Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

RTR SAVAGE FLUX HP WITH 2.4GHz & GT-2 HPI

18-01-2012, 22:59
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 2 830 zł     
Użytkownik Andrzej197430
numer aukcji: 2039914724
Miejscowość Grudziądz
Wyświetleń: 172   
Koniec: 18-01-2012 22:59:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




502[zasłonięte]023
Masz pytania Napisz
Numer konta:
28 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020000 [zasłonięte] 213398

24-72 godz.

Kupując na kilku moich aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz

Proszę otwierać paczki przy kurierze ,w razie uszkodzeń spisać protokół.

Wysyłka za pobraniem dla osób z przynajmniej 20 komentarzami

KURIER DPD


WITAM

Zapraszam na inne moje aukcje.

JESTEŚMY LEGALNIE DZIAŁAJĄCĄ FIRMĄ


WSZYSTKIE PRZEDMIOTY NA MOICH AUKCJACH SĄ NOWE
POSIADAJĄ CERTYFIKAT CE

 

Posiadamy w sprzedaży szeroką oferte  MODELI R/C

Zobacz pozostałe moje aukcje


Nie znalazłeś interesującego  modelu napisz

Posiadamy w ofercie części zamienne pytaj,

postaramy się pomóc.

Zdjęcia przykładowe mogą różnić się kolorem

 

Opis produktu

 
Savage Flux HP - Moc Flux


Savage Flux HP zaskoczy i Ciebie i Twoich przyjaciół. Napędzany silnikiem Flux Tork 220 oraz podwójnym pakietem baterii jest prawdziwym potworem.

Wystarczy podłączyć dwa pasujące pakiety baterii i można ruszać w teren. Speedo Flux Blur poradzi sobie z ogromem mocy, można montować baterię NiMH do 16 cel lub LiPo (2s lub 3S).

Dzięki dwóm bateriom 3S LiPo oraz oponom on-road takimi jak #4729 lub #4731 osiągnięcie 100km/h nie stanowi problemu.

Savage Flux jest wyposażony w wiele wytrzymałych elementów, które poradzą sobie z mocą silnika Flux Tork 2200. Model wyposażono w metalowe zębatki przekładni, wytrzymałe przeguby, podwozie o grubości 2.5 mm oraz podwójne 8mm zaciski silnika.


Radio 2.4GHz z systemem zabezpieczającym

Savage X 4.6, Savage XL i Savage Flux HP posiadają teraz nowe radio HPI 2.4GHz. Oznacza to, że otrzymujecie technologię DSSS (Direct-Sequence Spread Spectrum), w której nie ma kryształów. Wystarczy włączyć radio i nie trzeba się martwić jakiego kanału używają inni kierowcy.

Dzięki systemowi failsafe, możecie być spokojni o swój model zawsze kiedy wystąpi problem z baterią lub łącznością radiową. Odbiornik RF-20 ma wbudowany opisany powyżej system.











Savage Flux HP zbudowany został na podwoziu Savage X, które cechuje: nisko osadzony silnik Flux Tork 2200Kv w miejscu silnika nitro i mocne speedo Flux Blur w miejscu zbiornika paliwa. Nadaj mocy swojemu modelowi bateriami NiMH (6 do 8 celi), podwójnym pakietem LiPo (2S, 7,4V) lub (3S 11.1V).

Wszystkie pozostałe elementy przeniesiono z modelu Savage X włączając, metalowe zębatki ukladu napędowego, serwo SF-5 oraz części zawieszenia i wieże amortyzatorów. Mniejsza waga modelu Savage Flux HP pozwala na użycie pojedyńczych amortyzatorów przy każdym kole.

Savage Flux HP posiada wiele wspaniałych cech, o których dowiecie się poniżej.




Środek modelu stanowi sytem Flux składający się z silnika Tork 2200 i speedo Blur, które wspólnie tworzą nieograniczone źródło mocy.

Silnik Flux Tork 2200 cechują żebra chłodzące w cylindrze, które sprawiają, że całość wygląda niezwykle efektownie. 5 milimetrowy wał silnika pasuje do opcjonalnych zębników, więc możecie osiągać jeszcze wyższe prędkości maksymalne lub skupić się na przyspieszeniu. Silnik Tork 2200 jest przytwierdzony do aluminiowej płyty 7075 o grubości 3mm, która posiada 8 milimetrowe zaciski zapobiegające przemieszczeniu silnika.

Kontrola nad silnikiem Tork 2200 jest sprawowana przez speedo Flux Blur. 6 milimetrowe złączki typu bullet zapewniają bezstratne połączenie z kablami 12-gauge, a podłączenie do każdego pakietu baterii wtyczkami typu Dean skutkuje maksymalną efektywnością i brakiem strat mocy.

