Run Like Hell (RLH) to typowa gra akcji z elementami survival-horroru, w której główny bohater obserwowany jest z perspektywy trzeciej osoby (TPP). Za jej produkcję odpowiedzialne jest studio Digital Mayhem Zone, znane w zasadzie wyłącznie dzięki konwersji gry Giants: Obywatel Kabuto na konsolę firmy Sony. RLH ukazał się na PS2 oraz Xboxa, przy czym wersja przeznaczona na sprzęt Microsoftu prezentuje się znacznie lepiej.
Gracz wciela się w postać Nicka Connora, żołnierza oddziałów specjalnych. Główny bohater trafia na kosmiczną stację wydobywczą. Connor musi ustalić co stało się z pozostałymi kolonizatorami a także zająć się wrogo nastawionymi istotami, który przejęły kontrolę nad całym obiektem. W trakcie właściwej zabawy wątek fabularny nie odgrywa praktycznie żadnej roli. Run Like Hell posiada wyłącznie tryb singleplayer, który przeciętnemu graczowi powinien zapewnić około 20 godzin rozrywki.
Właściwa zabawa nastawiona jest w głównej mierze na widowiskowe pojedynki z napotykanymi stworami. RLH przypomina pod tym względem takie pozycje jak The Suffering czy The Terminator: Dawn of Fate. Na uwagę zasługuje rozbudowany bestiariusz. Connor musi radzić sobie zarówno z niewielkimi krabowatymi stworami, jak i ogromnymi bestiami, które można zlikwidować wyłącznie w ustalony przez producentów sposób. Główny bohater wykorzystuje bogaty arsenał futurystycznych broni. W miarę rozwoju rozgrywki odblokowywane są nowe typy giwer.
Oprawa wizualna gry ukazana została w pełnym trójwymiarze. Na uwagę zasługują szczegółowe efekty świetlne. Otoczenie jest jednak dość monotonne, gdyż bohater przez całą zabawę porusza się po korytarzach wspomnianej stacji wydobywczej. W ramach ciekawostki warto dodać, iż główne postaci przemiewają głosami słynnych hollywoodzkich aktorów (Michael Ironside, Lance Henriksen i inni). Wersja na Xboxa prezentuje się ładniej od edycji przeznaczonej na konsolę firmy Sony. Gra obsługuje Xbox Live!, dzięki czemu można pobrać z Internetu nowe materiały. Wersja na Xboxa zawiera ponadto jeden dodatkowy poziom.