Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ROZWOJ PSYCHICZNY DZIECKA Terapia NIEPELNOSPRAWNI

19-01-2012, 15:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 2038349586
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 9   
Koniec: 15-01-2012 02:12:40
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


KOSZT PRZESŁANIA
 
  • 1 książka - priorytet 8,50 zł
  • 2 książki - priorytet 9 zł
  • 3 i więcej - priorytet GRATIS !
(poczta polska)

KONTO - PKO BP Intelligo
47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439

FORMA: wysłanie pozycji po wpłacie na podane konto


Wspomaganie rozwoju.
Psychostymulacja. Psychokorekcja, t. II

Barbara Kaja

2000 rok, stron 310


OPIS

Autorzy drugiego tomu zajęli się następującym zagadnieniami: psychoterapia a wychowanie, wspomaganie rozwoj u osób dorosłych i starych, style radzenia sobie ze stresem w związkach małżeńskich, trening neuropsycholingwistyczny A. Korzybskiego, asertywność, problemy etyczne w terapii zachowań autoagresywnych, stymulowanie twórczego rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym, profilaktyczne wartości muzykoterapii, pomoc psychologiczna wobec dziecka o narcystycznej linii rozwoju, praca z dzieckiem potrzebującym wsparcia, świat gier i jego znaczenie dla rozwoju dzieci i dorosłych, dzieci i ich rodziny dotknięte problemem przemocy, problemy psychologa pomagającego rodzinie, wspomaganie rozwoju obrazu samego siebie u młodzieży niepełnosprawnej, opieka nad dziećmi z wadą słuchu,wspomaganie rozwoju emocjonalnego uczniów upośledzonych umysłowo, kształtowanie ich wrażliwości empatycznej, techniki pracy grupowej we wspomaganiu rozwoju społecznego osób dorosłych upośledzonych umysłowo, stymulowanie rozwoju dojrzałości szkolnej dzieci „ryzyka dysleksji”, wpływ modeli edukacji seksualnej w rodzinie na rozwój stereotypów płci, kształtowanie się systemu wartości w szkołach o różnej koncepcji dydaktyczno-wychowawczej.

SPIS TREŚCI

I. TEORETYCZNE PODSTAWY WSPOMAGA NIAROZWOJU                           9


B. Kaja: Wspomaganie rozwoju - „sens tegow szystkiego"                                         11

H. Muszyński: Psychoterapia i wychowanie jako formy interwencji w rozwój
jednostki                                                                                                 27

M. Straś-Romanowska: Paradoksy rozwoju człowieka w drugiej połowie
życia a psychoprofilaktyka starości                                                            44

B. Harwas-Napierała: Wybrane aspekty wspomagania rozwojudorosłych                   56

S. Kowalik: Wspomaganie rozwoju w procesie starzeniasię                                        65


II. WYBRANE PROBLEMY WSPOMAGANIA ROZWOJU                         81


M. Plopa: Style radzenia sobie ze stresem w związkach małżeńskich o różnym
stopniu integracji                                                                      .„                 83

B. Kaczmarek: Neurolingwistyczne programowanie a trening
neuropsycholingwistyczny Alfreda Korzybskiego                                        97

R. Poprawa: Co znaczy być asertywnym?                                                               106

L. Gapik: Psychoterapia - nauka czy sztuka?                                                           122


III. METODY WSPOMAGANIA ROZWOJU                                                      131


M. Bogdanowicz: Metoda Dobrego Startu w pracy z dziećmi z trudnościami
szkolnymi                                                                                              133

D. Kopeć: Problemy etyczne w terapii zachowań autoagresywnych osób
z niepełnosprawnością intelektualną                                                          142

W. Ligęza: Stymulowanie twórczego rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym
i młodszym szkolnym poprzez pracę w małych grupach twórczych              150

K. Lewandowska: Profilaktyczne wartości muzykoterapii                                         156

E. Małkiewicz: Pomoc psychologiczna wobec dziecka o narcystycznej linii
rozwoju                                                                                                  164

K. Krasoń: Rozumienie i wyjaśnianie przeżywanego tekstu a komunikacja
metaforyczna w pracy z dzieckiem potrzebującym wsparcia                        175

E. Orlik-Marciniak: Świat gier i jego znaczenie dla rozwoju dzieci i dorosłych            184

B. Skibińska: Poradnictwo i praca terapeutyczna z dziećmi i ich rodzinami,
dotkniętymi problemami przemocy na podstawie pracy
KinderschutzzentrumOldenburg                                                               192

M. Rogiewicz: Problemy psychologa pomagającego rodzinie                                     200


IV. MOŻLIWOŚCI WSPOMAGANIA ROZWOJU W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH                                                                                203


P. Majewicz: Wspomaganie rozwoju obrazu samego siebie u młodzieży
niepełnosprawnej ruchowo - model empiryczny                                        205

D. Kornaś: Skuteczność wczesnej opieki nad dziećmi z wadą słuchu w opinii
specjalistów i rodziców                                                                           221

K. Parys: Wspomaganie rozwoju emocjonalnego uczniów upośledzonych
umysłowo w stopniu lekkim - wpływ edukacji ekologicznej                       227

M. Kościółek: Kształtowanie wrażliwości empatycznej u młodzieży upośledzonej
umysłowo w stopniulekkim                                                                     238

A. Zawadzki: Próba zastosowania technik pracy grupowej we wspomaganiu
rozwoju społecznego osób dorosłych upośledzonych umysłowo
w stopniu lekkim                                                                                    253

J. Baran, B. Oszustowicz: Stymulowanie dojrzałości szkolnej dzieci
„ryzyka dysleksji"                                                                                   265

J. Kocieniewska: Moc predyktywna wybranych zdolności poznawczych
u dzieci 5, 6-letnich w przewidywaniu ich osiągnięć szkolnych                    281

M. Grabowska: Wpływ modeli edukacji seksualnej w rodzinie na rozwój
stereotypów płci młodych dorosłych                                                         292

I. K. Gryniuk: Wspomaganie rozwoju uczniów szkoły średniej a kształtowanie się
systemu wartości uczniów w szkołach o różnej koncepcji dydaktyczno-
-wychowawczej

ROZWOJ PSYCHICZNY DZIECKA Terapia NIEPELNOSPRAWNI

Dodano 2[zasłonięte]008-11 23:56
! UWAGA ! : Jeśli którakolwiek z aukcji NIE JEST WYŚWIETLANA POPRAWNIE (brak TYTUŁU, SPISU TREŚCI, itp.) NAPISZ do nas a niezwłocznie prześlemy szczegółowe dane na jej temat.

Podane błędy są wynikiem problemów technicznych serwisu i z dostępnych nam informacji dotyczy części naszych aukcji.

Będziemy wdzięczni za każdą informację o błędzie.

Z Pozdrowieniami

księgarnia PARALALA