W końcu, macie możliwość łatwego podłączenia do komputera w celu pełnego programowania. Z pomocą #100573 USB Programming Kit podłączenie Blur do jakiegokolwiek komputera z systemem Windows nie stanowi problemu. Istnieje nawet możliwość zapisywania róźnych ustawień w postaci profili.





Savage Flux HP posiada cechy, które sprawiają, że model ten jest świetnym wyborem dla każdego kto szuka potężnej dawki adrenaliny. Sprawdź listę częsći montowanych standardowo w Savage Flux HP!




Podwozie modelu jest bardzo podobne do tego, które znamy z modelu nitro Savage.


Extra-niski środek ciężkości

Silnik Flux Tork 2200 osadzono niezwykle nisko w celu obniżenia środka ciężkości. Dzięki takiemu rozwiązaniu model prowadzi się o wiele lepiej zwłaszcza w ciasnych łukach.

Obrazek po prawej stronie pokazuje podwozie modelu Savage Flux HP z wymontowaną skrzynką na baterię aby pokazać jak nisko znajduje się silnik.



Podwójna moc baterii

Bezszczotokowe silniki takie jak Flux Tork 2200 są bardzo mocne w porównaniu z silnikami szczotkowymi zasilanymi pojedynczą baterią. Możecie sobie wyobrazić potencjał drzemiący w podwójnej baterii. Savage Flux HP może korzytać z baterii NiMH do 16 celi (rozdzielone 2x6cel, 2x7cel lub 2x8 cel) lub dwóch pakietów LiPo 2S 7,4V lub 3S 11,1V.



Silnik Flux Tork 2200 Motor

Silnik ten jest jednym z największych i najmocniejszych dostępnych silników bezszczotkowych. Może pobrać do 25 Volt mocy dostarczając przy tym ogromnej mocy, która pozwoli wam wykonywać efektowne ewolucje. Tork 2200 jest umocowany dwoma 8 milimetrowymi zaciskami wykonanymi z aluminium. Opcjonalne zębniki będą dostępne by polepszyć osiągi modelu.



Flux Blur ESC

Dzięki możliwości pomieszczenia baterii LiPo 6S oraz większej ilości cel NiMH niż w Savage Flux HP, Flux Blur Speedo poradzi sobie z najtrudniejszym powierzonym zadaniem. W pełni programowalne z #100573 USB Programming Kit, dostarcza silnikowi Tork 2200 mocy w postaci dużych zastrzyków energii podcza gdy zintegrowany system chłodzący dba o odpowiednią temperaturę.



Metalowe zębatki przekładni

Metalowe zębatki zapewniają skuteczne przeniesienie mocy z silnika na koła. Cały układ napędowy pracuje na łożyskach uszczelnionych gumą w celu optymalnej wydajności, wydłużonej trwałości i jak największych prędkości maksymalnych. Dyferencjały cechuje zestaw Super Heavy Duty Bevel Gear z bardzo dużymi łożyskami dla ponadprzeciętnej wytrzymałości.



Twarde zawieszenie XL


Savage Flux HP cechują belki pionowe zaprojektowane z myślą o większych oponach i większej masie modelu dając Ci zabezpieczenie przed skutkami jazdy w trudnym terenie. Wytrzymałe podzespoły dają możliwość maksymalnego szaleństwa oraz długich skoków bez ryzyka uszkodzenia modelu.



Zębatki dyferencjału

Wyposażony w nowe #102692 obrabiane, stożkowe zębatki 29T/9T. Możecie być pewni, że elementy te będą wam służyć bardzo długo radząc sobie z przełożeniem mocy. Cały układ napędowy może być ulepszany częściami opcjonalnymi dostępnymi dla modelu nitro Savage.



Grube przeguby

Super grube przeguby pozwalają szaleć modelem po bardzo nierównym terenie. Większa średnica oraz końcówki przegubów sprawiają, że zawieszenie nie zawiedzie Cie w najtrudniejszych sytuacjach.



Metalowe koło zębate walcowe

Metalowe koło zębate walcowe świetnie nadaje się do współpracy z Tork 2200. Zębnik obraca się na 5 milimetrowym wałku (opcjonalne zębniki będą dostępne po wypuszczeniu na rynek Savage Flux HP). Dzięki wykonaniu wszystkich elementów z metalu macie pewność, że nie ulegną one stopieniu lub pęknięciu.





Potężne nylonowe amortyzatory

4 amortyzatory zapewniają precyzyjną pracę zawieszenia w każdych warunkach. Amortyzatory pracują wydajnie i skutecznie dzięki małemu tarciu pomiędzy tłokiem amortyzatora a jego obudową.



SF-5 metalowe koło zębate serwa sterującego

Projektanci HPI bazowali na mocnym kole zębatym serwa. Przy prawie 9 kilogramach siły na centymetr, SF-5 pozwoli oponom GT-2 skręcać bez większych problemów przy każdej prędkości. Dzięki specjalnym osłonom i zabezpieczeniom możecie być pewni, że SF-5 będzie w pełni chronione.



