|
|
Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
519 [zasłonięte] 288
504 [zasłonięte] 187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książkę wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.
W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM, Tychy
ul. Jana Pawła II 24
|
|
|
|
Wpłata na konto:
Alior Bank
21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
Rozwój osobisty kluczem do sukcesu Krupiński Ryszard
Wydawnictwo: POLIGRAF ISBN: 978-83-[zasłonięte]-5245-4 Format: 13.0x20.0cm Ilość stron: 124 Oprawa: Miękka Wydanie: 2011 r.
Opis: Pozytywne myślenie (fragment) ... we właściwym znaczeniu musi być przede wszystkim realne i wypływać z własnych przekonań. Bez oszustw, bez iluzji, bez upiększeń. Jeśli czegoś w sobie nie akceptujesz to nie powtarzaj 'Akceptuję siebie takim, jakim jestem', bo stwarzasz tylko dysonans i jeszcze bardziej się oddalasz. W tym miejscu powiedz sobie ...
Moralność (fragment) Osobista moralność człowieka określana jest przez jego sumienie, na które jednak nie mamy bezpośredniego wpływu decyzyjnego. Nie możemy za pomocą decyzji zmienić sumienia, gdyż potrzebne są ku temu okoliczności o innym charakterze. Skoro nie mogę zmienić swojego sumienia, a ono właśnie określa moralność, to jaki mam na nią wpływ? Bo chyba nie jestem moralnie ubezwłasnowolniony. Czy moralność jest dana czy zadana? Inaczej to ujmując, czy mam ją tylko odkrywać, taką jaka już jest, czy też formować w oczekiwany twór?
Karykatura szkoły (fragment) W swojej śmiałości i pewności siebie (na pewno nie naiwności) posunę się znacznie dalej. Zwracam się z apelem do władz odpowiedzialnych za edukację, by umożliwiły mi konfrontację z dydaktykami odpowiedzialnymi za konstrukcję programów nauczania i podręczników. Rzucam rękawicę i oczekuję, że ktoś ja podniesie. Gwarantuję, na bazie bogatych doświadczeń, że efektywność zapamiętywania i przyswajania wiedzy w perspektywie długoterminowej wzrasta jednostkowo o kilkadziesiąt procent, niemal bez względu na startowy poziom ucznia z danego przedmiotu szkolnego.
|
|