ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]46798 |
Wymiar: |
17.0x24.5cm |
Nr wydania: |
- |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
376 |
Ocena: |
- |
Waga: |
0,76 kg |
Indeks: |
643[zasłonięte]01427KS |
Rok wydania: |
2013 |
Wydawca: |
Helion |
Stan: |
Nowa |
Autor: |
Rybiński Krzysztof |
Rodzaj okładki: |
Twarda |
Opis książki
Podtytuł: Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe
Gdy polski rynek okazuje się zbyt mały…
Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzą bohaterowie tej książki, założyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udało się dokonać międzynarodowej ekspansji na szeroką skalę.
Krzysztof Rybiński przedstawia tu historie ich drogi do sukcesu, zmagania z przeciwnościami gospodarczymi i proceduralnymi czy problemami finansowymi, sposoby przezwyciężania nieufności i różnic kulturowych, i wreszcie skuteczne, wypracowane przez lata metody na podbicie zagranicznych rynków zbytu. Zapoznanie się z tymi wywiadami pozwoli polskim firmom ograniczyć koszty ekspansji międzynarodowej, uniknąć kłopotów i odnieść sukces.
Ta książka to także hołd oddany polskiej przedsiębiorczości i jej reprezentantom, którzy - choć zaczynali działalność lokalnie - potrafili myśleć globalnie i patrzeć poza granice naszego kraju.