Savage Wheelie Bar

Element #85245 dołączony w stanardzie, gotowy do przymocowania w sytuacji kiedy będziecie chcieli jeździć na tylnych kołach.



Uniwersalne opony

Bieżnik opon GT-2 daje możliwość bezpiecznej jazdy zarówno w terenie off-road jak i on-road. Środek bieżnika daje stabilność na utwardzonych nawierzchniach, podczas gdy boki bieżnika dbają o trakcję na błocie czy piachu.



Karoseria GT-2 z nowym schematem wizualnym

Aby nadać karoserii nowego wyglądu, ozdobiliśmy ją szaro-czerwonymi płomieniami, które nadają jej fanatastycznego wyglądu.







RTR – gotowość do jazdy od momentu wyjęcia z pudełka

HPI dołożyło wszelkich starań aby początkujący użytkownicy z łatwością poznali tajniki modeli RC off-road. Savage Flux HP jest fabrycznie złożony i od razu gotowy do ruszenia w teren.

Modele HPI Ready-To-Run dają Ci wszystko to czego możesz oczekiwać od modelu z najwyższej półki przy jednoczesnym zapewnieniu, że już podczas jego składania wszystko zostało wykonane z najwyższą precyzją. Modele HPI RTR są w 98% fabrycznie składane.


Instrukcja montażu oraz płyta DVD HPI RC Cars
Tak jak w przypadku każdego modelu firmy HPI otrzymacie pełną instrukcję z opisem rozmontowania jak i ponownego zmontowania modelu abyście sami mogli łatwo go serwisować i zmieniać jego ustawienia. Informacje zawarte na płycie HPI RC Cars DVD powoli i szczegółowo wprowadzą was w świat modeli RC. Płyta, którą otrzymacie w zestawie będzie waszym prywatnym ekspertem i przewodnikiem w świecie modeli RC.


Radio 2.4 GHz z systemem zabezpieczającym

Niezawodne i mocne radio HPI TF-20 2.4 GHz steruje Savage Flux HP dając Ci pełną kontrolę w świetnie zaprojektowanym radiu. Koło sterujące dzięki specjalnemu projektowi sprawia, że czujesz się jak kierowca ciężarówki, sterowanie gazem i hamulcem w postaci spustu pozwala niezwykle precyzyjnie kontrolować model. Nadajnik radiowy cechuje technologia DSSS, która eliminuje potrzebę używania kryształów odpowiedzialnych za częstotliwkość. TF-20 posiada przęłącznik na tryb wsteczny, łatwy dostęp do ustawień i baterii AA.

Odbiornik RF-20 po otrzymaniu komend od nadajnika, przekazuje je do Flux Blur ESC i serwa sterującego. Model tych rozmiarów potrzebuje mocy od silnego serwa, a SF-50 właśnie takim jest.

Radio HPI TF-20 daje Ci duży zasięg i niezawodną komunikację z modelem. Jeśli będziecie chcieli ulepszyć elektronikę, przekonacie się, że jest to bardzo proste, ponieważ cała elektronika jest standardowych rozmiarów RC. Savage Flux HP może współpracować z każdym serwem standardowych rozmiarów.

Elektroniczne zabezpieczenie
Kierowcy modeli nitro od dawna wiedzą, że posiadanie elektronicznego zabezpieczenia jest bardzo ważne, w razie nieprzewidzianych sytuacji kiedy możliwa jest utrata kontroli nad modelem. Przypadku tak dużych i szybkich modeli jak Savage system ten daje nam gwarancję, że pojazd zatrzyma się bezpiecznie w razie utraty nad nim kontroli.



#104242 Savage Flux HP RTR z radiem 2.4 GHz i karoserią GT-2

W pełni złożony z silnikiem Flux Tork 2200, speedo Flux Blur. W zestawie instrukcja i płyta HPI RC Cars DVD.

Uwaga! Pakiety baterii wymagane dla modelu to 2 x NiMH (płaskie pakiety do 8 cel) lub 2 x identyczne baterie LiPo o pojemności conajmniej 4000mAh i parametrze C conajmniej 25C. Użycie innych baterii może spowodować utratę gwarancji.




Warning! Due to the high performance electronics in this kit, the use of LiPo batteries below 4000mAh and 25C, or the use of lower quality LiPo batteries, may cause damage to battery and/or speed control. Using batteries below the specified ratings may void the warranty. LiFe batteries are fine to use, we recommend 5000mAh minimum and 25C discharge. Download the complete battery information here PDF). 
 

 





































Specyfikacja auta może się zmienić






 

 

 

 

 
 
 



 


 




 


 




 




UWAGA
Używanie modeli w sposób wyczynowy lub w ekstremalnych warunkach, może powodować uszkodzenia, które nie wchodzą w zakres objętych gwarancją.

 





 
































RTR SAVAGE FLUX HP WITH 2.4GHz & GT-2 HPI