FABRYCZNIE NOWE
URZĄDZENIE ROZRUCHOWE
CLASS 230
( + PROSTOWNIK DO ŁADOWANIA AKUMULATORÓW SAMOCHODÓW
OSOBOWYCH BUS I TRAKTORÓW )
FIRMY SHERMAN
ROK GWARANCJI
DANE TECHNICZNE:
Model: Class 230
Napięcie : 230V 50 hz
Napięcie ładowania: 12V/24V
Prąd ładowania: max 20A
Prąd rozruchu: 120A
Pojemność akumulatorów, które można ładować 20-200Ah
(Bardzo małe- Duże)
Class 230
Urządzenie prostownikowe do ładowania akumulatorów
i wspomagania rozruchu.
Prostownik przeznaczony jest do
ładowania eksploatacyjnego akumulatorów olowiowych otwartych
i "bezobsługowych stosowanych
w samochodach osobowych, maszynach drogowych
i budowlanych. posiadających instalację elektryczną
12 V lub 24 V
oraz dodatkowo do wspomagania rozruchu silników
spalinowych benzynowych i wysokoprężnych
W przypadku akumulatora wyładowanego
i niskich temperatur otoczenia przed rozruchem
zaleca się wcześniejsze podładowanie akumulatora.
Czas ładowania akumulatorów zależy od ich pojemności znamionowej i stopnia rozładowania
(podczas ładowania prąd na elektronicznym wyświetlaczu maleje)
Prostownik przystosowany jest do zasilania z sieci 230V.
Można ładować akumulatory 24V lub 12V
W przypadku dwóch akumulatorów 12V połączonych w szereg (plus do minusa)
napięcie ładowania wynosi 24V
WYKRES ZASTOSOWAŃ
NASZYCH PROSTOWNIKÓW.
Dla przykładu mocy tego rozruchu (120A) podamy moc przykładowych akumulatorów:
Akumulatory 55Ah (benzyniaki do 1,4) mają prąd rozruchu około 450A
Akumulatory 70Ah (benzyniaki 2.0 diesel 1.9) mają prąd rozruchu około 550A
Akumulatory 90Ah (bardzo duże benzyniaki lub diesle) mają prąd rozruchu około 750A
Przykład 1. Mamy starego diesla, którego akumulator 70Ah przeżył już swoje spodziewamy się prądu rozruchu jako 60% wartości podanej na etykiecie czyli 60%*550A=330A tak więc podpinając CLASS 230 wzmocnimy prąd o 120A czyli 330+120 A=450A co powinno spowodować rozruch silnika
Przykład 2. Mamy do czynienia z akumulatorem 190Ah (bardzo duży akumulator) którego prąd rozruchu wynosi 900A
Wyładowaliśmy go przy próbach odpalania więc przewidujemy jego moc na 35% mocy znamionowej
czyli w 35%*900A=315A, jak widać w tym przypadku po podłączeniu CLASS 230 suma prądów z akumulatora i rozruchu wyniesie 435A co nie wystarczy do rozruchu zimnego silnika. W takim przypadku ustawiamy prostownik CLASS 230 na szybkie ładowanie (przełączniki 2;boost;akumulator) ładujemy 10-15minut zwiększając moc akumulatora po czym włączamy rozruch (facet z korbą) i próbujemy odpalić nasz wóz, jeżeli to nie pomoże trzeba naładować akumulator (przełączniki 2;min;akumulator) około dwie godziny.
Spełnia wymagania norm europejskich w zakresie bezpieczeństwa i kompatybilności elektromagnetycznej /EMC/.
KAŻDY ZNAJDZIE COŚ DLA SIEBIE
NA ŻYCZENIE KUPUJĄCEGO WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT
ZAPRASZAMY
kody produktu: prostownikikastor rozruchykastor