzieciom, że wszyscy wypowiadamy się, niezależnie od wieku. Przez cały czas dążymy do tego, aby mówić pełnymi zdaniami. Dziecko powinno mieć świadomość (wiedzieć), że zdanie zbudowane jest z cząstek. Aby to przekazać dziecku, polecamy Rymowanki do ćwiczeń morfologicznych, zawarte w pierwszym rozdziale.
Ćwiczenia syntaktyczne uczą dziecko, że takie wyrazy, jak „słowa-rzeczy”, „słowa-czynności”, „słowa wskazujące” są bardzo potrzebne do budowy zdań. Aby lepiej to dziecku przybliżyć, polecamy Rymowanki do ćwiczeń syntaktycznych, zawarte w drugim rozdziale.
Ćwiczenia pragmatyczne stosowane są przez cały okres pobytu dziecka w przedszkolu i szkole, szczególnie wymagają więc uatrakcyjnienia. W rozdziale trzecim, Rymowanki do ćwiczeń pragmatycznych, polecamy teksty z dialogami, zagadki oraz wyliczanki.
Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.