owy RTR Sprint 2 Sport jest teraz wodoodporny i gotów radzić sobie w warunkach takich jak deszcz, śnieg i błoto. Nowy odbiornik 2,4GHz jest bezpieczny w wodoodpornej osłonie, zabezpieczony przed brudem gwarantuje bezproblemową eksploatację. Dopełnieniem tego pakietu ulepszeń jest nowe wodoodporne serwo SF-10W sterowania i nowy wodoodporny kontroler SC-15WP!
Wszystkie aktualne modele HPI są wyposażone w wygodne radio 2.4GHz zapewniające pełna kontrolę i umożliwiające korzystanie w pełni z walorów modelu. Radio posiada koło odpowiedzialne za skręcanie oraz spust, którym hamujemy i przyspieszamy modelem, 3 kanały, wygodne w użytkowaniu, składana antena, możliwość regulacji punktów końcowych, bieg wsteczny oraz opcja sterowania dual rate. Aparatura jest bardzo lekka z powodu zasilania tylko 4 bateriami AA Nie musisz się już martwić o zmianę kryształów czy na którym kanale jeździ inny kierowca dzięki technologii 2.4GHz, radio automatycznie przeciwdziała konfliktom częstotliwości i zmienia kanał za Ciebie, jeśli występuje zakłócenie! Jeśli samochód straci sygnał lub bateria moc, elektroniczny system pozwoli w sposób bezpieczny i kontrolowany zatrzymać samochód. Kupując RTR Sprint 2 Sport zyskasz kontrolę na profesjonalnym poziomie!
With the RTR Sprint 2 Flux you get the HPI Flux Vapor electronic speed control and a zero maintenance brushless Flux Vektor 5900 motor for stress-free fun, high top speeds and blinding acceleration! You get to choose the battery to use in the car – any stick-pack style RC battery (Ni-MH 7.2 volt or LiPo 7.4-11.1 volt) fitted with a real Deans battery connector will fit in the chassis. Use any RC fast charger to top up the batteries, and you can keep running and ticking off laps for hours!
FLUX VEKTOR 5900Kv BRUSHLESS MOTOR FEATURES:
- High torque/high temperature neodymium magnet
- Oversized precision sealed bearings
- 2.3mm 1/8" hardened steel shaft
- 4 Pole rotor for more torque
- Triple insulated windings for long life
- Black anodized case
- Easy to Install
- Compatible with any sensorless ESC
FLUX VAPOR BRUSHLESS ESC FEATURES:
- 6-7 Cell NiMH/ NiCd or 2S LiPo
- Waterproof!
- Can handle 40% MORE power than Motiv ESC
- Ultra low resistance (.0007 ohms / phase)
- Sensorless technology eliminates additional sensor wiring and complexity
- Lithium-Ion Compatible. **Programmable Lithium under-voltage cutoff protects delicate lithium packs from over-discharge
- High performance cross-cut aluminum heat sink
- Smooth startup and run with sensorless motors (Patents Pending)
- Linear Torque Braking/ allows better control on corner entry
*25C temperature, 5mph air flow through heat sink minimum. Burst current: < 2 seconds duration, 1% Duty cycle. **ESC must be programmed for Lithium cutoff when using Lithium batteries.
RTR Sprint 2 Sport wyposażony w realistyczną, wstępnie malowaną karoserię BMW M3. Karoseria posiada fabryczną kalkomanie i jest docięta by ułatwić montaż i konserwację dla zwiększenia przyczepności zamontowaliśmy spoiler. Dzięki temu zyskasz wygląd zwycięzcy a w każdej chwili możesz zamontować jedną z wielu czystych lub wstępnie malowanych karoserii HPI I innych producentów! Rasowy wygląd RTR Sprint 2 Sport zapewnią zamontowane licencjonowane koła Rays/Volk TE37 oraz opony HPI X-Pattern.
Płyta podłogowa RTR Sprint 2 Sport cechuje się świetnymi właściwościami jezdnymi, wytrzymałością jak i mnóstwem możliwości regulacji na potrzeby wyścigów! Model wyposażyliśmy w ten sam układ napędowy, co nasz Sprint 2 Flux, aby wytrzymał największe obciążenia – to znaczy, że wytrzyma wszystko, co nim robić na torze!
