|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia
stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM,
Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob
10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym
proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
|
|
Wpłata na konto
Pobranie
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
Rozwój społeczny Dzieciństwo i
młodość (oryginalnie: Social Development) Schaffer H.
Rudolph
Wydawnictwo: Wydawnictwo
Uniwersytetu Jagiellońskiego ISBN:
83-[zasłonięte]-2191-4 Tłumaczenie: Białecka-Pikul Marta, Sikora
Katarzyna Format: 17.0x24.0cm Ilość stron:
510 Oprawa: Kartonowa Wydanie: 1, 2011
r.
Opis: Podręcznik
przedstawia aktualny stan wiedzy na temat rozwoju społecznego
dziecka. Jest przeznaczony dla studentów psychologii i innych nauk
społecznych, zarówno tych, którzy mają pewną wiedzę na temat
rozwoju, jak i tych, którzy takiej wiedzy nie posiadają.
Przedstawione treści dotyczące rozwoju społecznego dzieci oraz
młodzieży są uporządkowane problemowo, lecz jednocześnie tak, aby
ukazać prawidłowości rozwojowe.
Głównym tematem książki jest
socjalizacja, a zatem to, w jaki sposób człowiek - istota
biologiczna staje się istotą społeczną, co więcej, tak niezwykle
złożoną i doskonałą jednostką społeczną. Nie pomijając kwestii,
które od dawna stanowiły ważne zagadnienia w tej dziedzinie, książka
prezentuje najnowsze badania dotyczące genetyki zachowania,
dziecięcych teorii umysłu, rozwoju przywiązania w okresie średniego
i późnego dzieciństwa oraz dynamiki zmian w systemach rodzinnych.
Przedstawiając wyniki badań w kontekście celów i pytań badawczych
oraz ich teoretycznego zaplecza, profesor Schaffer prezentuje
również metody i techniki stosowane do uzyskania tych właśnie
wyników. Wskazuje także, jakie jest znaczenie i waga badań nad
rozwojem społecznym. Czyni to, opisując implikacje wyników badań dla
rozwiązań podejmowanych w odniesieniu do kwestii praktycznych, jak
np. opieka i wychowanie dziecka w przedszkolu czy żłobku, rozwój
zachowań antyspołecznych czy konflikty w rodzinie.
|
|