Napęd Sprint 2 opiera się ma podwójnych paskach napędowych oraz uszczelnionych łożysk kulkowych dla zapewnienia wytrzymałości i wydajności. Z centralnie zamontowanego silnika przez walcowe koło zębate, wał pośredni i centralne koło pasowe moc jest przekazywana do przedniego i tylniego mechanizmu różnicowego za pomocą wytrzymałych pasów napędowych zrobionych z uretanu dla zachowania wytrzymałości i odporności na ścieranie.
W PEŁNI NIEZALEŻNE ZAWIESZENIE
Zawieszeni, w które wyposażono Sprint 2 pozwala na całkowitą elastyczność i charakteryzuje się neutralnymi właściwościami jezdnymi dzięki zastosowaniu niezależnego zawieszenia dla czterech kół z podwójnymi wahaczami, tak samo jak w nowoczesnych pełno-wymiarowych samochodach sportowych. Prawdziwe wyścigowe amortyzatory olejowe zapewnią efektywne tłumienie oraz fantastyczną przyczepność i kontrolę.
Konstrukcja i design nowego Sprint 2 umożliwia indywidualną regulację przyczepności aby dostosować ją do stylu jazdy lub rodzaju konkurencji w jakiej bierzesz udział niezależnie czy jest to asfaltowy tor, gymkhana czy drift. Use camber link and shock mount locations, widen the track of the car, change the camber and caster, alter the Ackerman and even adjust droop and ride height! Dzięki śrubom rzymskim oraz kilku otworom montażowym amortyzatorów możesz regulować zbieżność i rozstaw kół a także regulować pochylenie kół oraz wyprzedzenie sworznia zwrotnicy ( podsterowność /nadsterowność) kąt zataczania Ackermana oraz wysokość auta!
Tak jak w przypadku wszystkich modeli HPI w zestawie zawarta jest szczegółowa instrukcja pokazująca krok po kroku jak serwisować, obsługiwać i naprawiać Twój model. Instrukcja obejmuje też potrzebne części, pełnowymiarowe rysunki oraz hardware. Płyta DVD HPI RC cars jest Twoim prywatnym doradca w świecie modeli RC.
Od autentycznego wyglądu sportowego auta przez regulowaną geometrię zawieszenia, uszczelniane łożyska, aparatura 2.4 GHz, wodoodporna elektronika, amortyzatory olejowe oto nowy RTR Sprint 2 Sport!
Features:
- Oficjalna, licencjonowana karoseria BMW M3 o rasowym wyglądzie
- aparatura 2.4 GHz do łatwej i bezkonfliktowej zabawy
- Wodoodporny kontroler SP-15WP z odcięciem baterii LiPo
- Wodoodporne serwo sterująceSF-10W
- Wodoodporna pokrywa odbiornika
- Anodowane na pomarańczowo elementy płyty podłogowej
- Oficjalne, licencjonowane koła Rays/Volk TE37 koła. Dzięki 6mm offset’om tylnich kół I błotnikom model wygląda jak pełno wymiarowy
- Opony HPI X-Pattern rubber zapewniają świetną przyczepność oraz rasowy wygląd
- Piankowy zderzak chroni przed uderzeniami
- Regulowane uchwyty do karoserii pozwalają na montaż innych karoserii
- Sruby rzymskie pozwalają regulować zawieszenie
- Komplet łożysk kulkowych dla wydajnej pracy układu napędowego
- Amortyzatory olejowe z specjalnie dobranymi do dryftu sprężynami
- dwu lub trzy stopniowe piasty
- Wytrzymała tłoczona z nylonu płyta podłogowa
- Regulowane przednie i tylne wieżyczki amortyzatorów
- Opcjonalna nisko profilowa przednia wieżyczka amortyzatorów pozwoli na zamontowanie zarówno karoserii 190mm jak i 200mm
- Zastosowanie łatwych w demontażu śrub pozwoli na szybki tuning na zawodach
- Precyzyjna dźwignia kątowa
#106168 RTR SPRINT 2 FLUX w/ 2.4GHz Radio System
w skali1:10, fabrycznie złożony model z napędem 4WD oraz odbiornikiem 2,4 GHz i malowaną karoserią BMW M3 Body
|
|
SPECYFIKACJA: Długość: 431 mm (17") Wysokość: 127mm (5") Szerokość:200mm (7,9") Rozstaw osi: 254mm (10") |
CZEGO POTRZEBUJESZ: 4 baterie AA - HPI poleca #101938 akumulatory AA Plazma pakiet 7.2V ze standardowa wtyczką - HPI poleca pakiet #101933 HPI Plazma Ładowarka - HPI poleca #101971 Reactor 500 |
|